255. forduló, 257. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 5. 15h:04'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 256. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: jan. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,110] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+157 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 468.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 2. KP: használod az 1534. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyengén megütögeted a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Mallon botjával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A kisebb quwarg isten csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 794, sebződés: 491, gyógyulás: 99, összesen: -392 ÉP}

A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [41 pontot használtál fel, van még 421.]
Feltámadsz! (+318 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bunthar zsák elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 400.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 1228. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 3510 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 396.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 390.]
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 387.]

* 4. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 387.]

bb 189 36 331 beraksz a bankba a 189. tárgyat (36 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vas dobónyilat. Beraksz a bank széfjébe 20 fáklyát. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]

hu 279 hulladék: 279
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

d 92 3 eldobod a 92. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 164 elmormolod a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 315.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Balrin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1170 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vashegyi Throfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy szutykos remák. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák jobb vállát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 47 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1639 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy Mnebolath. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy alanori csatamén. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 585 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Trallomplaklopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod igen nehéz: a teremben megépítették Zotlak Hoard, az egykori triklem drakolder császár síremlékének modelljét, annak csapdáival. Ezeken átjutva kell elhoznod Zotlak koronájának másolatát a belső kamrából! Huh. Megindulsz. Az első néhány csapda nem jelent nehézséget, de nyilvánvaló, hogy csak etetésnek szánták. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy lezuhanó kőtömb elől. Pfű! Hirtelen egy mágikus energiáktól izzó ajtó előtt találod magad. Eltöprengesz, hogyan juthatnál át, amikor dübörgés tudatja, hogy még egy csapda elkerülte figyelmedet (talán az is mágikus jellegű volt?) Végül visszafordulsz, hiszen nem akarsz porrá zúzódni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 275.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1170 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Tölgyfapajzsos Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Egy ekharion legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ekharion jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 2459 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy áeratikus hasnyák. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy északi tűzsárkány. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 585 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlaltrin. A feladatod a következő. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 235.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Nrimkuljiusbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy smaragd kulcs. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy teknőcpajzs. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 351 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 215.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nőstény varkaudar. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar bal oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a nőstény varkaudar nyakát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 56 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Vadászkéssel végigvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzpajzs [bronzpajzs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP], egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar íjász támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 56 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Zarknod szemével többször eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mutáns csont, egy ezüstshuriken, egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP], 5 nyílvessző, 2 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +83 életerő.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Találsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rowena vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[55 pontot használtál fel, van még 160.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(202,117) nőstény varkaudar (#689), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

be 710 213 147 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Ügyességed TF-elődött.] és egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Ügyességed TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 145.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rowena előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy bíborcserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 26 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar hadúr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 42 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 5 arany és egy vas dobónyíl. 3621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 43, gyógyulás: 7, összesen: -36 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar vajákos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 129 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Mintaka ával . Ő Cerka felesége! Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy natharion gömböt, egy olimpiai aranymedált, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy varkaudar vajákos trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Judás Dor Blazeerrel. Ő Ilinor dor Blazeer férje! Chara-din felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkévaló holdkőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy sötét kámzsát, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Crysaniával. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy haramakit, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencse gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy smaragd sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Emzé/Iksszel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr főpapja. A földmágusok rendjének az elemi síkok ismerője rangú tagja. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy teriádbőr karkötőt, egy Urgod kesztyűjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ro'galhal kísértet trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy márvány sárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 105.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 20 spiritusz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 4 kőszemet kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 102.]

szk 778 765 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Kinyered egy manakristály energiáját. (+841 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 99.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 25, 19.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 99 pontod maradt, ebből a következő körre 99 pontot vihetsz át. Kapsz még 397 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNTHAR ZSÁK (734. TÁRGY)
Tíz bunthar bőrből egy aranytű segítségével egy fantasztikusan praktikus hátizsákot varrhatsz magadnak 40 TVP árán! A zsákba rengeteg hasznos holmi fér - ezentúl +25 különböző fajta tárgy lehet nálad (ha azt semmi nem módosítja, 150 lehet). Ha több bunthar zsák van a birtokodban, a hatásuk nem adódik össze. A bunthar zsák nem ellopható, és nem átadható. Persze így is előfordulhat, hogy elveszted esetleg valamiképp - de ne aggódj, meglevő tárgyaid ilyenkor nem vesznek el, persze újabb tárgyat nem vehetsz fel addig, amíg 150 vagy több tárgyad van.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia főpapja vagy. Papi hited: 275. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 81 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 32 (45) Életpont: 405/401 Jellem: jó (566) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (45) Varázspont: 860/796 Pénz: 4137 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 74/4 Pszi pont: 158/126 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3200 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37731 TP-t kaptál. Jelenleg 2176042 TP-d van. A következő szinthez még 123958 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Blounther apó, varkaudar katona. A 232. fordulódban 16924 arany került a bankszámládra. 17347 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 23/62 szúrófegyverek: 1/9
vágófegyverek: 5/27 (+12%) ütőfegyverek: 34/30 (+14%) lőfegyverek: 30/31 (+3%)
dobófegyverek: 17/62

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/40 (+22%) 2. nyomkövetés: 62/58 (+24%) 3. mászás: 11/53 (+6%)
4. csapdakészítés: 18/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/25 (+10%) 6. gyógyítás: 2/20
7. titkosírás: 2/71 8. felderítés: 29/14 (+5%) 9. szörnyidomítás: 8/74 (+9%)
10. teológia: 54/59 (+70%) 11. taumaturgia: 36/84 (+9%) 12. szerencsejáték: 4/4
13. harcművészetek: 6/30 14. zene: 10/66 15. szörnyismeret: 40/26 (+24%)
16. pszi: *26/100 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 3/82 (+10%)
19. bányászat: 24/86 20. úszás: 3/95 21. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
égető tekintet (#164) fürkésző szemek (#213) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiafolyam (#136) >> taalru (#249) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
tűzvihar (#175) >> varkaudar hírnök (#686)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 159 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 642 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati ismétlés (519) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
34 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 20 fáklya (#36)
4 gyógykenőcs (#313) 3 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 ork csodaszer (#1228) 6 sallank nyíl (#129) 29 spiritusz (#170)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 1 ezüstshuriken (#327) 6 kaja (#2)
4 kőszem (#304) 7 nyílvessző (#108) 1 remák szív (#264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), varkaudar vajákos (#690), Mintaka (1401. kalandozó), Judás Dor Blazeer (1864. kalandozó), Crysania (1944. kalandozó), Emzé/Iksz (2473. kalandozó)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, varkaudar vajákos (#690)
(201,118) varkaudar hadúr (#270), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(202,117) nőstény varkaudar (#689), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)

Üzenet küldése a karakternek