251. forduló, 253. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 6. 9h:07'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,102] koordinátán.
Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Bea Melindre adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 10 áldott követ. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 37 pirkitet, 1 ezüstveretes pajzsot, 1 ryuku buzogányt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 agvari manafókuszt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 42 borkonyó bibe (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany), 6 sámán gyógykenőcs (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Emella a Bombázó átadott neked a 4. napon 14 TU-t. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Bea Melindre adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 Salamon esszenciáját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 Batharak vállemezét, 1 hoarián bőrnadrágot, 1 lidérckoronát.
Varázserőd regenerálódik. (+432 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+113 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A lottó 1023. hetének nyerőszámai: 28, 23, 18. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tyrannoszaurusz rex nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 406.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 402.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
290 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 394.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 391.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 389.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy dramoan főzet képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 369.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 345.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-7 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[166,103] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [166,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Zombilapítóval néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 80, gyógyulás: 91, összesen: +11 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [166,105] Dombos terepre érkeztél.

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. [39 pontot használtál fel, van még 234.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[166,106] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délnyugatra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard bal oldalát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 5, gyógyulás: 128, összesen: +123 ÉP}


(Továbbmész...) [166,107] A dombság átmegy hegységbe. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kisebb quwarg isten. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar, egy arany papi karkötő, egy fűszertartó, egy ezüst kulcs, egy ezüst gyűrű, egy aranylánc, egy ezüst karkötő, 7 arany és 2 vasérc. Mosolyogva kidobod a nevetséges acélkolosszus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kisebb quwarg isten trófeát. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 502, gyógyulás: 215, összesen: -287 ÉP}


(Továbbmész...) [166,108] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok bal vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval megütöd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. [69 pontot használtál fel, van még 165.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[166,109] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy kazmárt. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 36 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}


(Továbbmész...) [167,110] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 7, gyógyulás: 130, összesen: +123 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy krómkaktuszt. Északra nézve látsz egy kihívás tornyát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

(Továbbmész...) [167,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy gumifát. Délnyugatra nézve látsz egy kazmárt. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [39 pontot használtál fel, van még 126.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

165 166 167 168
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
(166,103) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely
(166,104) tyrannoszaurusz rex (#160), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 34. jellempróba
(166,105) érclelőhely
(166,106) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 40. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(166,107) érclelőhely, kisebb quwarg isten (#213)
(166,108) kardszárnyú pockok (#152), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vaskohó (#155), érclelőhely
(166,109) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 44. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)
(167,110) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 35. jellempróba, érclelőhely
(167,111) ryuku ostromteknős (#362)

[186,106] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bronzpengét 12 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért.
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 116.]

ea 16 10 eladod a 16. tárgyat 10
Eladtál 10 bordacsontot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

ee 942 68 eladod a 942. tárgyat a 68. tárgyat
Eladtál 4 kulcsszilánkot. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kék orchideát. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 116.]

ve 215 1 megveszed a 215. tárgyat 1
Vásároltál 1 praglonc hártyát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

ve 1077 1 megveszed az 1077. tárgyat 1
Vásároltál 1 hókutya nyakörvet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 4 mozogsz délre
[186,107] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

Van itt egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 103.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 30 mozogsz 30
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 26 39 39 mozogsz 26 39 39
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Hamarosan egy élőholt hadurat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 45, gyógyulás: 35, összesen: -10 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt hadúr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 55, gyógyulás: 44, összesen: -11 ÉP}

Hamarosan egy élőholt ősmágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Zombilapítóval többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-49 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zombilapítóval súrolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg anyakirálynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt ősmágus trófeát. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 197, gyógyulás: 146, összesen: -51 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve méregfelhő. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miután megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 8.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

vv 109 88 88 elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 26.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 26.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 29, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 393 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY)
Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől.

EZÜSTVERETES PAJZS (1669. TÁRGY)
Az ezüstveretes pajzson díszes momentumok mesélnek arról, ahogyan a régi királyok egyike maga megküzdött egy legendás sárkánnyal. A csata kimeneteléről persze nem árulkodik a pajzson feltüntetett állókép, de a könyvtárak mélyén talán rejlik válasz a kérdésre. A lényeg persze nem is ez, hanem a pajzs tulajdonságai: KF-eléséhez legalább 35. szintűnek kell lenned, ilyenkor +30 védettséget és +13 sebzést kapsz.

DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY)
Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható.

MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 252. fordulód.

Erő: 33 (46) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 34 (50) Védekezés: 94 (99) Menekülés: 17 % Életkor: 7/17 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 538/530 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 14
Szerencse: 35 (50) Varázspont: 1041/614 Pénz: 2763 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 203/290 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1522 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 756 TP-t kaptál. Jelenleg 1 993 258 TP-d van. A következő szinthez még 6 742 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, törpe ősharcos, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 248. fordulódban 5077 arany került a bankszámládra. 5127 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 15/53 (+21%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 30/96 (+12%) lőfegyverek: 11/83 (+4%)
dobófegyverek: 27/77 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 167,111
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/7 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/33 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/60
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/66 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/50 (+6%) 12. taumaturgia: 53/94 (+23%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 46/46 (+26%)
19. pszi: *29/100 20. zárnyitás: 6/33 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 22/27 (+77%) 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/77 26. főzés: 15/81 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), oglyth (#374) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
211 arany (#50) 10 bordacsont (#16) 1 bronzpenge (#126)
1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
4 kulcsszilánk (#942) 7 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 3 ugh méreg (#166) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany papi karkötő (#309) 1 aranylánc (#191) 3 borkonyó bibe (#312)
1 bot (#4) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 fűszertartó (#210) 1 hókutya nyakörv (#1077) 1 manakristály (#500)
1 praglonc hártya (#215) 4 varázskő (#305) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187
105
106
107
108
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(186,107) fogadó # (#623), a 99. labirintus bejárata, élőholt hadúr (#371), élőholt ősmágus (#179)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.05.06 09:01 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek