264. forduló, 266. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 8. 15h:04'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,103] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+4 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ezoterikus mardel nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 507.]

* 1. KP: vv 71 19 26 elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 505.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 503.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 3. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 501.]

* 4. KP: vv 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 499.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 489.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 21 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 felderítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[158,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kétfejű csatabárddal megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 964 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 136, gyógyulás: 27, összesen: -109 ÉP}


(Továbbmész...) [159,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a halálhozó testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 25 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 154, gyógyulás: 18, összesen: -136 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Szerencsejáték, 2 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Szerencsejáték, 2 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét. Ez csak két pár! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 2 Illúziópalota, 1 Temető. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Kaszabolósáska, 2 Illúziópalota, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Orbitális mackósajt, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető. Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 2 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 2 Mákrózsa főzet. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 Temető, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét motyogó. Ez csak terc! Nyertél. 783 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 82 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [160,103] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős bal vállát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 450.]

m 2 mozogsz keletre
[161,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dr. Dragon előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 445.]

kb 37 10 kiveszel a bankból a 37. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

tv 97 31 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

vi 10 viselkedésed: 10
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

ff 2084 1754 felt. fegyverváltás: 2084 1754
Felt. fegyverváltás: << vaskard << kétfejű csatabárd. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+70 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 405.]

be 92 bemész a 92. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 2 6 3 mozogsz 2 6 3
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy umor-pióca van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az umor-pióca testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az umor-pióca gumiszerű testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az umor-pióca fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Az umor-pióca összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy umor-pióca az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az umor-pióca jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az umor-pióca testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az umor-pióca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az umor-pióca száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy umor-pióca az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az umor-pióca testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az umor-pióca bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 380.]

lm 10 4 7 mozogsz 10 4 7
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [10. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vérszomjas csüldő lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vérszomjas csüldő lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hamarosan egy vérszomjas csüldőt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [45 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 8 5 11 mozogsz 8 5 11
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy homokféreg van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a homokféreg testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy homokféreg lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a homokféreg farkát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a homokféreg testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Hirtelen egy homokférget veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a homokféreg testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [7. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [45 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 9 15 16 mozogsz 9 15 16
Egy széles, magas terembe érsz. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 16 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Hamarosan egy dehidrátort pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor jobb oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dehidrátor testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy dehidrátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dehidrátor testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a dehidrátor egyik csápját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy dehidrátor lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 35 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dehidrátor jobb oldalát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a dehidrátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [40 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 14 12 13 mozogsz 14 12 13
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy epokitféreg lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az epokitféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy epokitféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 3 ragasztót.) 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy epokitféreg van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vaskardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 1 720 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Egy széles, magas terembe érsz. [13. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [11. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[45 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 20 20 20 mozogsz 20 20 20
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 175.]

vi 7 viselkedésed: 7
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

* 3. BP: dd 56 114 119 eldobod az 56. tárgyat a 114. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad kaktusztüske. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 4. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 172.]

* 5. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). (Nincs mibe rakni 1 vizet.) [0 pontot használtál fel, van még 172.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 11, 5.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 406 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 265. fordulód.

Erő: 53 (60) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 258 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 45 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 394/394 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 378/5 Pénz: 4196 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 55/8 Pszi pont: 122/73 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2724 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 991 TP-t kaptál. Jelenleg 2 128 300 TP-d van. A következő szinthez még 171 700 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Kitaszított, csápos otagi. A 251. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 2/44 szúrófegyverek: 1/14
vágófegyverek: 24/24 (+24%) ütőfegyverek: 32/51 (+9%) lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 25/71 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (20 -); ezüstshuriken (#327) max. 3 db (997 .); tolmokov-koktél (#351) max. 3 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
161,103 mezőn táborozol, a 92. labirintusban, 1. szinten, 18. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61, 83, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/2 (+12%) 2. nyomkövetés: 52/31 3. lopás: 1/0
4. mászás: 16/65 5. csapdakészítés: 23/2 (+7%) 6. csapdaészlelés: 9/46 (+30%)
7. gyógyítás: 38/70 (+37%) 8. titkosírás: 26/7 9. felderítés: 29/51 (+296%)
10. szörnyidomítás: 10/3 11. teológia: 21/51 (+8%) 12. taumaturgia: 25/98 (+29%)
13. szerencsejáték: 6/29 (+12%) 14. versengés: 10/45 (+18%) 15. harcművészetek: 1/20
16. zene: 17/0 17. szörnyismeret: 44/70 (+27%) 18. pszi: 26/21 (+11%)
19. zárnyitás: 17/88 20. vadászat: 14/26 21. bányászat: 31/37
22. testépítés: 43/7 23. úszás: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ), A Végzet kulcsát (#2320) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) agykorbács (#97) >> domináns morf (#7624)
agykorbács (#97) >> halálos morf (#7618) agykorbács (#97) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +12 kg teher) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 83, 92, 124, 125, 129, 134, 170, 192, 193, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 16, 44, 47, 49.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 78 TU. szükséges még: 32 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) $112 vashegyű nyíl ($176) 18 szürke bőrkesztyű (#271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 kyorg övcsat (#1456) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
1073 vasérc (#152) 1054 quwarg tojás (#360) 171 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 259 pirkit (#153) 139 sallank karom (#128)
244 csuklyavirág (#133) 114 bogyógránát (#430) 87 szuperkötél (#209)
139 jégpasztilla (#1566) 6 bunthar bőr (#733) 2 pásztorbot (#513)
637 vas dobónyíl (#189) 61 xirnox szív (#213) 602 nyílvessző (#108)
2 tarantulakarom (#887) 430 isteni könnycsepp (#260) $64 ramit kő ($226)
30 megsemmisítő (#1540) 76 karbin plazma (#199) 54 tolmokov-koktél (#351)
130 sötét ital (#284) 307 rókafarok (#124) $425 gyöngymangó ($135)
239 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240) 40 jégszilánk (#1128)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 16 drótszőr (#37)
6 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

156 157 158 159 160 161 162
102
103
104
(157,103) ezoterikus mardelek (#184)
(158,103) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 28. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(159,103) Raia szent lovagja (#239), halálhozó (#419)
(160,103) márványtorony (#175), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)
(161,103) a 92. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kronotapír (#286), umor-pióca (#63), vérszomjas csüldő (#114), homokféreg (#121), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek