263. forduló, 265. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 4. 9h:31'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,47] koordinátán.
Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 trikornis nyerget (10090 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 sáfránypor (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany), 4 manakristály (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 250 arany), 2 remák szív (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. Varázserőd regenerálódik. (+193 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 581.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 820. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

kf 1536 kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat
Hátasodra teríted a trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

tno 6 7 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 2360 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 531.]

h 341 297 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 280 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

d 4 5 eldobod a 4. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 botot. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

hu 338 477 266 hulladék: 338 477 266
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

hu 437 139 418 hulladék: 437 139 418
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany masszariasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz koponya szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

hu 419 425 463 hulladék: 419 425 463
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fpi formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pengepajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

kb 266 425 463 kiveszel a bankból a 266. tárgyat (425 darabot)
[kvazár sisak ládikóba-> (185,60)-> 70 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 1 kvazár sisakot. [pengepajzs ládikóba-> (185,60)-> 150 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 1 pengepajzsot. [mithril kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 250 arany, -2 ÉP] Kiveszel a bank széfjéből 1 mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany masszariasztó (184,32)-> (14 ap), era formázó minta (185,60)-> (25 ap), fpi formázó minta (185,60)-> (25 ap), királyi korona (185,60)-> (125 ap), koponya szimbólum (184,32)-> (10 ap), kvazár sisak (185,60)-> (70 ap), zafír fülbevaló (184,32)-> (50 ap), összesen 319 arany, 14 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

kt 190 5 elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 516.]

flh 26 190 felt. lőfegyver haszn. 26 a 190. tárggyal
Ok, FLH 26 190 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[170,46] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a kék rothasztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 27, gyógyulás: 79, összesen: +52 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [171,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Találsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Yveraana. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


Összeakadsz Josid 'el Amiddal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően gyógyítás szakértelmed. Eközben te harcművészetek szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [172,44] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny, 2 aranytű, 3 gyöngymangó, 3 arany és egy vasérc. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 101, gyógyulás: 96, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. [66 pontot használtál fel, van még 450.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 450.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[173,43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku futárbérenc. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

(Továbbmész...) [174,42] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,41] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 417.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 414.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[176,40] Még mindig bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra ugrasz. {KCC:} Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kvazár karddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga. (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga nyakát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Quwargamanga testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a Quwargamanga bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a Quwargamanga testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics (ld. enc.). 3486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 123, gyógyulás: 100, összesen: -23 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [177,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy épületet. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [178,38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hegyek Királya orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák fejét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [103 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 mozogsz keletre
[179,38] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kvazár karddal kilukasztod a pordémon testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz jobb lábát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Még semmi! Azért nem adod fel. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigmetszed a sírlidérc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed az orgoró sziklatestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgoró fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. [41 pontot használtál fel, van még 270.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 1, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 605 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY)
Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül.
[Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.]

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 30 (45) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 33 (38) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 41 (49) Védekezés: 81 Menekülés: 20 % Életkor: 32/34 év
Egészség: 27 (35) Életpont: 420/394 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (44) Varázspont: 709/549 Pénz: 1077 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 143/58 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 2363 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19897 TP-t kaptál. Jelenleg 2223958 TP-d van. A következő szinthez még 76042 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, szánalmas pondró. A 264. fordulódban 5896 arany került a bankszámládra. 5896 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 27/26 (+3%) szúrófegyverek: 25/32
vágófegyverek: 17/27 (+16%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 7/82
dobófegyverek: 29/35 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); mérg. vas dobónyíl (#190) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/6 (+16%) 2. nyomkövetés: 70/34 (+24%) 3. mászás: 17/14 (+16%)
4. csapdakészítés: 19/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/26 6. gyógyítás: 32/26 (+3%)
7. titkosírás: 3/62 8. felderítés: 23/83 (+3%) 9. szörnyidomítás: 12/9
10. teológia: 49/42 (+3%) 11. taumaturgia: 59/35 (+9%) 12. szerencsejáték: 1/25
13. versengés: 8/65 (+9%) 14. harcművészetek: 27/18 15. szörnyismeret: 30/32
16. pszi: 17/53 (+19%) 17. zárnyitás: 1/43 18. vadászat: 7/37
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 19/80 (+17%) 21. úszás: 9/42
22. főzés: 4/20 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot )
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> 21. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 arany masszariasztó (#437) 5 bot (#4)
4 drótszőr (#37) 1 era formázó minta (#418) 2 fiatalság itala (#473)
1 fpi formázó minta (#419) 7 kaja (#2) 1 királyi korona (#338)
1 koponya szimbólum (#139) 2 kvazár kard (#297) 1 kvazár sisak (#266)
1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83) 5 ubuk dobónyíl (#138)
1 ugh méreg (#166) 6 vas dobónyíl (#189) 15 víz (#27)
1 zafír fülbevaló (#477)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1077 arany (#50) 1 amniosz (#203) 3 aranytű (#272)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135)
5 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304) 4 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rókafarok (#124) 4 szögletes kő (#17)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(170,46) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), kék rothasztó (#421)
(171,45) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), Josid 'el Amid (4442. kalandozó)
(172,44) ongóliant (#159), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), manóodú (#698), Sheran oltár, 255. jellempróba, érclelőhely
(173,43) ryuku futárbérenc (#765), művészi porolit (#720)
(174,42) trikornis herceg (#261), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(175,41) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, bűbájlidérc (#761)
(176,40) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 27. jellempróba, quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963)
(177,39) 255. jellempróba, Tharr oltár, 26. jellempróba
(178,38) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), áeratikus hasnyákok (#243)
(179,38) pordémon (#253), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* A ryuku ökölgyolcs által adott bónusz sebzést eddig nem figyelte a program a Feltételes Fegyverváltáskor, mostantól fogja.

Üzenet küldése a karakternek