261. forduló, 263. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 25. 9h:07'
EZ A 398. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD
399. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 32. pontnál.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy ryuku gólem trófea és egy halálelementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Shanon Dhar Wermon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+183 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 374.]

vv 53 227 127 elmormolod az 53. varázslatot a 227. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 372.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

t 179 1 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

ftv 134 179 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

lm 47 48 40 mozogsz 47 48 40
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [30. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [45. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy autentikus vámpír! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szubreális vámpír lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [46. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya szimbólum, 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1 arany masszariasztó (ld. enc.) és 2 angyalok gyűrűje. Gyorsan kiüríted a ládát. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP], 5 fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja (ld. enc.) és 2 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr bal lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [37. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [39. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél (ld. enc.), 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. [69 pontot használtál fel, van még 299.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 905 44 900 mozogsz 905 44 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 5 mozogsz 5
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [37. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [27 pontot használtál fel, van még 264.]

t 250 1 támadod a 250. szörnyet
FT 250 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 19 19 20 mozogsz 19 19 20
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Egy noth szellem lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem bal vállát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [11. PONT.] Egy noth szellem lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem jobb oldalát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [12. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 8, gyógyulás: 32, összesen: +24 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Haladsz előre. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [19. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 21 21 8 mozogsz 21 21 8
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal vállát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a lidércúr bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 3, gyógyulás: 45, összesen: +42 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Bekukkantasz a kis terembe. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A lidércúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 3, gyógyulás: 33, összesen: +30 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve esszenciavédelem 2. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 9 22 23 mozogsz 9 22 23
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr bal vállát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 4, gyógyulás: 45, összesen: +41 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [22. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kvazár karddal megcsapod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [21 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 16 9 24 mozogsz 16 9 24
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [13. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt ősmágus! Fegyvere egy Pusztítás Botja. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 448 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 275 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis vezérfarkas trófeát, és kiszedsz egy élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 371, gyógyulás: 50, összesen: -321 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 Rhatt páncélját, 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.)
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

36 34 32 30 28 23
35 33 31 29
27 22
37 38 39 42 41
26
40
25
20
19
15 24 21
17
10 12 14
16
11 13
18 9
3
2 7
5 8
4
1 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
39: 2. térkép 17. pont
26 27
14
28
25 13
24
17
18 23
12 11
20 15
1 10
2
9 8
19 21 22 16
3
4 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont
16: 3. térkép 1. pont
17: 1. térkép 39. pont
6 12
9
8 10
11
5 17
4 13 14
2
1
3 16 15
7
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [44 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 24 24 905 mozogsz 24 24 905
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 25 25 26 mozogsz 25 25 26
A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 era formázó minta (ld. enc.), 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Egyhelyben toporogsz.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [24. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [24 pontot használtál fel, van még 106.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[163,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [162,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a halálhozó testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 159, gyógyulás: 85, összesen: -74 ÉP}


Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,57] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Port kavar a távolban egy homokvihar. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ipari Áram formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északra látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy cetbőr válltömést, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy umbatari bromag trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zoat. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[37 pontot használtál fel, van még 69.]

jlk 1610 jelszó kimondása 1610
Nem kell ismét a jelszót kimondanod, elég, ha a BE <lab.szám> parancsot használod. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 396 keresed a 396. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 64.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 64.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 63.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 12, 28.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál az agyagelementál. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása.
Ebben a körben 63 pontod maradt, ebből a következő körre 63 pontot vihetsz át. Kapsz még 403 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY)
Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését.
Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod.

KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY)
A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.

ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 262. fordulód.

Erő: 28 (43) Szint: 27 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 41 (49) Védekezés: 81 Menekülés: 20 % Életkor: 32/42 év
Egészség: 26 (32) Életpont: 400/288 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 37 (43) Varázspont: 709/573 Pénz: 2509 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 143/55 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2337 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40721 TP-t kaptál. Jelenleg 2189973 TP-d van. A következő szinthez még 110027 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, szánalmas pondró. A 258. fordulódban 11016 arany került a bankszámládra. 11236 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 27/23 (+13%) szúrófegyverek: 25/18 (+5%)
vágófegyverek: 17/3 (+10%) ütőfegyverek: 9/46 lőfegyverek: 7/82
dobófegyverek: 29/25 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/90 2. nyomkövetés: 69/97 (+14%) 3. mászás: 16/90
4. csapdakészítés: 18/97 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/26 (+32%) 6. gyógyítás: 32/20 (+3%)
7. titkosírás: 3/62 8. felderítés: 23/77 (+24%) 9. szörnyidomítás: 12/9
10. teológia: 49/33 (+27%) 11. taumaturgia: 59/14 (+822%) 12. szerencsejáték: 1/25
13. versengés: 8/47 (+9%) 14. harcművészetek: 27/18 15. szörnyismeret: 30/2
16. pszi: 17/18 (+23%) 17. zárnyitás: 1/42 18. vadászat: 7/37
19. vitalitás: 1/31 (+131%) 20. bányászat: 19/63 21. úszás: 9/42
22. főzés: 4/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot )
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) villámmágia (#227)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre háló (#186) >> ryuku csapásvezető (#778)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> nanda (#224) pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
hhaar burka II (#162) >> 21. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bűvös shuriken (#562) 2 dizen kulcs (#472)
5 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470) 1 quwarg tojás (#360)
1 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17)
2 varázskő (#305) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1281 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 1 arany masszariasztó (#437)
1 aranytű (#272) 4 deus ex machina (#1) 1 era formázó minta (#418)
1 esszenciakristály (#350) 1 Fairlight botja (#476) 5 fiatalság itala (#473)
3 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 királyi korona (#338) 1 koponya szimbólum (#139) 1 kvazár kard (#297)
1 kvazár páncél (#251) 1 kvazár sisak (#266) 1 mágusköpeny (#453)
4 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508) 2 norgat kulcs (#471)
1 Pusztítás Botja (#316) 1 Rhatt páncélja (#458) 1 szent kehely (#257)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 Tilnetor kardja (#474) 6 tudás gyöngye (#522)
2 tükör (#43) 1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(161,57) a 90. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Zoat (1589. kalandozó)
(162,56) Tharr rúnaköve, Raia oltár, 30. jellempróba, halálhozó (#419)
(163,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 28. jellempróba, Leah oltár
(164,55) a 80. labirintus bejárata, autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek