263. forduló, 265. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jún. 26. 9h:50'
EZ A 677. JÁTÉKHETED, 264. FORDULÓD
678. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,110] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Bea Melindre a feladója! Na nézzük, mit küldött: 6 isteni könnycseppet. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Bea Melindre csomagját. Találsz benne 5 pszi követ. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 ryuku szablyát, 1 ryuku buzogányt.
Varázserőd regenerálódik. (+462 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+124 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy kentaurusz nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 454.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 444.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
Fürgén varázsolsz! [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 437.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 435.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 415.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]

h 1525 881 882 használod az 1525. tárgyat
Az őskristály-szilánkot előbányászod a zsákod mélyéről, majd elhelyezed magad előtt. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy Moi Ro Fa. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy Mg'thorathot is láttál. (ld. enc.) Szomorúan konstatálod, hogy a további önképzéshez másik őskristály-szilánkot kell szerezned. Ez már nem képes több szörnyinformációt mutatni neked. (El is dobod.) [3 pontot használtál fel, van még 408.]

h 1525 883 885 használod az 1525. tárgyat
Tanulni vágysz - előkapod hát a quwargok tudását rejtő őskristály piciny darabját, az őskristály-szilánkot. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy ryuku tolvaj. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy méretes oktopuszt is láttál. (ld. enc.) Nem szép dolog szemetelni, de hát mit kezdj a teljesen kisajtolt őskristály-szilánkkal? Messzire hajítod. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

h 1525 886 887 használod az 1525. tárgyat
Az őskristály-szilánkot előbányászod a zsákod mélyéről, majd elhelyezed magad előtt. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy zugkígyó. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy nagyobb kaktuszhalat is láttál. (ld. enc.) Olybá tűnik, több információ nem rejlik ennek az őskristály-szilánknak a belsejében. Akkor viszont minek tartsd meg... eldobod. [3 pontot használtál fel, van még 402.]

bb 690 695 696 beraksz a bankba a 690. tárgyat (695 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku kesztyűt. Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku szablyát. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku buzogányt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
VV 165 178 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

vv 165 178 57 elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot az 57. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-59 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 397.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 392.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-65 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 387.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 382.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 382.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 704 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 380.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

kt 43 40 elkészíted a 43. tárgyat (40 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tükröt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 380.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

165 166 167
109
110
111

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 370.]

fa 43 2428 20 feladod a 43. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 370.]

faa 1618 312 1379 feladod az 1618. tárgyat a 312. tárgyat az 1379. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 1 fenőkövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 16 borkonyó bibét. Ennek elküldése 40 arany lesz. Átadsz 1 teriád mérget. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 361.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 3 csorba csatabárdot 150 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 moa smaragdot 25 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 351.]

bb 1152 610 1228 beraksz a bankba az 1152. tárgyat (610 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ve 104 4 megveszed a 104. tárgyat 4
Vásároltál 4 fémrudat. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ve 14 16 megveszed a 14. tárgyat 16
Vásároltál 16 sünmedve tüskét. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ve 151 10 megveszed a 151. tárgyat 10
Mindössze 6 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 6 szvó-ektoplazmát. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy púderszikla van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs, egy borostyán függő, egy igazgy. fülbevaló, egy obszidián függő, egy sárga erőöv, 3 arany és egy aranytű. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 48, gyógyulás: 82, összesen: +34 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 341.]

kt 6 10 elkészíted a 6. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kőkést. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 311.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[167,109] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.


(Továbbmész...) [168,108] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kaktuszbogyót. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [169,107] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Tűzhajú lábát masszírozza. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gumifát. Keletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban. [66 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[169,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 147 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 63, gyógyulás: 63, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 21, összesen: +14 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 7 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy gumifát. Délkeletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy rát-fa van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [169,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban.


(Továbbmész...) [169,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint FéNYeS NaP, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [58 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 29 30 elkészíted a 29. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 smirglilevelet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 157.]

ftv 146 682 felt. tám/véd. varázslat a 146. varázslatot a 682. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ftv 50 682 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 682. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 2227 881 1445 leírod a 2227. kalandozónak a 881. szörnyet az 1445. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Moi Ro Fa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zergenye tölcsért. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 2227 882 1474 leírod a 2227. kalandozónak a 882. szörnyet az 1474. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mg'thorath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) galócapálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 2227 883 855 leírod a 2227. kalandozónak a 883. szörnyet a 855. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku tolvaj. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krathan pallost. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 2227 885 1811 leírod a 2227. kalandozónak a 885. szörnyet az 1811. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méretes oktopusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) titanit kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 2227 886 leírod a 2227. kalandozónak a 886. szörnyet
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zugkígyó. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kentauruszt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 152.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 2, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 152 pontod maradt, ebből a következő körre 152 pontot vihetsz át. Kapsz még 405 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOI RO FA (881. SZÖRNY)
A ryukuk hite szerint a tűz, a nap, és a levegő Moi Ro Fától, az ősöreg yuong tűzsárkánytól származik. No igen, mondhatni istenként tisztelik. Ők úgy gondolják, hogy Moi Ro Fa az idők hajnala óta létezik. Ha ez nem is igaz, akkor is biztos, hogy ez a gigantikus tűzsárkány több mint ezer évet megért már, és így elképzelhetetlen mennyiségű ravaszsággal van megáldva.

MG'THORATH (882. SZÖRNY)
A magh-goth párducok egyike, mielőtt átlépett volna ebbe a dimenzióba, csatát vívott egy éjfattyal, és túlélte azt. Az éjfatty esszenciája azonban megfertőzte a Thargodant, és így egy félelmetes mutáció jött létre. Az éjfattyak képességeit és pusztítás iránti vágyát öröklő borzalom a világ réme, a ryukuk hatalmas jutalmat ajánlottak fel annak, aki elpusztítja.

RYUKU TOLVAJBANDA (883. ELLENFÉL)
Éles szem kellett ahhoz, hogy felfedezd a mocorgást a hajó tatja körül, hiszen ide a kikötő fényei már nemigazán hatolnak el, s minden merő sötétség. Ideális környezet a tolvajtevékenységek számára. A kommunikáció útján történő számonkérésre már nincs is lehetőséged, hiszen a tolvajok - amint rájöttek, hogy felfedezték őket - az egyszerűbb módot választják a hiba elhárítására. Legalábbis a feléd repülő dobótőrök és dárdák hadából erre következtetsz, rendkívül helyesen - épp likvidálni próbálnak. Van valami furcsa ezekben a tolvajokban... na de most inkább koncentrálj az életben maradásra.

MÉRETES OKTOPUSZ (885. SZÖRNY)
Ez a nyolckarú polipfajta persze nem igazán hasonlítható egy hajókat mélybe húzó, tengerészek százait elpusztító, mélytengeri oktopuszhoz, azzal csak távoli rokonságban áll. A méretes oktopusz testhossza esetenként azért elérheti a hét métert, és erős csőrével nem csak kedvenc eledele, a markoló teknős páncélját képes összeroppantani, hanem a te csontjaidat is! Ne bízd hát el magad túlzottan, ha egy víz alatti barlangban, vagy a sekélyes lagúnákban egy lebzselő, méretes oktopusszal akaszkodsz össze! Nála agresszívebb és agyafúrtabb vízi szörnyeteg csak igen kevés ismeretes. Ha meg akarod támadni, főleg a legrövidebb csápjától óvakodj, mert annak érintése öregítésre képes!

ZUGKÍGYÓ (886. SZÖRNY)
A ryuku kereskedő szerint a zugkígyó minden vízi szörnynél veszedelmesebb. Órákig, sőt, napokig képes lapulni egy alkalmasnak vélt, sötét lyukban, hogy az arra tévedő, gyanútlan halakra lecsapva megtöltse feneketlen bendőjét. Sajnos a zugkígyó szempontjából te is csak bendőtöltelék vagy, mivel az igazán vén példányok még a tizenkét méteres hosszt is elérhetik. Fogai könnyedén átlyukasztják a páncélt, ráadásul a rajtuk lévő méreg akár azonnali halált is okozhat.

NAGYOBB KAKTUSZHAL (887. SZÖRNY)
Mikor először pillantod meg a nagyobb kaktuszhalat, amint mélységes nyugalommal ellebeg előtted, megpróbálsz egy ebihalnál is kisebbre összezsugorodni félelmedben. Mikor rájössz, hogy nem vagy életveszélyben, óhatatlanul egy szórakozott, magában dudorászó varázsló jut eszedbe róla, amint az élet nagy dolgain merengve, ügyet se vetve a külvilágra, végigcsámpázik Alanor főutcáján. Nos, igen, a kaktuszhalnak nem sok ellensége van. Egészen pontosan csak egy akad: a mindenre elszánt, kincsre éhes kalandozó, aki nem átallja ezt a békés növényevőt háborgatni, mikor a véletlen az útjába sodorja. Ha teljesen elment az eszed, te is megpróbálhatod elpusztítani, de készülj fel, hogy nem lesz könnyű dolgod! A kaktuszhal gömbtestét vastag, szinte áthatolhatatlan bőr fedi, amiből félméteres tüskék ezrei meredeznek mindenfelé.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 264. fordulód.

Erő: 36 (50) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (52) Védekezés: 98 (103) Menekülés: 17 % Életkor: 7/21 év
Egészség: 36 (51) Életpont: 571/617 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 17
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 1142/560 Pénz: 1018 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 226/155 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1576 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 337 TP-t kaptál. Jelenleg 2 208 733 TP-d van. A következő szinthez még 91 267 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe hadvezér, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 259. fordulódban 35298 arany került a bankszámládra. 36180 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 16/27 (+14%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 31/35 (+2%) lőfegyverek: 11/99 (+12%)
dobófegyverek: 28/6 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,104 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/42 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/94 (+5%) 5. csapdakészítés: 22/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/50
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 23/8
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 85/54 (+7%) 12. taumaturgia: 61/63 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/33 14. versengés: 2/78 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 4/0 18. szörnyismeret: 48/28 (+26%)
19. pszi: *31/100 (+56%) 20. zárnyitás: 6/39 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 23/95 (+22%) 24. testépítés: 10/31
25. úszás: 10/77 26. főzés: 17/1 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) láth. észlelése (#78)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
62 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 16 borkonyó bibe (#312)
3 csorba csatabárd (#1108) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fenőkő (#1618)
1 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148) 3 őskristály-szilánk (#1525)
2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 sallank karom (#128) 1 teriád méreg (#1379) 14 víz (#27)
1 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku szablya (#695) 3 pszi kő (#248)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüst kulcs (#184)
4 fémrúd (#104) 1 gromak bőr (#268) 5 kaktuszbogyó (#429)
1 karbin plazma (#199) 10 kőkés (#6) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
1 obszidián függő (#195) 1 sárga erőöv (#276) 30 smirglilevél (#29)
16 sünmedve tüske (#14) 6 szvó-ektoplazma (#151) 1 tyrex csont (#280)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170
103
104
105
106
107
108
109
110
111
(166,110) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Fairlight oltár, vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(167,109) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, Raia szent lovagja (#239)
(168,108) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(169,104) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 28. jellempróba, művészi porolit (#720)
(169,105) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), régészeti lelőhely (#1208)
(169,106) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(169,107) Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.06.26 09:07 Változások a számládon! 19 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek