271. forduló, 273. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 23. 9h:20'
EZ A 407. JÁTÉKHETED, 272. FORDULÓD
408. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 esszenciakristályt (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku hüvelykgyűrűt (3350 arany). Átveszed a sikeresen eladott 8 Eldereth szilánk (eladási ár: 3000 arany, ebből a kezelési költség: 300 arany), 10 szvó-ektoplazma (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 19 szárnyas hernyó (eladási ár: 230 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 340 arany, ebből a kezelési költség: 34 arany), 2 esszenciakristály (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 27 tintát (130 arany).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. Varázserőd regenerálódik. (+201 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tyrannoszaurusz rex nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 112, gyógyulás: 81, összesen: -31 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 407.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 401.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 384.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

kf 1321 kézbeveszed/felveszed az 1321. tárgyat
Az ujjadra húzod a ryuku hüvelykgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

vps 25 VP spórolása: 25
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 384.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 364.]

gyk 562 15 gyakorolsz az 562. tárggyal 15 pontért
Dobófegyvereidet kézbe ragadva, nekiállsz gyakorolni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 46, gyógyulás: 103, összesen: +57 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 349.]

kb 328 5 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

kt 562 6 elkészíted az 562. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 bűvös shurikent. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 331.]

bb 351 15 beraksz a bankba a 351. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(195,28) tyrannoszaurusz rex (#160), ősdentor (#282)

[142,60] Lakott területre érkeztél. Találsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet.

Egyszercsak egy különleges épületre leszel figyelmes. Hatalmas udvara van, ott pedig hatalmas ládák állnak. Körülöttük komoly öltözékű hivatalnokok sertepertélnek, hétköznapi és még soha-nem-látott tárgyakat pakolnak egyik ládából a másikba. Arrébb szigorú tekintető őröket is látsz, a Vámhatóság katonáit. Képzettnek tűnnek és sokan is vannak, eszedbe nem jutna megtámadni őket. Ez itt a vámraktár. Talán érdemes lenne benézned, hogy megtudd, konkrétan mi zajlik odabent. (749. épület.)
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 321.]

kt 934 7 elkészíted a 934. tárgyat (7 darabot)
Begyűjtöttél 7 pézsmatökmagot. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [21 pontot használtál fel, van még 300.]

m 3 mozogsz délkeletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1900 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). [11 pontot használtál fel, van még 289.]

be 702 1 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 239.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 189.]

ea 131 38 eladod a 131. tárgyat 38
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ea 282 10 eladod a 282. tárgyat 10
Eladtál 10 jégszivet. 150 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy tüskés gigaféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Johnnyu Lee. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy tavacska (ld. enc.)} Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött titkosírás szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [11 pontot használtál fel, van még 178.]

vtn 228 varázslat tanulás: a 228. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: kalmárszem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 143.]

pbe 6000 beraksz a bankba 6000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 11761 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

pki 500 kiveszel a bankból 500 aranyat
Kiveszel a bankból 500 aranyat. A számládon van még 11261 arany. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,28] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb karját. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 29, gyógyulás: 71, összesen: +42 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 4 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb oldalát. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 144, gyógyulás: 38, összesen: -106 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] és egy rövid kard [rövid kard ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy csodabazár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,29] Dombos terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,28] Továbbra is dombság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [116 pontot használtál fel, van még 27.]

kt 119 5 elkészíted a 119. tárgyat (5 darabot)
Sajnos csak 4 púderkő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 4 púderkövet. Erőd TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 34 36 38 mozogsz 34 36 38
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 905 39 900 mozogsz 905 39 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 43 44 45 mozogsz 43 44 45
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ftv 186 284 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 284. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ftv 145 271 felt. tám/véd. varázslat a 145. varázslatot a 271. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 49 12 13 mozogsz 49 12 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 16 20 23 mozogsz 16 20 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 24 19 905 mozogsz 24 19 905
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 26 27 27 mozogsz 26 27 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 8 mozogsz északra
[197,27] Még mindig dombos terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [19 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kno 14 1 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kultúrmasztodont. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 23, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 4 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 413 pontot. A következő körben tehát 412 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY)
A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

TAVACSKA (53. TEREPTÁRGY)
A világégés után sokáig nem esett az eső, de aztán ahogy lassan visszaállt a természet egyensúlya, úgy jelentek meg a pocsolyák helyén a kisebb-nagyobb tavacskák, amelyeket a patakok táplálnak. A tavacskákban való úszás persze nem tanácsos, hiszen annakidején ún. torax férgek szaporodtak el a nyílt vizekben, amelyek halálos betegséget terjesztettek. Lehet, hogy manapság már nincsenek torax férgek a vízben, de ugyan ki merné vásárra vinni a bőrét?

KALMÁRSZEM (228. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT)
Egy tapasztalt kereskedőt érheti néha az a meglepetés, amikor a boltban derül ki, hogy a beszerzendő készletek éppen kifogytak, és mehet próbálkozni egy másikba. Mivel az ideje mindenkinek drága (nem csak egy kereskedőnek), az Ezüst Kígyó Szövetsége - Fairlightot követő hatalmas mágusok - létrehozták és lejegyezték ezt az egyszerű varázslatot az Ezüst Kódexbe. Ghalla üzleti életének fellendítése mellett haszonnal forgathatják mágusok is eme rúnákat, mivel néha érdemes betekinteni vele az Ezüst Toronyba, egy-egy újabb varázslat nevének megismeréséhez. A V 228 <épület> parancs kiadásával az aurád kivetíted (legfeljebb a taumaturgiád kétszeresének megfelelő távolságig), és azt az adott épületben megjelenítve, informálódhatsz a kínálatról. A művelethez teljes nyugalom és összpontosítás szükséges, amit legkönnyebben a mindenhol szedhető narkotikum, az álompor segítségével tudsz elérni. A varázslat 11 VP-be és 15 TVP-be kerül. Természetesen a felhasznált álompor a kábulat után nem tér vissza.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 272. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 36 (41) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 43 (51) Védekezés: 92 Menekülés: 20 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 29 (37) Életpont: 430/507 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 6
Szerencse: 39 (52) Varázspont: 766/156 Pénz: 1278 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 164/14 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 8
Eddig összesen 2493 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17124 TP-t kaptál. Jelenleg 2587365 TP-d van. A következő szinthez még 12635 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 272. fordulódban 11261 arany került a bankszámládra. 11261 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 28/3 (+3%) szúrófegyverek: 25/59 (+2%)
vágófegyverek: 18/10 (+5%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 7/94
dobófegyverek: 30/4 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/86 2. nyomkövetés: 71/49 (+15%) 3. mászás: 17/24
4. csapdakészítés: 19/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 12/88 6. gyógyítás: 32/58
7. titkosírás: 3/74 (+3%) 8. felderítés: 24/51 (+6%) 9. szörnyidomítás: 12/9
10. teológia: 50/54 (+6%) 11. taumaturgia: 61/3 (+13%) 12. szerencsejáték: 1/36
13. versengés: 8/91 14. harcművészetek: 28/18 (+100%) 15. szörnyismeret: 31/31 (+34%)
16. pszi: 19/21 (+16%) 17. zárnyitás: 1/61 18. vadászat: 7/37
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 20/65 (+34%) 21. úszás: 9/42
22. főzés: 4/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot )
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) állatvédelem (#192) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)
mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> jégelementál (#277)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> 21. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5571 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 drótszőr (#37)
6 ezüstshuriken (#327) 10 jégszív (#282) 4 kaja (#2)
1 quwarg tojás (#360) 1 Thargodan esszencia (#328) 15 tolmokov-koktél (#351)
1 vas dobónyíl (#189) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bumeráng (#249) 6 bűvös shuriken (#562)
1 fekete gyöngy (#99) 7 kerek kő (#19) 7 pézsmatökmag (#934)
4 púderkő (#119) 1 rézdarab (#70) 6 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(195,28) tyrannoszaurusz rex (#160), ősdentor (#282), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), oltár, 28. jellempróba
(196,29) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, érclelőhely
(197,27) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(197,28) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), 255. jellempróba, Fairlight oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek