257. forduló, 259. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jún. 3. 9h:07'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy yeti mokasszint és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy nőstény varkaudar trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy hordóagyú mameluk trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kardtörő Kőpenge. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. A bőre undorítóan nyálkás. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Napsörény trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Dark Angel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon összeakadsz egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy nt'lagod karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tűzförgetegből kilépő ember. Bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Továbbmész.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Csontig hatoló jeges fuvallat járja át a tested. Ahogy felpillantasz, az alászálló ködfátyolból lassan egy mutáns nő alakja rajzolódik ki. Nincs híján a női bájaknak, buján feszülő dús keblei, finoman ívelt vállai, formás csípője, erős lábának körvonalai átsejlenek ruháján. Csábító érzékisége ellenére azonban hátrahőkölsz, mert valahol legbelül megérzed, nem a szenvedély, hanem a harc edzette meg ezt a testet. Mire feleszmélsz, a köd ismét felszáll, és csak annyi tanúbizonyságod marad arról, hogy Xaida, a Jégmágusok egyike valóban itt járt, hogy távozásakor hosszú, vörös hajfürtjei finoman megcsiklandozzák az arcodat. Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Lord Ariakassal. Auráját mágikus vihar övezi. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy yiang nadrágot, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zekhartax köpenyét visel. Ruházatát egy magmaköpő trófea, egy Zekhartax trófea és egy kaptárparancsnok trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemű gnóm férfival. Bőre mélykék színű. Dornodon földi és égi helytartója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy q. irtó éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy védőtalizmánt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ryuku sorkatona trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Durghal, az Aszott trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Övén 31 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Tom the Archmage. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összeakadsz Chaotic Sunstroke-kal. Auráját mágikus vihar övezi. Raia esszenciájának örököse. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének ősmágusi rangra felterjesztett varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy ősplazmát, egy q. irtó éremet, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy dagálydémon trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr képviselője (az istenek tanácsában). Egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Harcosok érmét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristályrendet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy ködsárkány trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Silverstrone. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Silverstrone-t kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Az 1. napon összefutsz Csendes McPoggal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kristály vállvédőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy Uterenth csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy vívónadrágot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy elementalista yeti trófea, egy elmefagyasztó yeti trófea és egy gigantikus massza trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ganüid gyilokot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Bea Melindre csomagja, a következőt találod benne: 1 fülemüle agyart. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 vortex amulettjét, 1 hajóács szerszámot, 2 őskristály-szilánkot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 7 mákrózsa virágot, 3 vérkristályt.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Egyértelműen férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott kontyos barna hajszálat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+114 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A lottó 1027. hetének nyerőszámai: 3, 29, 4. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 409.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 394.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy kreiton főzet elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 372.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]

ek 189 1 4 t. energia kisütése: 189 1 4
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod mélybíbor színnel izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 4. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 358.]

ek 189 1 3 t. energia kisütése: 189 1 3
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod vakító fehéren izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 3. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 348.]

ve 1525 10 megveszed az 1525. tárgyat 10
Vásároltál 10 őskristály-szilánkot. 990 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

h 1525 865 866 használod az 1525. tárgyat
Nekikészülsz az őskristály-szilánkkal történő művelethez. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy tangi óriásféreg. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy tűzpöfögőt is láttál. (ld. enc.) Nem szép dolog szemetelni, de hát mit kezdj a teljesen kisajtolt őskristály-szilánkkal? Messzire hajítod. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

h 1525 867 868 használod az 1525. tárgyat
Az őskristály-szilánkot előbányászod a zsákod mélyéről, majd elhelyezed magad előtt. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy aranytigris. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy ryuku varázsmondót is láttál. (ld. enc.) Az őskristály-szilánk használhatatlanná vált. Gyorsan megválsz tőle. [3 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1525 869 870 használod az 1525. tárgyat
Az őskristály-szilánkot előbányászod a zsákod mélyéről, majd elhelyezed magad előtt. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy képzett nindzsa. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy Matanit is láttál. (ld. enc.) Az őskristály-szilánk itt befejezte pályafutását, már nem tudod mire használni. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 938 30 megveszed a 938. tárgyat 30
Vásároltál 30 bahrot bőrt. 300 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kb 1412 6 kiveszel a bankból az 1412. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 titanitot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

bb 938 30 beraksz a bankba a 938. tárgyat (30 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 bahrot bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 1287 1 megveszed az 1287. tárgyat 1
Vásároltál 1 teriád nyílvesszőt. 140 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 1251 1 megveszed az 1251. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 1182 1 megveszed az 1182. tárgyat 1
Vásároltál 1 Thargodan koponyát. 60 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 1287 1251 1182 eladod az 1287. tárgyat az 1251. tárgyat az 1182. tárgyat
Eladtál 1 teriád nyílvesszőt. 35 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Eladtál 1 Thargodan koponyát. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 728 1 megveszed a 728. tárgyat 1
Vásároltál 1 gyémánt karperecet. 240 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 732 1 megveszed a 732. tárgyat 1
Vásároltál 1 gyöngyberakásos övet. 260 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 847 1 megveszed a 847. tárgyat 1
Vásároltál 1 Éjvadász karmát. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 728 732 847 eladod a 728. tárgyat a 732. tárgyat a 847. tárgyat
Eladtál 1 gyémánt karperecet. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngyberakásos övet. 130 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Éjvadász karmát. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 848 1 megveszed a 848. tárgyat 1
Vásároltál 1 ében nyílvesszőt. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 855 1 megveszed a 855. tárgyat 1
Vásároltál 1 krathan pallost. 300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 1185 1 megveszed az 1185. tárgyat 1
Vásároltál 1 ektoplazmát. 93 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 848 855 1185 eladod a 848. tárgyat a 855. tárgyat az 1185. tárgyat
Eladtál 1 ében nyílvesszőt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 krathan pallost. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ektoplazmát. 31 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 865 728 leírod a 2428. kalandozónak a 865. szörnyet a 728. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tangi óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyémánt karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 866 732 leírod a 2428. kalandozónak a 866. szörnyet a 732. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzpöfögő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gyöngyberakásos övet. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 867 847 leírod a 2428. kalandozónak a 867. szörnyet a 847. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranytigris. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Éjvadász karmát. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 868 848 leírod a 2428. kalandozónak a 868. szörnyet a 848. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku varázsmondó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ében nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 869 1185 leírod a 2428. kalandozónak a 869. szörnyet az 1185. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy képzett nindzsa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 870 1182 leírod a 2428. kalandozónak a 870. szörnyet az 1182. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Matani. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Thargodan koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 0 1251 leírod a 2428. kalandozónak az 1251. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

in 2428 0 1287 leírod a 2428. kalandozónak az 1287. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ve 429 30 megveszed a 429. tárgyat 30
Vásároltál 30 kaktuszbogyót. 240 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[168,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor fejét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Semmi hatás! Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 42, gyógyulás: 67, összesen: +25 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 329.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 626 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 327.]

kt 209 13 elkészíted a 209. tárgyat (13 darabot)
Itt nincs óriás lián, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

bb 209 13 beraksz a bankba a 209. tárgyat (13 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[167,115] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Északra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával megütöd az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [166,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Találsz egy phua-kúpot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.

(Továbbmész...) [165,114] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kardszárnyú pocok. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy rúnakő van. Jól kivehetőek a távolban. [30 pontot használtál fel, van még 297.]

ep 155 110 építed a 155. tárgyat 110 pontért
Elkezdesz építeni egy vaskohót. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 55 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 187.]

kb 1103 1 kiveszel a bankból az 1103. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 1241 5 elkészíted az 1241. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vaspántot. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 1103 1241 1228 beraksz a bankba az 1103. tárgyat (1241 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 üllőt. Beraksz a bank széfjébe 5 vaspántot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 172.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 399 pontot. A következő körben tehát 571 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY)
Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.]

KREITON FŐZET (1145. TÁRGY)
Ha a kreitonok ősi tudására szomjazol, van lehetőség néhány szeletjének megszerzésére! Fogj egy kreiton agyat és 10 csepp vizet, majd eressz rájuk egy varázsital készítés varázslatot (az ehhez kiadott KT 1145 parancs 5 TVP-nyi időt igényel). Most már csak le kell győznöd az undorodat, amikor az így kotyvasztott itóka lilán bugyogó felületére nézel. Talán becsukott szemmel, befogott orral sikerül, erőltesd csak, hidd el megéri. A főzet elfogyasztásának körében, amennyiben életpontod egy szörny elleni csatában 1 alá kerül, a főzet kifejti hatását, és minden sebedet begyógyítja, megadva a lehetőséget, hogy tovább harcolhass. A kreiton főzet hatása ezután elmúlik. Sajnos a főzet csak azon a kalandozón fejti ki hatását, aki azt létrehozta, így hát e tárgyat másik kalandozónak, ill. boltban eladni semmi értelme nincs, soha nem is tennél ilyet.

TANGI ÓRIÁSFÉREG (865. SZÖRNY)
A tüskés gigaférgek csak apró gilisztáknak tűnhetnek ezekhez a gigantikus, a sivatagot naphosszat méltóságteljesen rovó óriásférgekhez képest. Óriási szájukkal befalnak mindent, majd átszűrik, ami ehető, és hátrahagyják a homokot. A tüskés gigaférgekhez hasonlóan megpróbálhatod őket meglovagolni, de készülj fel, hogy kudarc esetén a béred azonnali halál. És ne feledkezz meg arról, hogy a tangi óriásférgekre a yuong tűzsárkányok örömmel vadásznak, ha egy ilyenen lovagolsz, magad is az eledel része leszel...

TŰZPÖFŐGŐ (866. SZÖRNY)
A vadonban sok ocsmány dolgot találhatsz, de mindezek közül a legundorítóbbak a mocsarak és a sivatagok mélyén tanyáznak. Annál, hogy egy visszataszító szörnnyel csatázz egy üde zöld tisztáson, csak az lehet rosszabb, ha egy ilyen lénnyel a sivatag forró homokján kell megküzdened... Ha egy tűzpöfögővel kerülsz szembe, nem szabad irgalmat mutatnod, ha csak egy pillanatra habozol a gyilkos csapás bevitelével, azt kockáztatod, hogy a lény elevenen elégessen.

ARANYTIGRIS (867. SZÖRNY)
Első pillantásra egy nemes nagyragadozónak tűnik, de valójában nem más, mint egy démoni teremtmény, amely képes pusztító erejű varázslatokra és alakváltásra. Szemével képes megbabonázni, de az áldozatot nem hatalmas ragadozószájával támadja meg, hanem valami mással, egy sokkal undorítóbb végtaggal, amelyet csak akkor láthatsz meg, ha a lény már átalakult... A tigrisforma egyben védelmet is jelent, a szikrázó szőrű óriásragadozót sokkal kevesebben merik megtámadni, mint a vézna, csontos eredeti formát.

RYUKU VARÁZSMONDÓ (868. ELLENFÉL)
A ryukuk között elvétve a mágia képzett használóival is találkozhatunk. Úgy tűnik lord Kotobanu emberei között is akad pár belőlük. Ezek az apró termetű mitugrász mágusok elsősorban átokvarázslatokkal keserítik meg ellenfeleik mindennapjait. És ez bizony remek taktikának is bizonyul, mellyel elérik céljukat, hiszen nem túl nagy esélyed van eljutni a palota bejáratáig, ha nem szabadulsz meg mielőbb a rád rakott rontásoktól.

KÉPZETT NINDZSA (869. ELLENFÉL)
Azzal tisztában voltál, hogy lord Kotobanu dolgozott már máskor is nindzsákkal (lásd az építkezéses akcióra felbérelt kithszaki klán embereit), mégis meglep a látvány, ami palotájának első szintjén fogad: a bejárati folyosót kilenc, sötét ruhába öltözött harcművész őrzi. A képzett nindzsák, akiket bizonyára horribilis összegekért fogadott fel a palota ura, komoly ellenfélnek tűnnek, ellenük a túlélésed bizony nem 100%-ban garantált. A kapuig azonban csak a holttestükön keresztül juthatsz el.

MATANI (870. ELLENFÉL)
A kilencedik harcos, aki a kaput őrzi, lord Kotobanu legelső embere. Matani, a nemesi ház hadparancsnoka nagyon kemény harcos, egyaránt rendelkezik a szamurájok higgadt magatartásával, és a nindzsák hajlékony, minden harcnemre kiképzett tudásával. Ez az ötvözet pedig halálos elegynek bizonyul, főképp hogy ehhez még a Kotobanu ház iránti lojalitás és elkötelezettség is társul. Ahhoz hogy őt legyőzd, komoly felkészülésre lesz szükséged.

TERIÁD NYÍLVESSZŐ (1287. TÁRGY)
A teriád íjászok különös nyílvesszőket használnak. A fémből készült, fekete vesszők halálos sebességgel suhannak a levegőben, már ha sikerül a megfelelő eszközből kilőni őket. Talán azok a rendkívül hosszú íjak, amiket a teriád íjászoknál láttál, megfelelnek a célra, de azok megszerzése sajnos nem is olyan egyszerű. Esetleg egy próba a hosszú íjaddal? Sajnos a vessző íve azonnal megtörik, amint elhagyja az íjat. Úgy néz ki, mégiscsak szerezned kell egy íjat a teriádoktól. Ha ez megvan, használhatod végre a teriád nyílvesszőt. Sebzése mágikus, 3d11+8.

THARGODAN KOPONYA (1182. TÁRGY)
A Thargodanok feje abszolút egy szörnyfejhez méltó undormány. Markáns arcvonásaik a koponyájuk csontfelépítésének köszönhetőek. Mindenesetre így élettelenül sokkal veszélytelenebb, mint amíg tulajdonosának nyakán pihent. Mint a legtöbb kacat a Túlélők Földjén, talán jó lesz ez is később valamire.

GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY)
Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke.

GYÖNGYBERAKÁSOS ÖV (732. TÁRGY)
Ez a szemet gyönyörködtető ékesség a nemesek viselete ünnepi alkalmakkor. Ha egy szörny kincseskamrájában bukkansz rá, annak számtalan oka lehet: a kalandvágyó nemes a szörny gyomrában végezte, vagy a tolvaj járt ugyanígy, aki a nemes házából a különleges kincset elorozta.

ÉJVADÁSZ KARMA (847. TÁRGY)
Ez a hosszú, majdnem teljesen egyenes tigriskarom, szinte bármilyen tárgyat képes átszúrni. Biztos, hogy érdemes lenne kitalálni, mire is tudnád használni.

ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY)
Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után.

KRATHAN PALLOS (855. TÁRGY)
Ez a pallos a legendás krathan légió hadvezéreinek közkedvelt fegyvere volt, ormótlan mérete és súlya ellenére szakértő kezében még ma is életveszélyesnek tűnhet. A pallos használatához legalább 25. szintű vágófegyver szakértelemre van szükség, 5d6+5 a sebzése, a védettségedhez 3-at, a max. ÉP-dhez pedig 30-at ad, ha ezt választod fegyveredül.

EKTOPLAZMA (1185. TÁRGY)
Ha legyőzöl egyet Leah élőholtjai közül, testükből nem sok marad. A bőrfoszlányokon kívül csupán egy tömör anyagot találhatsz, melyet ektoplazmának neveznek, és valójában a halál teremtményeinek visszamaradt esszenciája az. Egyesek szerint a végleg halott, feltámadásra képtelen lények lelke is ebbe az anyagba távozik, mások a más testben történő újjászületésében hisznek. Az igazságtól függetlenül az ektoplazmát érdemes elraknod, hiszen teljesen veszélytelen, és talán jó is lesz még valamire...

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 35 (52) Védekezés: 98 (103) Menekülés: 17 % Életkor: 7/9 év
Egészség: 35 (50) Életpont: 570/856 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 17
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 1119/1014 Pénz: 6548 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 209/105 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1539 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 547 TP-t kaptál. Jelenleg 2 036 394 TP-d van. A következő szinthez még 263 606 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe ősharcos, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 256. fordulódban 55021 arany került a bankszámládra. 55296 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 15/98 (+6%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 31/3 (+2%) lőfegyverek: 11/87 (+4%)
dobófegyverek: 27/83 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,114 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/42 (+8%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/69 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/60
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/66
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/70 (+2%) 12. taumaturgia: 54/34 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 47/76 (+26%)
19. pszi: 30/96 (+2%) 20. zárnyitás: 6/33 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 22/38 (+11%) 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/77 26. főzés: 16/41 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy nem jelent nehézséget a következő küldetés: szerezz egyetlen körben legalább húszezer Tapasztalati Pontot!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 616 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2536 arany (#50) 1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2)
11 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
20 vasérc (#152) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dentor bőr (#551) 9 drótszőr (#37) 30 kaktuszbogyó (#429)
7 őskristály-szilánk (#1525) 6 titanit (#1412)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169
113
114
115
116
(165,114) kardszárnyú pockok (#152), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, érclelőhely
(166,115) phua-kúp (#372), 32. jellempróba, Fairlight oltár
(167,115) 47. jellempróba, Sheran oltár, ezoterikus mardelek (#184)
(168,114) ősdentor (#282), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, 25. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.06.03 09:02 Változások a számládon! 27 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Versengés tornya változások:
1. Ha valakit kiütnek a toronyból, az bónuszt kap lopás ellen. A táborőrző szörnye dupla hatásfokkal működik, és kap a csapdakészítésére karakterszint/4 bónuszt. Mindkét bónusz addig érvényes, amíg nem lép a karakter.
2 .A tornyok mezején minden lebukott lopási kísérlet duplán fejleszti a lopást. Minden olyan csapda, amibe beleesik a tolvaj, duplán fejleszti a csapészlelést.
3. A toronyban az eddigi FNO-k duplája jár, azaz az eddigi 3 vagy 1 helyett 6 vagy 2 FNO.
4. A toronyban nem működik a mágiatörés varázslat.

Üzenet küldése a karakternek