267. forduló, Brutal Joe összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 12h:09'
EZ A 599. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
600. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2230
SZÁMLA : XXXX

BRUTAL JOE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,32] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Xilannével. Elenios bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy napmedált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír fülbevalót és egy hósárkánybőr csizmát visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Terhesnek látszik! Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: alkímiázó üst, aranytű, ásó, bájital, borkonyó bibe, dentor bőr, deus ex machina, elit csatavért. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki vasvértet. Közben megkínál egy adag főzettel, ami olyan jó illatú, hogy nem tudsz neki ellenállni, és felhajtod. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 vasvértet. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, szemüveget viselő gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hoarián bőrnadrágot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy obszidián karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Syrilx de Tun. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, agvari manafókusz, álompor, angyalok gyűrűje, aranyló ugarhéj, artikula bélhólyag, ásó, biami kvazárlándzsa. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont).
Az 1. napon találkozol Gipsz Jakabbal. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Dornodon talizmánját, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight nyakláncát, egy Hatalom Karkötőjét, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy medvebőr övet, egy Mutáns koronát, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt és egy játékmesteri palástot visel. Fegyverzetét egy árnytündér messiás trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vámpírölőt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {max. életpontja: 2425.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: alkímiázó üst, álompor, amul kulcs, angyalok gyűrűje, arany foggyűrű, aranytű, árnykarkötő, bányászcsákány. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 44 ugh mérget (111 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Xilanne, amikor összefutottatok, adott neked egy vasvértet. Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy varázskő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy részeg kalandozó nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 596.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-12 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 576.]

fkt 36 20 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 566.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 566.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 546.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 541.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 536.]

m 6 2 3 mozogsz nyugatra, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 57 életpontot sebeztél. [+4% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Zombilapítóval súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 21, gyógyulás: 39, összesen: +18 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! {védettsége: 48 szúró, 48 vágó, 48 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 40 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy karbin plazma. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 217, gyógyulás: 50, összesen: -167 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 13 gyíkfüvet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-10 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo] Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [167,16] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ősquwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 fáklyát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [168,17] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Deuce irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus jobb lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval csak érinted a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 112 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2160 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 215, gyógyulás: 46, összesen: -169 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-10 varázspont.] [+1% teo]
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 528 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) [184 pontot használtál fel, van még 352.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[168,18] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.} Jajgatásodra minden quwarg meglapul, így akadálytalanul mászol ki a bolyból - most már csak a tele gatyáddal kell foglalkoznod. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+144 életerő.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő quwarg anyakirálynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 56 szúró, 56 vágó, 24 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor keményen megütöd a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 4109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+145 életerő.) Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [169,19] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy quwarg bolyt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 32 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [170,20] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) [190 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 4 6 mozogsz keletre, délre, nyugatra
[171,20] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megpöccinted a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [171,21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a magger bal lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+145 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,21] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 82.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

v 181 182 32 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(166,16) quwarg boly (#359), 40. jellempróba, Leah oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(167,16) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 39. jellempróba, ősquwarg (#300)
(168,17) Fairlight rúnaköve, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), Raia oltár, vortexmágus (#418), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(168,18) bávatag golombár (#165), quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), quwarg anyakirálynő (#269)
(169,19) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202)
(170,20) quwarg boly (#359), szopógödör (#177), Dornodon oltár
(170,21) quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(171,20) quwarg boly (#359), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 43. jellempróba, quwarg nagymester (#214)
(171,21) quwarg királynők (#153), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 38. jellempróba, Tharr oltár, magger (#747)

[182,32] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.) Van itt egy piroslámpás ház (636. épület.).
Összefutsz Xilannével. Elenios bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mentát koronát, egy napmedált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy gyermek van vele. {egészsége: 36.} Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: álompor, aranytermő ládikó, ásó, bájital, bo'adhun idol, bordacsont, csillezsályalevél. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] [+5% tau] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

be 636 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Ühm, khm. Őszintén szólva, nem igazán tudom, hogyan kezdjek hozzá, ugyanis még nem jártam ILYEN helyen. - kezded döcögve. A fiatalok nem nevetnek ki, hanem megértően magyarázni kezdenek.
- Óh, hát ez egyáltalán nem bonyolult! A mi házunk nyilvános, ide mindenki eljöhet, és megértést, szerelmet, örömöt és pihenést találhat. A férfiakat buja hölgyek, a harcedzett női kalandozókat kisportolt, jóképű, és emellett igazi gentleman fiatalemberek látják vendégül (Mindenkit a saját fajából!) Természetesen mindenkitől elvárjuk, hogy valamilyen adománnyal járuljon intézményünk további fennmaradásához és virágzásához: ha nagyon szegény vagy, megelégszünk akár 20 arannyal is, de a legtöbben 50 aranyat szoktak itthagyni. A legnemesebbek 200 arannyal ajándékoznak meg bennünket - persze az ajándék mértéke egyenesen arányos a szolgáltatás színvonalával. Ugye, milyen egyszerű? [Ha be akarsz ide jönni, a BE <épület> <szolgáltatás> parancsot kell kiadnod, 5 TVP árán. Ha <szolgáltatásnak> 1-et írsz, 20, ha 2-t, 50, ha 3-t, 200 aranyat fizetsz. A hölgyvendégeket biztosítják arról, hogy nem fenyegeti őket váratlan gyermekáldás a látogatás után.] [5 pontot használtál fel, van még 87.]

be 636 1 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 20 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Szegény ember vízzel főz - gondolod, ahogy előbukkan Marcsa, egy egyszerű parasztruhába öltözött, kissé túlzottan gömbölyded, fekete, göndör hajú leány. Rád mosolyog - egy kicsit foghíjasan - majd beléd karol, és bekísér az egyik földszinti szobába. Egyszerű a berendezés, az asztalra rakott egyetlen gyertya szolgáltatja a világítást, a másik fő bútor az ágy. Marcsa hamar a tárgyra tér, megszabadít a ruhádtól, majd ő is ledobál mindent. Talán nem a Marcsa által használt dorony permet a legjobb illatosítószer, de ez most igazán mellékes, ahogy Marcsa rád veti magát, és eláraszt cuppanós csókjaival. A továbbiakban kiderül, hogy tökéletesen érti a dolgát. Tíz perc múlva már öltözöl is, és Marcsa megy a következő vendéget fogadni. A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

a 50 3592 250 átadod az 50. tárgyat a 3592. kalandozónak (250 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 250 aranyat Xilanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 78.]
Iszol a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 220 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 6, 18.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 480 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGGER (747. SZÖRNY)
A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod.

KARAKTERLAP

Brutal Joe, egy kopasz, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 34 (40) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 252 cm
IQ: 36 Támadás: 22 Agresszió: 4 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 63 Menekülés: 30 % Életkor: 22/25 év
Egészség: 26 Életpont: 358/150 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (30) Varázspont: 302/5 Pénz: 735 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/2 Pszi pont: 57/31 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1836 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22531 TP-t kaptál. Jelenleg 954908 TP-d van. A következő szinthez még 45092 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, quwarg anyakirálynő, adószedő. A 260. fordulódban 1007 arany került a bankszámládra. 1007 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/86 ökölvívás: 7/5 szúrófegyverek: 22/9
vágófegyverek: 12/98 ütőfegyverek: 29/68 (+19%) lőfegyverek: 21/68 (+18%)
dobófegyverek: 24/39

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 472 időszaki: 32

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/32 (+11%) 2. nyomkövetés: 66/99 (+37%) 3. lopás: 4/41
4. mászás: 17/70 (+18%) 5. csapdakészítés: 17/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/25
7. gyógyítás: 77/17 (+69%) 8. titkosírás: 4/22 9. felderítés: 22/56
10. szörnyidomítás: 9/26 11. teológia: 29/22 (+16%) 12. taumaturgia: 26/6 (+13%)
13. szerencsejáték: 4/72 14. versengés: 4/15 (+27%) 15. zene: 1/13
16. szörnyismeret: 10/96 (+20%) 17. pszi: 7/24 (+13%) 18. vadászat: 5/97
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 10/69 21. úszás: 8/30
22. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 4 alkalommal)
készítesz amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 20 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 139 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), óriásféreg (#171), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Zinthurg (#180), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), kronokukac (#285), pszi őselementál (#258)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)
puha ütés (#60) >> quwarg ősmágus (#302) villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> ekharion (#232) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 királynő.

Összsúly: 84.84 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 4 vashegyű nyíl (#176)
1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csalánvirág (#582) 18 fáklya (#36) 2 fekete gyöngy (#99)
25 gyíkfű (#201) 1 karbin plazma (#199) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
20 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(182,32) piroslámpás ház (#636), Elenios oltár, Xilanne (3592. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek