267. forduló, 269. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. júl. 3. 12h:03'
EZ A 678. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
679. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Borzas Ámlinnal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy csontamulettet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy Élet gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. ölő éremet, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot és egy Teremtő koronáját visel. Felszerelését egy vtoeken döntőbíra trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Nap bírája trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ősz hajú, kék szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy Amélia nyakláncát, egy Arutac mithrilövét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy Korrissh sisakját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.kristályát, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy tleikan rémeb trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Batulandazor . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összefutsz Krissah Noriellel . A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. A harci mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyószemet, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvetalp mokasszint, egy mélybíbor lábvédőt, egy moa nyakláncot, egy napfény karkötőt, egy nemesi ruhadíszt, egy nerub sámánövet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy ősi emblémát, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Felszerelését egy Zhung, a félelmetes trófea, egy Megtestesülés trófea és egy Tehgnaquirotan trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Fadabama hasítóját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Holmiját egy púpnélküli dromedár cipeli. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy hoarián sarut, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy láthatatlan köpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Crassus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összefutsz Donna d'Raonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy arany sárkányköpenyt, egy arénamesteri medált, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Huddens övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy medvetalp mokasszint, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai aranymedált, egy olimpiai rubinmedált, egy opál karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy Putakalu karkötőjét, egy q. irtó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy quwarg testpáncélt, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: legfőbb inkvizítor. Fegyverzetét egy Lyonarissa trófea, egy Rhomtbior trófea és egy Deassgum trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Vércsapolót tart. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Teherhordója is van: egy púpnélküli dromedár! Szegény állat majd megszakad. Gyerekkel van! Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Odébbállsz.
Az 1. napon összeakadsz De'Cugellal. Ő Acinonyx Jubatus férje! Elenios testi manifesztációja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy vámpírkesztyűt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Csontig hatoló jeges fuvallat járja át a tested. Ahogy felpillantasz, az alászálló ködfátyolból lassan egy mutáns nő alakja rajzolódik ki. Nincs híján a női bájaknak, buján feszülő dús keblei, finoman ívelt vállai, formás csípője, erős lábának körvonalai átsejlenek ruháján. Csábító érzékisége ellenére azonban hátrahőkölsz, mert valahol legbelül megérzed, nem a szenvedély, hanem a harc edzette meg ezt a testet. Mire feleszmélsz, a köd ismét felszáll, és csak annyi tanúbizonyságod marad arról, hogy Xaida, a Jégmágusok egyike valóban itt járt, hogy távozásakor hosszú, vörös hajfürtjei finoman megcsiklandozzák az arcodat. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Izomagy Péppéverrel. Dornodon eljövendő papja. Egy cetbőr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar vajákos trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Thor a Mjölnir Uraval. Egy árnyékpáncélt, egy csodálatos nyakláncot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit vállvédőt, egy Élet gyűrűjét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Crassusszal. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Minden varázserőd visszatért. (+325 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+126 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 470.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Szupersebesen mormolsz. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 456.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 451.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 449.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 429.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ba 761 nem támadod a 761. szörnyet
BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

ek 189 1 3 t. energia kisütése: 189 1 3
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod vakító fehéren izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 3. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 415.]

ek 189 1 2 t. energia kisütése: 189 1 2
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod lágy, kék fénnyel izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 2. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 405.]

kb 1152 12 kiveszel a bankból az 1152. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 12 ryuku evezőt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 405.]

fa 1152 2428 12 feladod az 1152. tárgyat a 2428. kalandozónak (12 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 12 ryuku evezőt. Ennek elküldése 77 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 402.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 9999 aranyat. A számládon van még 16489 arany. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 9999 aranyat. A számládon van még 6490 arany. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

be 705 4 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 6490 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 4 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 54 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

bb 607 726 1153 beraksz a bankba a 607. tárgyat (726 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 vortex amulettjét. Beraksz a bank széfjébe 1 gyémánt védőgyűrűt. Beraksz a bank széfjébe 3 ryuku amforát. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 5490 arany. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragdgólem bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 95, gyógyulás: 19, összesen: -76 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 783 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kisebb quwarg istenség, 2 Déja vu, 1 Orzag bilincse. Ez két pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 Ellenvarázslat. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 783 tapasztalati pontot kaptál. 61 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 9 bordacsontot 18 aranyért, 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 4 mandibulapengét 12 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 3 obszidián karkötőt 90 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért.
[50 pontot használtál fel, van még 347.]

ee 391 396 eladod a 391. tárgyat a 396. tárgyat
Eladtál 1 polip szívókát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 álomport. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 347.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A következő szinthez még sokat kell gyakorolnod. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Az Erő Öklének (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,99] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
[10 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 704 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 305.]

a 352 4244 4 átadod a 352. tárgyat a 4244. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 mithrilt Fürge Alduin részére. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

a 352 5536 4 átadod a 352. tárgyat az 5536. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 mithrilt Menelras részére. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Zekkulplakbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy drónkeselyű. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklakezű Danin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Meglóbálod a vaskampót, és beakasztod a féreg egyik hornyába. Hosszasan gyüsztölöd, majd felkapaszkodsz a szörny oldalán, és diadalmasan meglovagolod. Gyí, paci! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. El kell pusztítanod egy woorgardot. Nem tűnik könnyű feladatnak!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 995, sebződés: 11, gyógyulás: 82, összesen: +71 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy Sheran főzete. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy Pusztítás Botja. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Végre hasznát veheted a szuperpszi kifejlesztése képességnek! Koncentrálsz, és kiemeled a ládából a szuperpszi követ. Sajnos nem használhatod fel, de a próbát teljesítetted. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy ongóliantot!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb, egy aranylánc, egy nagy bronzkulcs, egy fekete gyöngy és egy borostyán függő. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 59, gyógyulás: 34, összesen: -25 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy masszát!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza szőrös potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza jobb oldalát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a massza lifegő antennáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több csapást kapsz a massza farkától. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Marásokat ejt rajtad a massza. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5258 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 118, gyógyulás: 50, összesen: -68 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve tiltott teleport. (ld. enc.) Ez azonban még mind semmi. Ihatsz a kihívás tornyának közepén elhelyezkedő szent forrásból. A szent forrás hihetetlen hatással van a kortyintóra, de mindenki csak egyszer ihat életében. Odavezetnek a forráshoz. Áhítattal beleiszol. A hatás döbbenetes! (+30 max. életerő, +30 max. varázspont, +1 minden tulajdonságodra.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [70 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[191,98] Tovább barangolsz a fák között.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [192,97] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac nyálkás farkát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 16, gyógyulás: 39, összesen: +23 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [193,96] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy korongfát. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 189.]

m 8 mozogsz északra
[193,95] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bundás Süsin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

Van itt egy cirkuszi fősátor (727. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 179.]

kt 203 100 elkészíted a 203. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 44 amniosz készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 44 amnioszt. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [176 pontot használtál fel, van még 3.]

bb 203 1548 1228 beraksz a bankba a 203. tárgyat (1548 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 84 amnioszt. Beraksz a bank széfjébe 2 Blounther gyűrűjét. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 2, 24.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 409 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ERő ÖKLE
Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erőből adódó extra sebzést duplázza meg.

TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség per kettő mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 268. fordulód.

Erő: 37 (51) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 37 (54) Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 37 (54) Védekezés: 103 (108) Menekülés: 17 % Életkor: 7/21 év
Egészség: 37 (52) Életpont: 611/821 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 20
Szerencse: 37 (52) Varázspont: 1199/950 Pénz: 1843 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 233/147 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1617 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 735 TP-t kaptál. Jelenleg 2 322 497 TP-d van. A következő szinthez még 277 503 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe hadvezér, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 268. fordulódban 5490 arany került a bankszámládra. 5490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 17/25 (+5%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 31/50 (+5%) lőfegyverek: 12/55
dobófegyverek: 28/19 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/56 2. nyomkövetés: 52/30 (+23%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 16/14 5. csapdakészítés: 22/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/50
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 23/8
10. szörnyidomítás: 8/16 (+8%) 11. teológia: 85/82 (+5%) 12. taumaturgia: 61/93 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/77 (+11%) 14. versengés: 4/31 (+36%) 15. harcművészetek: 15/2 (+102%)
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 4/0 18. szörnyismeret: 48/80 (+26%)
19. pszi: 32/8 (+6%) 20. zárnyitás: 6/39 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 25/27 24. testépítés: 13/74
25. úszás: 10/77 26. főzés: 17/41 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) láth. észlelése (#78)
erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 40 amniosz (#203) 2 Blounther gyűrűje (#1548)
9 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184)
1 gromak bőr (#268) 1 gyémánt védőgyűrű (#726) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 lidércesszencia (#1074) 4 mandibulapenge (#125) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
8 mithril (#352) 1 mocsári penke (#148) 1 obszidián függő (#195)
3 obszidián karkötő (#229) 4 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 3 ryuku amfora (#1153)
1 sallank karom (#128) 1 sárga erőöv (#276) 1 szent jogar (#150)
1 tükör (#43) 12 ugh méreg (#166) 14 víz (#27)
4 vortex amulettje (#607)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
995 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 kristálygömb (#265)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

189 190 191 192 193 194
94
95
96
97
98
99
100
(190,99) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), woorgard (#231), ongóliant (#159), massza (#217)
(191,98) Chara-din monolitja (#534)
(192,97) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), kronokukac (#285)
(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), 34. jellempróba
(193,96) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.07.03 12:02 Változások a számládon! 39 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek