| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. máj. 26. 11h:31' EZ A 403. JÁTÉKHETED, 269. FORDULÓD 404. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 820. tárggyal |
| vv 53 227 | elmormolod az 53. varázslatot a 227. varázslatot |
| kf 475 532 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 532. tárggyal |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| lm 42 900 21 | mozogsz 42 900 21 |
| lm 905 27 900 | mozogsz 905 27 900 |
| lm 39 24 905 | mozogsz 39 24 905 |
| lm 28 900 13 | mozogsz 28 900 13 |
| lm 12 16 12 | mozogsz 12 16 12 |
| lm 13 905 17 | mozogsz 13 905 17 |
| t 275 1 | támadod a 275. szörnyet |
| lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy árnyéktűz varázslatot, majd rád küldi. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 182 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 drakolder szemet. Magad mögé lököd a pitiáner tűzelementál trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 182, gyógyulás: 4, összesen: -178 ÉP}
| vv 58 58 109 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot a 109. varázslatot |
| v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
| m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel megütöd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 129, gyógyulás: 4, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [193,14] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák nyakát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [192,15] Füves síkságra érkeztél.
| m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [191,17] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sebesült kamionoszaurusz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kamionoszaurusz bal hátsó lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a kamionoszaurusz testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a kamionoszaurusz bal hátsó lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kamionoszaurusz beleharap a kezedbe. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 79 életpontot vesztettél. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a kamionoszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kamionoszaurusz fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 70 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kamionoszaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 342, gyógyulás: 4, összesen: -338 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[190,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet.
| m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 291 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 291, gyógyulás: 4, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [189,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [188,20] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.
| m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,22] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kvazár karddal párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
| szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
SZÍVKERESŐ (423. TÁRGY)A szívkereső egy mágikus szúrófegyver, amely szinte mindig célba talál. Sebzése 1D10+9, és használatakor +10 támadást kapsz. Forgatásához minimum 24-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Ha saját magad akarod a fegyvert elkészíteni, a varázsfegyver készítése varázslat mellett szükséged lesz egy fpi formázó mintára, egy trikornis szarvra, egy remák szívre, egy moa rubinra és 220 arany értékű egyéb alapanyagra, valamint 160 TVP-re. |
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY) Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.) |
| CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY) A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges. |
| MITHRIL PAJZS (460. TÁRGY) Kis, kerek pajzs, amely könnyű, ámde hihetetlenül kemény, és éppen ezért hatékonyan és fürgén lehet vele védekezni. A mithril pajzs 11-el megnöveli a védettségedet, és eggyel az ügyességedet. Elkészítése - a varázstárgy készítésen kívül - egy cru formázó mintát, 8 mithrilt, 4 ezüstöt, 1 moa zafírt (a pajzs közepére, dísznek), 100 aranyat, egy vaskohót és 100 TVP-t igényel. Mithril pajzsot csak legalább 17. szintű kalandozó használhat. |
| MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY) Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez? |
| LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY) A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY)Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
| Erő: | 30 (38) | Szint: | 28 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 33 (38) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 43 (51) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/34 év |
| Egészség: | 28 (36) | Életpont: | 430/379 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 39 (50) | Varázspont: | 760/433 | Pénz: | 3811 arany | Kép. pont: | 10 |
| Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 153/1 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 27/78 (+2%) | szúrófegyverek: | 25/52 |
| vágófegyverek: | 17/80 (+6%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/88 |
| dobófegyverek: | 29/81 (+6%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 34/54 | 2. nyomkövetés: | 70/78 (+8%) | 3. mászás: | 17/16 |
| 4. csapdakészítés: | 19/38 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 12/88 (+78%) | 6. gyógyítás: | 32/43 (+3%) |
| 7. titkosírás: | 3/62 | 8. felderítés: | 24/36 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 50/19 (+12%) | 11. taumaturgia: | 52/51 (-776%) | 12. szerencsejáték: | 1/35 |
| 13. versengés: | 8/82 (+8%) | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. szörnyismeret: | 30/77 |
| 16. pszi: | 18/58 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/52 | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 20/31 | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/60 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| éber kakukk (#3) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | Fairlight botja (#476) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 9 | gyógykenőcs (#313) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hajító csillag (#939) | |||
| 3 | kaja (#2) | 7 | lótuszvirág (#447) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 14 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1295 | arany (#50) | 1 | csontpozdorja (#424) | 1 | drakolder szem (#478) | |||
| 8 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
| 9 | jégszív (#282) | 1 | Luthius karkötője (#527) | 6 | manakristály (#500) | |||
| 1 | mithril pajzs (#460) | 1 | moa töltő (#525) | 1 | molluszk ház (#353) | |||
| 1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | remák szív (#264) | 5 | spiritusz (#170) | |||
| 1 | szívkereső (#423) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||