| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:21' EZ A 398. JÁTÉKHETED, 263. FORDULÓD 399. játékheted kezdete: ápr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 5. KP: | használod a 745. tárgyat |
| * 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot |
| kf 615 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat |
| kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
| kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
| kf 223 820 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 820. tárggyal |
| bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
| bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
| kf 254 453 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 453. tárggyal |
| h 473 | használod a 473. tárgyat |
| h 473 | használod a 473. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| h 522 | használod az 522. tárgyat |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [163,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [164,54] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 30, gyógyulás: 58, összesen: +28 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 36, gyógyulás: 61, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [166,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [167,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi intéz feléd kihívást.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a zombi fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. {KCC:} Kvazár karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. {KCC:} Kvazár karddal végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal karját. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a magger éles mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
| m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű farkát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rohansz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyakát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a nómenklatúra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a korinthai amőba testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 69, gyógyulás: 97, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [168,49] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc nyakát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra farkát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. {KCC:} Kvazár karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd a nómenklatúra fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [169,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 11, gyógyulás: 58, összesen: +47 ÉP}
| m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb vállát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 47, gyógyulás: 32, összesen: -15 ÉP}
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
| OVGUN NYAKLÁNCA (615. TÁRGY) Ovgun, a nagyhatalmú viharóriás sámán készítette (és viselte) ezt a mágikus nyakláncot, amelyen csontoktól a drágaköveken keresztül egész a csiszolt mihlanilig mindent megtalálsz. A nyaklánc hattal növeli a támadásodat, hússzal a maximális lehetséges életpontodat, és kettőt ad az egészségedhez. |
| Erő: | 30 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 33 (38) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 41 (49) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/37 év |
| Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 420/422 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 38 (44) | Varázspont: | 709/443 | Pénz: | 1040 arany | Kép. pont: | 7 |
| Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 143/60 | Halhatatlanság: | 1 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 27/23 | szúrófegyverek: | 25/32 (+14%) |
| vágófegyverek: | 17/11 (+8%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/82 |
| dobófegyverek: | 29/30 (+5%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 33/90 | 2. nyomkövetés: | 70/10 (+13%) | 3. mászás: | 16/98 (+8%) |
| 4. csapdakészítés: | 19/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 11/26 | 6. gyógyítás: | 32/23 |
| 7. titkosírás: | 3/62 | 8. felderítés: | 23/80 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 49/39 (+6%) | 11. taumaturgia: | 59/26 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 8/56 (+9%) | 14. harcművészetek: | 27/18 | 15. szörnyismeret: | 30/32 (+30%) |
| 16. pszi: | 17/34 (+16%) | 17. zárnyitás: | 1/43 | 18. vadászat: | 7/37 |
| 19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 19/63 | 21. úszás: | 9/42 |
| 22. főzés: | 4/0 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
| csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
| háló (#186) | >> | 25. szintű lényekre | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
| élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | nanda (#224) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
| 2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 7 | drótszőr (#37) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
| 5 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | ragasztó (#83) | 1 | szögletes kő (#17) | 6 | tudás gyöngye (#522) | |||
| 21 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 126 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 14 | madártoll (#112) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||