| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. júl. 1. 9h:22' EZ A 678. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD 679. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
| v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
| h 341 280 1 | használod a 341. tárgyat |
| hu 16 104 151 | hulladék: 16 104 151 |
| h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
| bb 693 1732 313 | beraksz a bankba a 693. tárgyat (1732 darabot) |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 42, gyógyulás: 69, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [178,96] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délre látsz egy oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [179,97] Szűnni nem akar a zöld síkság. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat qwarg rohamosztagos lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász bal lábát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a troll bányász jobb oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a troll bányász jobb oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a troll bányász testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A troll bányász kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A troll bányász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 deus ex machina. 4071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 247, gyógyulás: 149, összesen: -98 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion fejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 37 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 19, gyógyulás: 35, összesen: +16 ÉP}
| kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
| kt 43 40 | elkészíted a 43. tárgyat (40 darabot) |
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 25, összesen: +8 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a renegát törpe bal karját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe jobb lábát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával megütöd a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A renegát törpe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 17, gyógyulás: 46, összesen: +29 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bányarém testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy csillezsálya van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
| m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 147 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,102] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fekete griff testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a fekete griff bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a fekete griff jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fekete griff ébenfekete testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a fekete griff testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,103] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt templomot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| be 700 | bemész a 700. épületbe |
| v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| bb 347 1228 667 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1228 darabot) |
| pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
| pbe 9999 2428 | beraksz a bankba 9999 aranyat a 2428. kalandozónak |
| fa 43 2428 20 | feladod a 43. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot) |
| faa 1563 | feladod az 1563. tárgyat |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| KITÁMASZTÓLÁNDZSA (1427. TÁRGY) Az eltelt évezredek alatt a fegyverkovácsolás sokat fejlődött, vannak azonban olyan eljárások, amelyeket a ryuku mesterek a mai napig pont ugyanúgy végeznek, mint egykoron a titanit első értői. Ilyen, hagyományos eljárással készül a titanit lándzsa is, amit a katonák időközben kitámasztólándzsának kereszteltek el. Dhouga-pex, a legenda szerint ezt a majd' két méter hosszú, nehéz szúrófegyvert a rohamozó lovasok ellen gyalog hadba induló harcosok számára készítette. Tökéletesen meg is felel erre a célra, hiszen a ferdén a földnek támasztott lándzsa a vágtázó lovas páncélját könnyedén átlyukasztja. Persze, akinek az ereje akkora, mint a tiéd, és a szakértelme is megfelelő (min. 30-as), könnyedén forgathatja lándzsaként is ezt a 7D12+2 sebzésű szúrófegyvert. Kőkalapáccsal magad is elkészítheted egy vaskohónál, 200 TVP-nyi munka árán. Ehhez 6 titanitot, 18 pirkitet és egy fpi mintát kell felhasználnod. Mondják, hogy a ryuku katonacsaládokban mindenütt atyáról-fiúra száll a dhouga-lándzsa, így illetéktelenek sosem kaparinthatják meg. Te is úgy vigyázol rá, mint a szemed világára, és nem adod át másnak. |
AZ ŐSÖK KÖNYVE (1106. TÁRGY)Állítólag a törpe ősök összes tudása ebben a könyvben van összegyűjtve. Talán igaz, kinyitva az első oldalon rögtön a mai íráshoz hasonlatos cirádás nagybetűk fogadnak, amik viszont nem igazán akarnak összeállni értelmes mondatokká. Az ősi nyelvek egyikén íródhatott, melyet ma már senki sem beszél. Lehet, hogy áldozatos munkával meg lehetne fejteni, mi is van odaírva, de ahhoz igencsak elhivatottnak kellene lenni. Talán beljebb van néhány oldal, amit el lehet olvasni, valószínűleg az a törpe ott a bányászházban sem ismeri az ősi nyelvet, mégis megosztotta veled azt a történetet, ami állítólag le van ebben jegyezve. Talán az már az új nyelven íródott. Ha mégsem találnál ilyen oldalt, talán a képekért mégiscsak érdemes átlapozni a könyvet. A H 1106 paranccsal szánhatsz erre 10 TVP-nyi időt. A tárgyat semmi pénzért nem ajándékoznád oda senkinek, elvégre ez mégiscsak egy ősi relikvia. Még akkor is, ha kiderül: sok mindent nem tudsz kezdeni vele. |
| Erő: | 37 (51) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 35 (52) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 35 (52) | Védekezés: | 98 (103) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/21 év |
| Egészség: | 36 (51) | Életpont: | 571/817 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 17 |
| Szerencse: | 36 (51) | Varázspont: | 1142/935 | Pénz: | 978 arany | Kép. pont: | 29 |
| Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 226/299 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 16/97 (+37%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/88 | ütőfegyverek: | 31/42 (+2%) | lőfegyverek: | 12/55 (+40%) |
| dobófegyverek: | 28/11 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 181,104 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/45 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 51/92 (+38%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 16/14 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 22/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/50 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/28 | 9. felderítés: | 23/8 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 85/68 (+7%) | 12. taumaturgia: | 61/76 (+3%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/55 (+11%) | 14. versengés: | 3/59 (+36%) | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 4/0 | 18. szörnyismeret: | 48/54 (+26%) |
| 19. pszi: | *31/100 | 20. zárnyitás: | 6/39 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 24/94 (+88%) | 24. testépítés: | 12/49 (+1%) |
| 25. úszás: | 10/77 | 26. főzés: | 17/21 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | láth. észlelése (#78) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | ezüsttőr (#322) | 21 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | pirkit (#153) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | tyrex csont (#280) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vérkristály (#1732) | |||
| 14 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 18 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
| 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
| 1 | kőkés (#6) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősök könyve (#1106) | |||
| 1 | szent jogar (#150) | 40 | tükör (#43) | |||||
| 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | |
| 94 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|