254. forduló, 256. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 13. 9h:13'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: máj. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Iniac nyakláncát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Bea Melindre a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 fiatalság italát. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Bea Melindre adta fel, és a következőt tartalmazza: 8 isteni könnycseppet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 ryuku kopját, 1 ryuku evezőt, 1 ryuku buzogányt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 ryuku nadrágot, 10 mákrózsa virágot.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 2 kampós acélszigonyt. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Minden varázserőd visszatért. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+117 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1024. hetének nyerőszámai: 26, 8, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tyrannoszaurusz rex nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 409.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 395.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 394.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 392.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 372.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 348.]

h 634 használod a 634. tárgyat
Megiszol egy adagnyi univerzum nektárját. Rövid időn belül érzed a hatást. ( tested megedződött a megpróbáltatástól, +10 max. életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 348.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 10 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 626 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 331.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

167 168 169
113
114
115

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Látsz egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 dentor bőrt 70 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-55 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 291.]

ea 1223 2 eladod az 1223. tárgyat 2
Eladtál 2 sólyomcsőrt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ea 272 5 eladod a 272. tárgyat 5
Eladtál 5 aranytűt. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

ee 391 eladod a 391. tárgyat
Eladtál 1 polip szívókát. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 291.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 241.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 228.]

pki 152 kiveszel a bankból 152 aranyat
Kiveszel a bankból 152 aranyat. A számládon van még 5001 arany. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

be 705 2 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5001 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 2 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 26 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

bb 689 690 455 beraksz a bankba a 689. tárgyat (690 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[168,114] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy roguena. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena jobb első lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena bal első lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval megütöd a roguena jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1745 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 12, gyógyulás: 27, összesen: +15 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
[13 pontot használtál fel, van még 210.]

kt 209 20 elkészíted a 209. tárgyat (20 darabot)
Itt nincs óriás lián, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

bb 209 20 beraksz a bankba a 209. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval eltalálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Északra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett tyrannoszaurusz rex. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 1347 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 217.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd az ősdentor testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval megpöccinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 50, gyógyulás: 91, összesen: +41 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 14, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 596 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 35 (48) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 34 (51) Védekezés: 95 (100) Menekülés: 17 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 567/836 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 17
Szerencse: 36 (51) Varázspont: 1071/887 Pénz: 137 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 14/13 Pszi pont: 209/103 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1532 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 651 TP-t kaptál. Jelenleg 2 020 106 TP-d van. A következő szinthez még 279 894 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe ősharcos, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 255. fordulódban 5001 arany került a bankszámládra. 5001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 15/81 (+13%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 31/1 (+1%) lőfegyverek: 11/83
dobófegyverek: 27/80 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,115 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/21 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/51 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/60
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/66
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/56 (+1%) 12. taumaturgia: 54/14 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 46/98 (+26%)
19. pszi: 30/33 (+15%) 20. zárnyitás: 6/33 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 22/27 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/77 26. főzés: 16/11 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), oglyth (#374) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (teljesítve)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1882 arany (#50) 5 aranytű (#272) 1 dentor bőr (#551)
1 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
2 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 1 quwarg tojás (#360)
1 ryuku mellvért (#689) 1 sallank karom (#128) 2 sólyomcsőr (#1223)
1 univerzum nektárja (#634) 14 víz (#27) 2 kampós acélszigony (#455)
1 fiatalság itala (#473)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 8 drótszőr (#37) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

166 167 168 169
113
114
115
116
(167,115) ezoterikus mardelek (#184), 47. jellempróba, Sheran oltár, tyrannoszaurusz rex (#160), ősdentor (#282)
(168,114) roguena (#779), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.05.13 09:07 Változások a számládon! 27 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek