| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. máj. 6. 9h:07' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 252. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
| tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
| ef 7 | energia fejlesztése 7 |
| h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [166,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Zombilapítóval néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 80, gyógyulás: 91, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [166,105] Dombos terepre érkeztél.
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápjával megérint a woorgard. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard bal oldalát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 5, gyógyulás: 128, összesen: +123 ÉP}
(Továbbmész...) [166,107] A dombság átmegy hegységbe. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy kisebb quwarg isten. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar, egy arany papi karkötő, egy fűszertartó, egy ezüst kulcs, egy ezüst gyűrű, egy aranylánc, egy ezüst karkötő, 7 arany és 2 vasérc. Mosolyogva kidobod a nevetséges acélkolosszus trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kisebb quwarg isten trófeát. 11550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 502, gyógyulás: 215, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [166,108] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok bal vállát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval megütöd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
| m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 36 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [167,110] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 7, gyógyulás: 130, összesen: +123 ÉP}
(Továbbmész...) [167,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ryuku ostromteknős. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
| v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 165 | 166 | 167 | 168 | |
| 101 | |
|
|
|
| 102 | |
|
|
|
| 103 | |
|
|
|
| 104 | |
|
|
|
| 105 | |
|
|
|
| 106 | |
|
|
|
| 107 | |
|
|
|
| 108 | |
|
|
|
| 109 | |
|
|
|
| 110 | |
|
|
|
| 111 | |
|
|
|
| 112 | |
|
|
|
[186,106] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
| ea 16 10 | eladod a 16. tárgyat 10 |
| ee 942 68 | eladod a 942. tárgyat a 68. tárgyat |
| ve 215 1 | megveszed a 215. tárgyat 1 |
| ve 1077 1 | megveszed az 1077. tárgyat 1 |
| m 4 | mozogsz délre |
| be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
| lm 30 | mozogsz 30 |
| lm 905 31 900 | mozogsz 905 31 900 |
| lm 26 39 39 | mozogsz 26 39 39 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval eltalálod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 45, gyógyulás: 35, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 55, gyógyulás: 44, összesen: -11 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 31 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Zombilapítóval többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-49 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zombilapítóval súrolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg anyakirálynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt ősmágus trófeát. 8400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 197, gyógyulás: 146, összesen: -51 ÉP}
| tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
| vv 109 88 88 | elmormolod a 109. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY) Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől. |
| EZÜSTVERETES PAJZS (1669. TÁRGY) Az ezüstveretes pajzson díszes momentumok mesélnek arról, ahogyan a régi királyok egyike maga megküzdött egy legendás sárkánnyal. A csata kimeneteléről persze nem árulkodik a pajzson feltüntetett állókép, de a könyvtárak mélyén talán rejlik válasz a kérdésre. A lényeg persze nem is ez, hanem a pajzs tulajdonságai: KF-eléséhez legalább 35. szintűnek kell lenned, ilyenkor +30 védettséget és +13 sebzést kapsz. |
| DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
| Erő: | 33 (46) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 34 (51) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 34 (50) | Védekezés: | 94 (99) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/17 év |
| Egészség: | 34 (49) | Életpont: | 538/530 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 14 |
| Szerencse: | 35 (50) | Varázspont: | 1041/614 | Pénz: | 2763 arany | Kép. pont: | 26 |
| Tudatpont: | 14/7 | Pszi pont: | 203/290 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 15/53 (+21%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/88 | ütőfegyverek: | 30/96 (+12%) | lőfegyverek: | 11/83 (+4%) |
| dobófegyverek: | 27/77 (+6%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 186,107 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 167,111 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/23 | 2. nyomkövetés: | 51/7 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/89 | 5. csapdakészítés: | 21/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/60 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/28 | 9. felderítés: | 22/66 (+6%) |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 78/50 (+6%) | 12. taumaturgia: | 53/94 (+23%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 46/46 (+26%) |
| 19. pszi: | *29/100 | 20. zárnyitás: | 6/33 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 22/27 (+77%) | 24. testépítés: | 7/59 |
| 25. úszás: | 10/77 | 26. főzés: | 15/81 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), oglyth (#374) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
| isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) |
| esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | törpe kínzómester (#681) | tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 211 | arany (#50) | 10 | bordacsont (#16) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
| 1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 4 | kulcsszilánk (#942) | 7 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | ugh méreg (#166) | 14 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranylánc (#191) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
| 1 | bot (#4) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 1 | praglonc hártya (#215) | 4 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) | |||
| 185 | 186 | 187 | |
| 105 | |
|
|
| 106 | |
|
|
| 107 | |
|
|
| 108 | |
|
|