| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. máj. 8. 9h:44' EZ A 400. JÁTÉKHETED, 265. FORDULÓD 401. játékheted kezdete: máj. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| * 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 820. tárggyal |
| hu 310 213 474 | hulladék: 310 213 474 |
| le 1549 223 | leveszed/lerakod az 1549. tárgyat a 223. tárgyat |
| kf 726 223 | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat a 223. tárggyal |
| ef 3 | energia fejlesztése 3 |
| m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [180,37] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 125, gyógyulás: 94, összesen: -31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath fejét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 69, gyógyulás: 39, összesen: -30 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath nyakát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 64, gyógyulás: 44, összesen: -20 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 3 vasérc és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 126, gyógyulás: 4, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [179,36] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontváz bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kvazár karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a szintszívó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal végigmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal lábát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tetemember testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a zombi rotható húsát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [181,34] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal végigmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,33] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Yabbagabb előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
| m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
| ea 316 1 | eladod a 316. tárgyat 1 |
| ea 277 6 | eladod a 277. tárgyat 6 |
| ea 397 2 | eladod a 397. tárgyat 2 |
| ea 453 1 | eladod a 453. tárgyat 1 |
| ea 458 1 | eladod a 458. tárgyat 1 |
| ve 37 50 | megveszed a 37. tárgyat 50 |
| ve 124 15 | megveszed a 124. tárgyat 15 |
| be 615 | bemész a 615. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
| bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
| gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
| fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
| grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
| tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
| rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
| zöld üveg (#82) 6 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
| bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
| magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
| vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
| mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, |
| gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
| szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, |
| uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
| ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
| praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
| helytartói jogar (#228) 70 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, |
| tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | lant (#238) 30 ap /db, |
| pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, | tüskecsapda (#242) 16 ap /db, |
| nyílcsapda (#243) 44 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
| pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
| gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, |
| sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | Sheran főzete (#286) 28 ap kortyonként, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
| sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
| din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, |
| galachmit (#310) 300 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 10 ap /db, | gyógykenőcs (#313) 10 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, |
| Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | acéltű (#334) 2 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, |
| súlyzó (#347) 18 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
| szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, |
| moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, |
| moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | moa gyémánt (#385) 160 ap /db, |
| moa katalizátor (#386) 80 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, |
| fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, |
| teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gránátcsapda (#431) 40 ap /db, |
| láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | lótuszfőzet (#448) 10 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, |
| kholden kulcs (#470) 40 ap /db, | norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, | fiatalság itala (#473) 400 ap /db, |
| Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, | drakolder kulcs (#524) 200 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, |
| őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | amul kulcs (#565) 100 ap /db, | árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
| mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, |
| hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, |
| lélekesszencia (#619) 90 ap /db, | arkog kő (#632) 2 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | áldott kő (#642) 40 ap /db, |
| küklopsz szem (#643) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
| aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
| rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | rinóbőr öv (#685) 600 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
| kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | kij formázó minta (#717) 50 ap /db, |
| topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, | tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, |
| tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, |
| vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, |
| kitintüske (#879) 8 ap /db, | káoszkulcs (#884) 100 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, |
| quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, |
| keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
| ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
| szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, |
| Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db, |
| isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, |
| mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db. |
| acéltű (#334) 1 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, |
| aranytermő ládikó (#504) 250 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 400 ap /db, | bőrkantár (#1125) 30 ap /db, |
| degradátor váladék (#354) 2 ap kortyonként, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dizen kulcs (#472) 35 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, |
| dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
| fiatalság itala (#473) 80 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
| gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyógykenőcs (#313) 5 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | halcsont (#390) 2 ap /db, |
| jégszív (#282) 15 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | karócsapda (#163) 12 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
| kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kholden kulcs (#470) 20 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
| kulcskarika (#648) 80 ap /db, | kvazár (#244) 11 ap /db, | légiós hátizsák (#1560) 120 ap /db, | lótuszvirág (#447) 4 ap /db, |
| madártoll (#112) 1 ap /db, | mágusköpeny (#453) 200 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, |
| mászókampó (#165) 12 ap /db, | mithril (#352) 8 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, |
| norgat kulcs (#471) 24 ap /db, | orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db, | párducbőr (#1066) 10 ap /db, | párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, |
| pirkit (#153) 2 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, | quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
| rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, |
| roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, | ryuku védőkenőcs (#1154) 24 ap /db, | Salamon esszenciája (#952) 470 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, |
| shinai gömb (#348) 40 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
| szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, |
| távcső (#42) 16 ap /db, | teknősesszencia (#702) 45 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, |
| ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | ulkor kötény (#1089) 200 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
| vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
| m 8 | mozogsz északra |
| be 647 | bemész a 647. épületbe |
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[185,31] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.
| im 0 3 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted az őrjáratozó katona bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (7 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 310, gyógyulás: 122, összesen: -188 ÉP}
| be 256 | bemész a templomba |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| * 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
| ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT) Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik. |
| Erő: | 30 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 33 (38) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 41 (49) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/34 év |
| Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 422/363 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 731/519 | Pénz: | 2699 arany | Kép. pont: | 7 |
| Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 143/56 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 27/36 (+10%) | szúrófegyverek: | 25/34 (+2%) |
| vágófegyverek: | 17/30 (+3%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/88 (+6%) |
| dobófegyverek: | 29/39 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 34/22 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 70/43 (+9%) | 3. mászás: | 17/16 (+2%) |
| 4. csapdakészítés: | 19/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/26 | 6. gyógyítás: | 32/30 (+4%) |
| 7. titkosírás: | 3/62 | 8. felderítés: | 23/89 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 49/50 (+8%) | 11. taumaturgia: | 59/45 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 8/65 | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. szörnyismeret: | 30/32 |
| 16. pszi: | 17/71 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/43 | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 19/97 (+17%) | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/20 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
| erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | Symulf rúnája (#182) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 10 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
| 7 | kerek kő (#19) | 1 | kvazár páncél (#251) | 1 | mágusköpeny (#453) | |||
| 1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
| 7 | rejtőköpeny (#277) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | |||
| 1 | xirnox szív (#213) | 2 | zafír erőöv (#397) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1637 | arany (#50) | 45 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 11 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | rézdarab (#70) | 15 | rókafarok (#124) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) | |||
| 62 | víz (#27) | |||||||