| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:22' EZ A 406. JÁTÉKHETED, 271. FORDULÓD 407. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat a 820. tárggyal |
| ov | óvatosságod: |
| hu 397 277 451 | hulladék: 397 277 451 |
| kf 533 1321 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat az 1321. tárggyal |
| ek 116 70 58 | t. energia kisütése: 116 70 58 |
| h 504 | használod az 504. tárgyat |
| kt 190 8 | elkészíted a 190. tárgyat (8 darabot) |
| vv 192 | elmormolod a 192. varázslatot |
| be 650 | bemész a 650. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 9. pont 40: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 40. pont 40: 4. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 40. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 349.]
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [186,32] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [187,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kputtyintó csalán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 12, gyógyulás: 57, összesen: +45 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal alaposan megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az óriás csontváz bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgoró ollóját. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kvazár karddal párszor kilyukasztod az orgoró testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd az orgoró fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgoró feléd harap, de sikertelenül. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (49 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Kvazár karddal néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 5500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 386, gyógyulás: 6, összesen: -380 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Kvazár karddal felnyitod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quwargamanga bal első lábát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a Quwargamanga fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod a Quwargamanga jobb oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics. 3486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 249, gyógyulás: 96, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 115 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 16, gyógyulás: 78, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [190,30] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 54, gyógyulás: 41, összesen: -13 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal vállát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kvazár karddal végigmetszed a sírlidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Kvazár karddal végigmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár farkát. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár farkát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az élőholt sullár testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1059 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [193,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 33, gyógyulás: 107, összesen: +74 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 31, gyógyulás: 128, összesen: +97 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru egyik lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru jobb oldalát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 40, gyógyulás: 64, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [194,29] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ezoterikus mardel. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. {KCC:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
[195,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy csodabazár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült ősdentor került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 1700 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 24, gyógyulás: 41, összesen: +17 ÉP}
| kt 939 10 | elkészíted a 939. tárgyat (10 darabot) |
| szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
| Erő: | 30 (44) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 36 (41) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 43 (51) | Védekezés: | 91 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/34 év |
| Egészség: | 29 (37) | Életpont: | 430/584 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 39 (52) | Varázspont: | 760/77 | Pénz: | 6051 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 164/0 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | *27/100 (+13%) | szúrófegyverek: | 25/57 (+3%) |
| vágófegyverek: | 18/5 (+14%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/94 |
| dobófegyverek: | 29/99 (+10%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 34/86 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 71/34 (+23%) | 3. mászás: | 17/24 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 19/50 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 12/88 | 6. gyógyítás: | 32/58 (+2%) |
| 7. titkosírás: | 3/71 (+9%) | 8. felderítés: | 24/45 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 50/48 (+14%) | 11. taumaturgia: | 60/90 (+815%) | 12. szerencsejáték: | 1/36 |
| 13. versengés: | 8/91 | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. szörnyismeret: | 30/97 (+20%) |
| 16. pszi: | 19/5 (+24%) | 17. zárnyitás: | 1/61 (+9%) | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 20/31 | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/60 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
| tulajdonságpajzs (#26) | állatvédelem (#192) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | bájital (#261) | 1 | bumeráng (#249) | |||
| 1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csontpozdorja (#424) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
| 1 | drakolder szem (#478) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 4 | kerek kő (#19) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
| 1 | moa töltő (#525) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz masszariasztó (#436) | |||
| 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szívkereső (#423) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
| 1 | vámpírtőr (#364) | 1 | varázskő (#305) | 8 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 3 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) | 1 | zangrozi csizma (#451) | |||
| 1 | aranypikkely (#415) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1310 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüstshuriken (#327) | 17 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | molluszk ház (#353) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
| 5 | ragasztó (#83) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tükör (#43) | |||