| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jún. 21. 9h:08' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 262. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
| ek 7 9 2 | t. energia kisütése: 7 9 2 |
| lm 34 34 34 | mozogsz 34 34 34 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos jobb lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe ősharcos jobb karját. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a törpe ősharcos fényes páncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 135 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 227, gyógyulás: 207, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 112 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos jobb vállát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a törpe ősharcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 195, gyógyulás: 203, összesen: +8 ÉP}
| kpcs 3 34 | kapcsoló 3 |
| vv 109 57 73 | elmormolod a 109. varázslatot az 57. varázslatot a 73. varázslatot |
| h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
| be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
| lm 15 4 | mozogsz 15 4 |
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kincstáros fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kincstáros nyakát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a törpe kincstáros testét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a törpe kincstáros testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi hatás! A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 204, gyógyulás: 236, összesen: +32 ÉP}
| kpcs 3 4 | kapcsoló 3 |
| lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kínzómester testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a törpe kínzómester nyakát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kínzómester bal lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a törpe kínzómester testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A törpe kínzómester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 204, gyógyulás: 202, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe kincstáros jobb lábát. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros jobb lábát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a törpe kincstáros fejét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6199 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 180, gyógyulás: 237, összesen: +57 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros jobb lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kincstáros jobb vállát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros jobb oldalát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kincstáros jobb vállát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a törpe kincstáros testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Semmi hatás! Nem sikerült a törpe kincstáros ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 177, gyógyulás: 231, összesen: +54 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros jobb lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros fejét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a törpe kincstáros testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros jobb lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a törpe kincstáros jobb vállát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 180, gyógyulás: 235, összesen: +55 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros jobb lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 187, gyógyulás: 226, összesen: +39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kincstáros fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros bal karját. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 183, gyógyulás: 225, összesen: +42 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros jobb lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros mokány testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros bal oldalát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 194, gyógyulás: 234, összesen: +40 ÉP}
| lm 29 | mozogsz 29 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros mokány testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kincstáros jobb lábát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kincstáros testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kincstáros jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 199, gyógyulás: 201, összesen: +2 ÉP}
| h 473 | használod a 473. tárgyat |
| vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 164 | 165 | 166 | |
| 111 | |
|
|
| 112 | |
|
|
| 113 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
| fa 70 2428 20 | feladod a 70. tárgyat a 2428. kalandozónak (20 darabot) |
| faa 1435 473 | feladod az 1435. tárgyat a 473. tárgyat |
| kb 1142 1 | kiveszel a bankból az 1142. tárgyat (1 darabot) |
| fa 1142 3489 1 | feladod az 1142. tárgyat a 3489. kalandozónak (1 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ve 1307 1 | megveszed az 1307. tárgyat 1 |
| ve 1308 1 | megveszed az 1308. tárgyat 1 |
| ve 1309 1 | megveszed az 1309. tárgyat 1 |
| ee 1307 1308 1309 | eladod az 1307. tárgyat az 1308. tárgyat az 1309. tárgyat |
| ve 1310 1 | megveszed az 1310. tárgyat 1 |
| ve 1495 1 | megveszed az 1495. tárgyat 1 |
| ve 1496 1 | megveszed az 1496. tárgyat 1 |
| ee 1310 1495 1496 | eladod az 1310. tárgyat az 1495. tárgyat az 1496. tárgyat |
| ve 1364 1 | megveszed az 1364. tárgyat 1 |
| ve 1770 1 | megveszed az 1770. tárgyat 1 |
| ve 1376 1 | megveszed az 1376. tárgyat 1 |
| ee 1364 1376 1770 | eladod az 1364. tárgyat az 1376. tárgyat az 1770. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 164 | 165 | 166 | |
| 111 | |
|
|
| 112 | |
|
|
| 113 | |
|
|
[183,31] Lakott területre érkeztél.
| ve 688 1 | megveszed a 688. tárgyat 1 |
| ve 1811 1 | megveszed az 1811. tárgyat 1 |
| ve 1445 1 | megveszed az 1445. tárgyat 1 |
| ve 1324 1 | megveszed az 1324. tárgyat 1 |
| ee 1811 1445 1324 | eladod az 1811. tárgyat az 1445. tárgyat az 1324. tárgyat |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,112] Kisebb hegyek emelkednek itt.
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| MÉRGEZETT TERIÁD NYÍLVESSZŐ (1380. TÁRGY) A teriádok nyílvesszőiket speciális méregbe mártva íjaikhoz különösen hatékony, 3D11+12 sebzésű mágikus lövedékhez jutnak. Ha sikerül egy íjat, egy csepp mérget és pár nyílvesszőt szerezned, te is kipróbálhatod, mire leszel vele képes, ilyenkor +3 támadást is kapsz. A mérgezett teriád nyílvessző előállításához tehát a következő kell: 1 teriád nyílvessző, 1 csepp teriád méreg és 3 TVP-nyi idő, míg a nyúlós anyagot felviszed a fegyverre. |
| TOPÁZ DRAKPIKKELY (1307. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
| FEKETE DRAKPIKKELY (1308. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
| ZÖLD DRAKPIKKELY (1309. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
| ASZOTT DRAKPIKKELY (1310. TÁRGY) A draklenek gyíktestét jókora pikkelyek fedik, melyből egyet, ha nagy nehezen sikerül legyőznöd gazdáját, egy vágófegyver segítségével te is kimetszhetsz. Hogy később mire használhatod az így szerzett komponenst, annak csak további sorsod a megmondhatója. |
| YUONG TŰZPIKKELY (1495. TÁRGY) Igen! Ebből a bíbor ragyogásban izzó, tökéletes állapotban lévő pikkelyről a vak is láthatja, hogy egy yuong tűzsárkányé. Szóval most már itt a bizonyíték a kezedben a bestia legyőzhetőségét kétségbevonó alakok meggyőzésére. S, hogy mi egyébre lehet még jó ez a pikkely? Mivel még a ryukuk közül senkinek nem sikerült ilyesmit szereznie, nem tőlük fogod ezt megtudni! |
| CSENG HÓPIKKELY (1496. TÁRGY) Már most elkezdhetsz töprengeni azon, hogy a ryukuk által istenként tisztelt cseng hósárkány leölését hogyan fogod megmagyarázni annak, aki megpillantja nálad annak pikkelyét. Ha ugyan kell a magadfajta kalandozónak még bármi miatt is mentegetőzni... Persze még jól is elsülhet a dolog: a ryukuk rájöhetnek, hogy földjeikre egy, a dicső korábbiaknál is nagyobb hatalmú entitás érkezett. S addig is, míg ez megtörténik, mi egyébre használhatnád a pikkelyt? Hm, nem úgy tűnik, mintha létezhetne olyan teremtmény, aki beszámolhatna erről neked. |
| RIZSFÖLD (1363. TEREPTÁRGY) A ryukuk anyaországában, a földutak mellett kisebb-nagyobb rizsföldek húzódnak. Ezeken a vízzel bőven elárasztott területen egy apró szemű növényt termelnek, mely a ryukuk életének mindennapos eledelévé vált. Ha bemerészkedsz a rizsföldre, és leszüretelsz ott pár növényt, te is hozzájuthatsz némi rizshez. A rizs tárolására és gyűjtésére valamilyen tálra lesz szükséged. Egy adagnyi rizs leszüretelése 2 TVP-nyi időbe kerül, a KT 1364 parancsot add ki hozzá. |
| KRG'HUMÁN FULLÁNK (1770. TÁRGY) A krg'humán az áldozatai elejtéséhez ezt a tűhegyes és arasznyi hosszú fullánkot használja, amit a karján lévő vetőtasakból ölt ki villámgyorsan és halálos pontossággal, hogy aztán ugyanilyen sebesen vissza is rántsa azt. Majdnem úgy teszi ezt, ahogy a skorpiók használják a méregfullánkjukat. Ez a gyilkos fegyver bármilyen tárgyat, páncélt vagy csontot képes átlyukasztani, ha tehát sikerül elejtened egy krg'humán-t, egy jól irányzott vágással érdemes lemetszened ezt a gyilkos eszközt. Bár önmagában semmire sem jó, de talán más tárgyak elkészítéséhez még használható lesz. |
| OGWAWA KULCS (1376. TÁRGY) Az ogwawa zárkészítők finom alkotását, egy aprólékos gonddal, hosszú idő munkájával elkészített kulcsot tartasz a kezedben. Természetesen a zárat, amihez a kulcs tartozik, hasonló aprólékossággal készítették el, így még a legképzettebb tolvajnak is nehéz dolga lesz, ha a saját módszereivel próbálja kinyitni az ezzel védett ajtót. Az Ogwawa Klán monopolhelyzetben van a ryuku szigeteken, szakmai hírnevük mindenfelé megelőzi őket. A nemesi házak csak velük dolgoztatnak. Jó hát, hogy most egy ogwawa kulcshoz jutottál (mázlid van, hogy egy olyan szamurájt fogtál ki magadnak, akinek van bejárása valamelyik palota ogwawa kulccsal őrzött helyiségeibe is). Ha azonban nem tudod a titkos varázsszót egy-egy ilyen kulcs használatakor, a tárgy elfüstöl, s nem fogod tudni többet használni. |
| TITANIT KULCS (1811. TÁRGY) Ez a mágikus fémből készült kulcs, látszatra csak egy kulcs, viszont nyilván nem akárhova juthatsz be vele, ha ebből az értékes anyagból van. Sajnos, mint egyéb mágikus kulcsokat, ezt sem tudod egynél többször felhasználni, ha nem ismered a hozzá tartozó varázsszót. |
| GALÓCAPÁLINKA (1474. TÁRGY) Addig-addig forgatod a fényfaló galóca leszakított kalapját, amíg korszakalkotó ötleted nem támad. Mi lenne, ha főznél belőle egy igazán szuper pálinkát? A gombakalapot össze kell aprítani, majd jócskán megpakolni a terrathua aromás levelével (ebből négy darabot tégy bele). A sikerhez tíz csepp vízre, és a varázsitalfőzésre lesz még szükséged, no meg egy zergenye tölcsérre, mint tartóra. A lötty leforralása 12 TVP-t vesz igénybe, és a felsorolt anyagokból 8 korty gombapárlat keletkezik, pont egy egész tölcsérre való! A pálinkafőzéshez a KT 1474 <legyártandó galócapálinkák száma> parancsot add ki. (Mindig 8-szor valamennyi pálinka képződik, ez legyen a 2. paraméter.) Egy adag jóféle galócapálinka képes alaposan megtisztítani a szervezeted, próbáld csak ki! (A H 1474 parancsnak második paramétert is megadhatsz, akkor annyi adagot fogyasztasz a galócapálinkából.) |
| RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY) A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
| Erő: | 35 (48) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 35 (52) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 35 (52) | Védekezés: | 98 (103) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/15 év |
| Egészség: | 36 (51) | Életpont: | 571/774 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 17 |
| Szerencse: | 36 (51) | Varázspont: | 1142/296 | Pénz: | 844 arany | Kép. pont: | 29 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 216/49 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 16/13 | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/88 | ütőfegyverek: | 31/29 (+9%) | lőfegyverek: | 11/87 |
| dobófegyverek: | *27/100 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 165,112 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/23 | 2. nyomkövetés: | 51/42 | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/89 | 5. csapdakészítés: | 21/93 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/38 (+18%) |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/28 | 9. felderítés: | 25/8 (+12%) |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 79/30 (+24%) | 12. taumaturgia: | 55/39 (+38%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 48/2 |
| 19. pszi: | 31/24 (+18%) | 20. zárnyitás: | 6/33 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 23/34 (+34%) | 24. testépítés: | 10/31 (+11%) |
| 25. úszás: | 10/77 | 26. főzés: | 16/81 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
| tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
| vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
| tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
| becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
| áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
| szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| agytaposás (#180, 12 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | tűzmágia (#157) | láth. észlelése (#78) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | a lélek védelme (#57) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | villámcsapás (#50) | >> | törpe kincstáros (#682) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| ongóliant tombolás (#146) | >> | törpe hadvezér (#683) | fürgülés (#92) | >> | törpe kincstáros (#682) | |
| fürgülés (#92) | >> | törpe kínzómester (#681) | tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 356 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 7 | csorba csatabárd (#1108) | |||
| 1 | draklen koponya (#1435) | 5 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 1 | norgat kulcs (#471) | 11 | pirkit (#153) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 20 | rézdarab (#70) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 60 | víz (#27) | 3 | vizestömlő (#3) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | ramit kő (#226) | 1 | ryuku sisak (#688) | 3 | vasérc (#152) | |||
| 164 | 165 | 166 | |
| 111 | |
|
|
| 112 | |
|
|
| 113 | |
|
|