260. forduló, 262. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jún. 19. 9h:18'
EZ A 676. JÁTÉKHETED, 261. FORDULÓD
677. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+436 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 601.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve nagyobb agypajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 586.]
Beizzik a turbómágia. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 582.]
Szupersebesen mormolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 577.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy ében dobónyíl elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 557.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

bb 331 111 beraksz a bankba a 331. tárgyat (111 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

hu 1105 1231 1461 hulladék: 1105 1231 1461
Hulladék, ezért nem gyűjtesz törpe szekercét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz möszehát pajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teriád kobakot. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ek 7 9 2 t. energia kisütése: 7 9 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 felderítés.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ek 189 1 2 t. energia kisütése: 189 1 2
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod lágy, kék fénnyel izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 2. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 543.]

ek 189 1 4 t. energia kisütése: 189 1 4
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod mélybíbor színnel izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 4. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 533.]

vv 109 57 73 elmormolod a 109. varázslatot az 57. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 626 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 524.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

164 165 166
111
112
113
(165,112) a 122. labirintus bejárata

[188,106] Lakott területre érkeztél.

Észreveszel egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
Összeakadsz Vanessa hysteriával. Ő Valheru felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kronotapír trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Sir Werzuio Muerte-vel. Raia leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy angyali sisakot, egy bélelt vállemezt, egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg övcsatot, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy Lord Daramoula trófea, egy triklem drakolder trófea és egy varkaudar őslich trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 514.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agytaposás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. [30 pontot használtál fel, van még 484.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[187,106] Még mindig a városban vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 29100 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Blounther apó nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 52 életpontot sebeztél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) és 2 fekete gyöngy. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 99, gyógyulás: 32, összesen: -67 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 7 csorba csatabárdot 350 aranyért, 1 törpe szekercét 200 aranyért.
Összeakadsz egy ősz hajú, félszemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Egy Amélia nyakláncát, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Iniac nyakláncát, egy kabutót, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy szférikus pulzánst, egy teknős mágiapáncélt, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy fertőzött dr.lárva trófea, egy triklem drakolder trófea és egy végzetes szójer trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Agyzúzót, bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[26 pontot használtál fel, van még 458.]

ee 1473 1475 eladod az 1473. tárgyat az 1475. tárgyat
Eladtál 1 kígyónyelvet. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hajóács szerszámot. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 458.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 458.]

ve 473 5 megveszed a 473. tárgyat 5
Vásároltál 5 fiatalság italát. 2000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

ve 101 10 megveszed a 101. tárgyat 10
Vásároltál 10 tintát. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,112] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk farkát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 29 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 14, gyógyulás: 52, összesen: +38 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[34 pontot használtál fel, van még 424.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

lm 15 7 mozogsz 15 7
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 103 életpontot vesztettél.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az előzőhöz hasonló méretekkel megáldott terembe érkezel. Megcsap valami hideg fuvallat, majd végigborsódzik a hátadon. Aztán meglátod miért is hűtik évszázadok óta a termet a törpe varázslatok: ez egy éléskamra volt a szűkösebb időkre. Körös-körül polcok, rajtuk különböző étkek sorakoznak. Például az a darab ocsmányság, ami alá furcsa karakterekkel a következő szöveget vésték: "rákfatty-hús". Megpróbálod megmozdítani, minek következtében a hús mintha csak por formájában leledzene, szétfolyik. Meg persze irtózatos szagokat áraszt magából. Na, ehhez aztán még a te földigilisztához szokott gyomrodnak sincs gusztusa. [2. SZINT 7. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[63 pontot használtál fel, van még 356.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 10 mozogsz 10
A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe kínzómester. Fegyvere egy csorba csatabárd. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe kínzómester bal lábát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a törpe kínzómester fejét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe kínzómester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 274, gyógyulás: 223, összesen: -51 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kínzómester van előtted! Fegyvere egy csorba csatabárd. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kínzómester testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a törpe kínzómester jobb lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A törpe kínzómester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1101, sebződés: 254, gyógyulás: 218, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-10 varázspont.]
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Amikor belépsz a következő terembe, már látod is, hogy annak csak egyetlen kijárata van - méghozzá amin bejöttél. A szemközti falon kis fülkék sorakoznak, melyek minden bizonnyal imádkozásra alkalmasak. Lehet, hogy a törpe ősök még azt hitték, ilyen helyek kellenek ahhoz, hogy istenük meghallgassa őket? Vagy lehet, hogy abban az időben még nem voltak oltárok, és tényleg ilyen eldugott helyeken kellett órákon át fohászkodni az égiekhez? Vagy talán nem is imádkozófülkék ezek itt előtted? Nem túl valószínű, hogy ezekre a kérdésekre valaha is válaszokat kapunk. [2. SZINT 10. PONT] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[40 pontot használtál fel, van még 316.]

kpcs 3 10 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 13 mozogsz 13
Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy terembe lépsz. A szemközti oldalon rövid folyosó vezet tovább. Túlságosan is áporodott a levegő, főleg itt, ezen a ponton. Most érzed csak igazán, milyen jó volna már mielőbb megtalálni a kincseskamrát, és kijutni a szabadba. [2. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy újabb terem bontakozik ki előtted. Falait évszázados penész, a padlót vastag porréteg fedi. Látszik, hogy nagyon régóta nem járt erre senki sem. [2. SZINT 13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy törpe ősharcos az. Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a törpe ősharcos fejét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a törpe ősharcos bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 203, gyógyulás: 202, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 281.]

kpcs 3 13 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 24 mozogsz 24
Kocsonyás anyag alkotja a következő terem alját. Csapdát sejtesz, ezért gyorsan felméred a teremből kivezető ajtókat. Csak az van, amin bejöttél, illetve oldalt még egy. A terveid szerint három hatalmas ugrással eléred a másik ajtót. Nekirugaszkodsz, és... lábad már az első lépésre belesüpped a trutyiba, de még továbbszökkensz... a második leérkezést azonban már nem úszod meg ilyen szerencsésen, bokáig elmerülsz a ragacsban, és mivel az fogva tart, hatalmasat esel, orral előre. Szitkozódva tápászkodsz fel. A ragacsban állni nem is olyan veszélyes, mint gondoltad, valójában teljesen ártalmatlan. Jobb lett volna a lassan járj, tovább érsz elvet követni. [2. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már meg sem lepődsz, hogy egy újabb terem bontakozik ki előtted, melyen egyenesen lehet keresztülhaladni. Kétoldalt a teljes falat elfoglaló festmények lógnak. Alaposan szemügyre veszed őket. Az egyiken egy törpe vív egy vérfarkassal, a bestiának nem sok esélye van. Kissé meglep, hogy a másik képen is ugyanezt a jelenetet látod, attól az apró ténytől eltekintve, hogy itt a törpe áll rosszabbul. Több sebből vérzik, és már a csatabárdja is darabokban, pár lépésnyi távolságra hever tőle. Elborult elméjű festő lehetett, aki ezt megfestette. [2. SZINT 21. PONT] Hamarosan egy törpe kínzómestert pillantasz meg. Fegyvere egy csorba csatabárd. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a törpe kínzómester fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe kínzómester jobb oldalát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a törpe kínzómester fejét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A törpe kínzómester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 226, gyógyulás: 212, összesen: -14 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A következő helyiség kísértetiesen hasonlít az előzőre. Itt is képek vannak a falon, csak természetesen mást láthatsz rajtuk. Az egyik oldalon egy kiégett csatamezőt láthatsz. Középen egy törpe éppen egy üstöt rak fel a tűzre, hogy megfőzhesse aznapi vacsoráját, nem is zavartatva magát a körülötte fekvő hulláktól, melyek egyikéből-másikából egy-egy fegyver nyele is kiáll. A másik oldalon ugyanezt a csatamezőt látod, csak itt éppen a törpéből lakmároznak, ha jól látod, épp egy megtermett mardel szentségteleníti meg ilyetén a szerencsétlen holttestét. Hányingerrel küszködve fordulsz el. [2. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A következő teremben halotti csend fogad. Mivel semmi veszély nem fenyeget, van időd végigmustrálni az itt látható képeket. Az egyiken egy boltot látsz, melyben egy varkaudar az eladó. Ez még hagyján, de a portéka is annyira ismeretlen árukból áll, melyeket még soha életedben nem láttál. A boltos épp egy törpét szolgál ki, különös formájú és méretű csatabárdot vásárol némi drágakőért cserébe. Döbbenten fordulsz a másik oldalra. Ott ugyanezt a két alakot láthatod, a varkaudart és törpét, de éppen életre menő küzdelmet folytatnak egymással a bolt pultja előtt. Túlságosan is életszagú az egész. [2. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A következő terem felét egy hatalmas láda foglalja el. Gyorsan odalépsz, hogy hátha ebben van a kincs, amiről az ősök könyvében szó volt, és feszegetni kezded a tetejét. Mivel elsőre nem sikerül kinyitni, elgondolkozol. Eddigi ismereteid alapján az értékes tárgyakat mindig kisebb ládákban tartották, így hát valószínűnek tűnik, hogy ebben sem az van. Akkor viszont jobb lesz nem feszegetni. [2. SZINT 24. PONT] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 246.]

kpcs 3 24 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 30 15 mozogsz 30 15
A következő teremben halotti csend fogad. Mivel semmi veszély nem fenyeget, van időd végigmustrálni az itt látható képeket. Az egyiken egy boltot látsz, melyben egy varkaudar az eladó. Ez még hagyján, de a portéka is annyira ismeretlen árukból áll, melyeket még soha életedben nem láttál. A boltos épp egy törpét szolgál ki, különös formájú és méretű csatabárdot vásárol némi drágakőért cserébe. Döbbenten fordulsz a másik oldalra. Ott ugyanezt a két alakot láthatod, a varkaudart és törpét, de éppen életre menő küzdelmet folytatnak egymással a bolt pultja előtt. Túlságosan is életszagú az egész. [2. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A következő helyiség kísértetiesen hasonlít az előzőre. Itt is képek vannak a falon, csak természetesen mást láthatsz rajtuk. Az egyik oldalon egy kiégett csatamezőt láthatsz. Középen egy törpe éppen egy üstöt rak fel a tűzre, hogy megfőzhesse aznapi vacsoráját, nem is zavartatva magát a körülötte fekvő hulláktól, melyek egyikéből-másikából egy-egy fegyver nyele is kiáll. A másik oldalon ugyanezt a csatamezőt látod, csak itt éppen a törpéből lakmároznak, ha jól látod, épp egy megtermett mardel szentségteleníti meg ilyetén a szerencsétlen holttestét. Hányingerrel küszködve fordulsz el. [2. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Már meg sem lepődsz, hogy egy újabb terem bontakozik ki előtted, melyen egyenesen lehet keresztülhaladni. Kétoldalt a teljes falat elfoglaló festmények lógnak. Alaposan szemügyre veszed őket. Az egyiken egy törpe vív egy vérfarkassal, a bestiának nem sok esélye van. Kissé meglep, hogy a másik képen is ugyanezt a jelenetet látod, attól az apró ténytől eltekintve, hogy itt a törpe áll rosszabbul. Több sebből vérzik, és már a csatabárdja is darabokban, pár lépésnyi távolságra hever tőle. Elborult elméjű festő lehetett, aki ezt megfestette. [2. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kocsonyás anyag alkotja a következő terem alját. Csapdát sejtesz, ezért gyorsan felméred a teremből kivezető ajtókat. Csak az van, amin bejöttél, illetve oldalt még egy. A terveid szerint három hatalmas ugrással eléred a másik ajtót. Nekirugaszkodsz, és... lábad már az első lépésre belesüpped a trutyiba, de még továbbszökkensz... a második leérkezést azonban már nem úszod meg ilyen szerencsésen, bokáig elmerülsz a ragacsban, és mivel az fogva tart, hatalmasat esel, orral előre. Szitkozódva tápászkodsz fel. A ragacsban állni nem is olyan veszélyes, mint gondoltad, valójában teljesen ártalmatlan. Jobb lett volna a lassan járj, tovább érsz elvet követni. [2. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy újabb terem bontakozik ki előtted. Falait évszázados penész, a padlót vastag porréteg fedi. Látszik, hogy nagyon régóta nem járt erre senki sem. [2. SZINT 13. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy terembe lépsz. A szemközti oldalon rövid folyosó vezet tovább. Túlságosan is áporodott a levegő, főleg itt, ezen a ponton. Most érzed csak igazán, milyen jó volna már mielőbb megtalálni a kincseskamrát, és kijutni a szabadba. [2. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kínosan ügyelve minden lépésedre haladsz előre. Az északon lévő rejtekfolyosó elég sötétnek tűnik, főleg innen a megvilágított szobából nézve. [2. SZINT 30. SZINT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe ősharcos van előtted! Fegyvere egy csorba csatabárd. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe ősharcos nyakát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a törpe ősharcos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 208, gyógyulás: 192, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felfordul a gyomrod, amikor a következő helyiségbe lépsz. A falakat mindenhol vér tarkítja, a mennyezetre rögzített vaskampókról pedig kifordult szemű hullák lógnak. Nagyot nyelsz a gondolatra, így járnak, akik törpékre támadnak. Orrodat eltakarva a kezeddel vonulsz odébb. [2. SZINT 19. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe hadvezér. Fegyvere egy csorba csatabárd. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy ongóliant tombolás varázst. Öregedtél 2 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe hadvezér testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a törpe hadvezér bal oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a törpe hadvezér jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sajnos nem sikerült a törpe hadvezér minden csapását hárítanod. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe hadvezér nyakát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a törpe hadvezér jobb vállát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 290, gyógyulás: 257, összesen: -33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A járat összeszűkül, majd újra kiszélesedik. Ezek szerint egy újabb terembe érkeztél. Szinte nem is különbözik az előzőektől, az út egyenesen vezet tovább, hogy ott egy újabb szoba következhessen. [2. SZINT 18. PONT] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 33 nyílvessző talált el. 221 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-10 varázspont.]
Teremből ki, terembe be. Egy csapóajtós csapdát pillantasz meg, amely alatt egy mély verem húzódik. Az ajtaja kiakadva, tehetetlenül lóg a mélység felett. Legalább nem fogja már beszívni senki sem. Elégedett vigyorral arcodon kerülöd ki a helyet. [2. SZINT 17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Betoppansz a következő terembe, ami egy tipikusan olyan terem, amin csak keresztül kell sétálni. Csak úgy kong az ürességtől. [2. SZINT 16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Piciny helyiségbe érkezel, melynek nem is létezik másik kijárata. A két oldalon törpe fegyverek sorakoznak a falakra aggatva. A legtöbbjükhöz hasonlót még csak nem is láttál életedben, így el sem tudod képzelni, mire is lehetne őket használni. Ott van például az az aranyos törpe csonkoló. Azzal biztos, hogy előbb szabadítanád meg magad a saját kezedtől, mint hogy ellenfeledben kárt tehetnél. Megpróbálsz leemelni egy fegyvert a falról, de apró szikrák ráznak meg, mielőtt tenyereddel megmarkolhatnád a kívánt tárgyat. Ezek szerint ősi mechanika védi a relikviákat az idegenektől, akkor viszont kár is próbálkozni. [2. SZINT 15. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. Fegyvere egy csorba csatabárd. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 106 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos fejét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a törpe ősharcos jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A törpe ősharcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 240, gyógyulás: 205, összesen: -35 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-10 varázspont.]
[106 pontot használtál fel, van még 140.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 29 mozogsz 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 140.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 130.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 122 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [10 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]

bb 347 1228 667 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1228 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 35.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 1, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 402 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG)
A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal.

ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

AGYTAPOSÁS (180. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az agytaposás egy briliáns, és - tegyük hozzá - egy igen gusztustalan védekező varázslat. Ha felrakod, van 15-30% (papi szintedtől és az ellenfél szintjétől függően), hogy ellenfeled támadó varázslata(i) kudarcot vall(anak). Ha mégis sikerül neki, ezután persze még ugyanúgy lehet mentődobásod stb. Az agytaposás felrakása 12 VP-t és egy kerek követ igényel.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 261. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 44 (46) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (52) Védekezés: 98 (103) Menekülés: 17 % Életkor: 7/20 év
Egészség: 36 (51) Életpont: 571/495 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 17
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 1142/548 Pénz: 1200 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 216/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1558 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 45 144 TP-t kaptál. Jelenleg 2 131 100 TP-d van. A következő szinthez még 168 900 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe hadvezér, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 259. fordulódban 35298 arany került a bankszámládra. 35650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 16/13 (+10%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 31/20 (+9%) lőfegyverek: 11/87
dobófegyverek: 27/97 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,112 mezőn táborozol, a 122. labirintusban, 2. szinten, 15. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/42 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/20 (+18%)
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 24/96 (-976%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 79/6 (+19%) 12. taumaturgia: 55/1 (+30%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 48/2
19. pszi: 31/6 (+6%) 20. zárnyitás: 6/33 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 23/0 (+17%) 24. testépítés: 10/20 (+110%)
25. úszás: 10/77 26. főzés: 16/71 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) tűzmágia (#157) láth. észlelése (#78)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679) villámcsapás (#50) >> törpe kincstáros (#682)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> törpe hadvezér (#683) fürgülés (#92) >> törpe kincstáros (#682)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 569 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1435 arany (#50) 4 gyöngymangó (#135) 1 hajóács szerszám (#1475)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 kígyónyelv (#1473) 21 mocsári penke (#148)
15 mutáns csont (#331) 2 norgat kulcs (#471) 9 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 3 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 tankány karom (#237) 1 törpe szekerce (#1105)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 2 fekete gyöngy (#99) 5 fiatalság itala (#473)
4 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2) 2 óndarab (#85)
6 spiritusz (#170) 10 tinta (#101) 136 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166
111
112
113
(165,112) a 122. labirintus bejárata, hordóagyú mameluk (#254), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely, törpe kínzómester (#681), törpe ősharcos (#680), törpe hadvezér (#683)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.06.19 09:06 Változások a számládon! 37 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek