| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. febr. 23. 9h:47' EZ A 389. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 390. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 5. KP: | használod a 745. tárgyat |
| ftv 34 236 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 236. szörnyet |
| ba 236 | nem támadod a 236. szörnyet |
| m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 50, gyógyulás: 100, összesen: +50 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (54 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb karját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 47, gyógyulás: 86, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [198,98] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az ősdentor testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 41, gyógyulás: 91, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [199,99] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
| m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (35 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion jobb vállát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az ongóliant testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 113, gyógyulás: 77, összesen: -36 ÉP}
| be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 108 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár bal lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (43 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 64 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 53, gyógyulás: 29, összesen: -24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megpöccinted a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 37, gyógyulás: 95, összesen: +58 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 33, gyógyulás: 49, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [202,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [203,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal karját. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megpöccinted a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 37, gyógyulás: 94, összesen: +57 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 47, gyógyulás: 96, összesen: +49 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath fejét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [205,102] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 33, gyógyulás: 87, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [206,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Vándor. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a szánalmas pondró testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tövig nyomja csáprágóját a szánalmas pondró oldaladba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a szánalmas pondró nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Iszonyatos rágószervével a szánalmas pondró mellkasodba harap. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 237, gyógyulás: 116, összesen: -121 ÉP}
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
| RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
| SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
| Erő: | 27 (42) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 29 (36) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 38 (46) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/33 év |
| Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 387/281 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 666/71 | Pénz: | 3350 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 124/65 | Halhatatlanság: | 1 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | *26/101 (+4%) | szúrófegyverek: | 24/42 (+20%) |
| vágófegyverek: | 14/92 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/22 |
| dobófegyverek: | 28/49 (+11%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/75 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 67/90 (+10%) | 3. mászás: | 16/1 (+4%) |
| 4. csapdakészítés: | 18/37 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/1 | 6. gyógyítás: | 32/4 (+5%) |
| 7. titkosírás: | 3/52 | 8. felderítés: | 22/95 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 12/9 |
| 10. teológia: | 47/86 (+10%) | 11. taumaturgia: | 57/18 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 7/93 | 14. harcművészetek: | 26/15 (+4%) | 15. szörnyismeret: | 28/52 (+18%) |
| 16. pszi: | 15/18 (+15%) | 17. zárnyitás: | 1/42 | 18. vadászat: | 7/20 |
| 19. bányászat: | 18/72 | 20. úszás: | 9/42 | 21. főzés: | 3/31 (+23%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) |
| mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 15 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | |||
| 3 | kerek kő (#19) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 5 | púderkő (#119) | |||
| 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | varázskő (#305) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 170 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | aurach fog (#657) | |||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 7 | ragasztó (#83) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
| 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vasérc (#152) | |||||||