| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jún. 26. 9h:50' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 28 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
| h 1525 881 882 | használod az 1525. tárgyat |
| h 1525 883 885 | használod az 1525. tárgyat |
| h 1525 886 887 | használod az 1525. tárgyat |
| bb 690 695 696 | beraksz a bankba a 690. tárgyat (695 darabot) |
| kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
| kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
| vv 165 178 57 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot |
| kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
| h 248 | használod a 248. tárgyat |
| h 248 | használod a 248. tárgyat |
| h 248 | használod a 248. tárgyat |
| kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
| cir | vándorcirkusz látogatása |
| kt 43 40 | elkészíted a 43. tárgyat (40 darabot) |
| v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 165 | 166 | 167 | |
| 109 | |
|
|
| 110 | |
|
|
| 111 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
| fa 43 2428 20 | feladod a 43. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot) |
| faa 1618 312 1379 | feladod az 1618. tárgyat a 312. tárgyat az 1379. tárgyat |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| bb 1152 610 1228 | beraksz a bankba az 1152. tárgyat (610 darabot) |
| ve 104 4 | megveszed a 104. tárgyat 4 |
| ve 14 16 | megveszed a 14. tárgyat 16 |
| ve 151 10 | megveszed a 151. tárgyat 10 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs, egy borostyán függő, egy igazgy. fülbevaló, egy obszidián függő, egy sárga erőöv, 3 arany és egy aranytű. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 48, gyógyulás: 82, összesen: +34 ÉP}
| kt 6 10 | elkészíted a 6. tárgyat (10 darabot) |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [168,108] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [169,107] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 147 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 63, gyógyulás: 63, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 21, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [169,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [169,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint FéNYeS NaP, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
| kt 29 30 | elkészíted a 29. tárgyat (30 darabot) |
| ftv 146 682 | felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 682. szörnyet |
| ftv 50 682 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 682. szörnyet |
| in 2227 881 1445 | leírod a 2227. kalandozónak a 881. szörnyet az 1445. tárgyat |
| in 2227 882 1474 | leírod a 2227. kalandozónak a 882. szörnyet az 1474. tárgyat |
| in 2227 883 855 | leírod a 2227. kalandozónak a 883. szörnyet a 855. tárgyat |
| in 2227 885 1811 | leírod a 2227. kalandozónak a 885. szörnyet az 1811. tárgyat |
| in 2227 886 | leírod a 2227. kalandozónak a 886. szörnyet |
| szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| MOI RO FA (881. SZÖRNY) A ryukuk hite szerint a tűz, a nap, és a levegő Moi Ro Fától, az ősöreg yuong tűzsárkánytól származik. No igen, mondhatni istenként tisztelik. Ők úgy gondolják, hogy Moi Ro Fa az idők hajnala óta létezik. Ha ez nem is igaz, akkor is biztos, hogy ez a gigantikus tűzsárkány több mint ezer évet megért már, és így elképzelhetetlen mennyiségű ravaszsággal van megáldva. |
| MG'THORATH (882. SZÖRNY) A magh-goth párducok egyike, mielőtt átlépett volna ebbe a dimenzióba, csatát vívott egy éjfattyal, és túlélte azt. Az éjfatty esszenciája azonban megfertőzte a Thargodant, és így egy félelmetes mutáció jött létre. Az éjfattyak képességeit és pusztítás iránti vágyát öröklő borzalom a világ réme, a ryukuk hatalmas jutalmat ajánlottak fel annak, aki elpusztítja. |
| RYUKU TOLVAJBANDA (883. ELLENFÉL) Éles szem kellett ahhoz, hogy felfedezd a mocorgást a hajó tatja körül, hiszen ide a kikötő fényei már nemigazán hatolnak el, s minden merő sötétség. Ideális környezet a tolvajtevékenységek számára. A kommunikáció útján történő számonkérésre már nincs is lehetőséged, hiszen a tolvajok - amint rájöttek, hogy felfedezték őket - az egyszerűbb módot választják a hiba elhárítására. Legalábbis a feléd repülő dobótőrök és dárdák hadából erre következtetsz, rendkívül helyesen - épp likvidálni próbálnak. Van valami furcsa ezekben a tolvajokban... na de most inkább koncentrálj az életben maradásra. |
| MÉRETES OKTOPUSZ (885. SZÖRNY) Ez a nyolckarú polipfajta persze nem igazán hasonlítható egy hajókat mélybe húzó, tengerészek százait elpusztító, mélytengeri oktopuszhoz, azzal csak távoli rokonságban áll. A méretes oktopusz testhossza esetenként azért elérheti a hét métert, és erős csőrével nem csak kedvenc eledele, a markoló teknős páncélját képes összeroppantani, hanem a te csontjaidat is! Ne bízd hát el magad túlzottan, ha egy víz alatti barlangban, vagy a sekélyes lagúnákban egy lebzselő, méretes oktopusszal akaszkodsz össze! Nála agresszívebb és agyafúrtabb vízi szörnyeteg csak igen kevés ismeretes. Ha meg akarod támadni, főleg a legrövidebb csápjától óvakodj, mert annak érintése öregítésre képes! |
| ZUGKÍGYÓ (886. SZÖRNY) A ryuku kereskedő szerint a zugkígyó minden vízi szörnynél veszedelmesebb. Órákig, sőt, napokig képes lapulni egy alkalmasnak vélt, sötét lyukban, hogy az arra tévedő, gyanútlan halakra lecsapva megtöltse feneketlen bendőjét. Sajnos a zugkígyó szempontjából te is csak bendőtöltelék vagy, mivel az igazán vén példányok még a tizenkét méteres hosszt is elérhetik. Fogai könnyedén átlyukasztják a páncélt, ráadásul a rajtuk lévő méreg akár azonnali halált is okozhat. |
| NAGYOBB KAKTUSZHAL (887. SZÖRNY) Mikor először pillantod meg a nagyobb kaktuszhalat, amint mélységes nyugalommal ellebeg előtted, megpróbálsz egy ebihalnál is kisebbre összezsugorodni félelmedben. Mikor rájössz, hogy nem vagy életveszélyben, óhatatlanul egy szórakozott, magában dudorászó varázsló jut eszedbe róla, amint az élet nagy dolgain merengve, ügyet se vetve a külvilágra, végigcsámpázik Alanor főutcáján. Nos, igen, a kaktuszhalnak nem sok ellensége van. Egészen pontosan csak egy akad: a mindenre elszánt, kincsre éhes kalandozó, aki nem átallja ezt a békés növényevőt háborgatni, mikor a véletlen az útjába sodorja. Ha teljesen elment az eszed, te is megpróbálhatod elpusztítani, de készülj fel, hogy nem lesz könnyű dolgod! A kaktuszhal gömbtestét vastag, szinte áthatolhatatlan bőr fedi, amiből félméteres tüskék ezrei meredeznek mindenfelé. |
| Erő: | 36 (50) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 35 (52) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 35 (52) | Védekezés: | 98 (103) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/21 év |
| Egészség: | 36 (51) | Életpont: | 571/617 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 17 |
| Szerencse: | 36 (51) | Varázspont: | 1142/560 | Pénz: | 1018 arany | Kép. pont: | 29 |
| Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 226/155 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 16/27 (+14%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/88 | ütőfegyverek: | 31/35 (+2%) | lőfegyverek: | 11/99 (+12%) |
| dobófegyverek: | 28/6 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 169,104 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/23 | 2. nyomkövetés: | 51/42 | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/94 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 22/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/50 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/28 | 9. felderítés: | 23/8 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 85/54 (+7%) | 12. taumaturgia: | 61/63 (+7%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/33 | 14. versengés: | 2/78 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 4/0 | 18. szörnyismeret: | 48/28 (+26%) |
| 19. pszi: | *31/100 (+56%) | 20. zárnyitás: | 6/39 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 23/95 (+22%) | 24. testépítés: | 10/31 |
| 25. úszás: | 10/77 | 26. főzés: | 17/1 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | láth. észlelése (#78) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
| tompítás (#40) | >> | massza (#217) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 62 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 16 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 3 | csorba csatabárd (#1108) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fenőkő (#1618) | |||
| 1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
| 1 | moa smaragd (#377) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
| 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | teriád méreg (#1379) | 14 | víz (#27) | |||
| 1 | ryuku buzogány (#696) | 2 | ryuku szablya (#695) | 3 | pszi kő (#248) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
| 4 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | |||
| 1 | karbin plazma (#199) | 10 | kőkés (#6) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
| 1 | obszidián függő (#195) | 1 | sárga erőöv (#276) | 30 | smirglilevél (#29) | |||
| 16 | sünmedve tüske (#14) | 6 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
| 4 | ugh méreg (#166) | |||||||
| 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | |
| 103 | |
|
|
|
|
|
| 104 | |
|
|
|
|
|
| 105 | |
|
|
|
|
|
| 106 | |
|
|
|
|
|
| 107 | |
|
|
|
|
|
| 108 | |
|
|
|
|
|
| 109 | |
|
|
|
|
|
| 110 | |
|
|
|
|
|
| 111 | |
|
|
|
|
|