| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2006. febr. 20. 10h:07' EZ A 389. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 390. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| * 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 5. KP: | használod a 745. tárgyat |
| ff 297 28 568 | felt. fegyverváltás: 297 28 568 |
| kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
| h 341 127 1 | használod a 341. tárgyat |
| id 144 120 | idomítod a 144. szörnyet 120 pontért |
| h 341 445 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 417 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 99 20 | használod a 341. tárgyat |
| bb 364 455 389 | beraksz a bankba a 364. tárgyat (455 darabot) |
| bb 360 140 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (140 darabot) |
| m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sallank karom és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
| be 643 | bemész a 643. épületbe |
| mágiatörés (#35) 38 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
| mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
| savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
| a halál szava (#152) 800 aranyért, | var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, |
| varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, |
| a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
| időcsere (#285) 100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
| tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
| múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
| böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
| m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a halálhozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 150, gyógyulás: 47, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [189,101] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy legyengült drakolich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a purifikátor császár jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
| be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 349.]
| m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [191,101] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal megvagdalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [192,100] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) 1700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [194,99] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [195,98] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. {KCC:} Kvazár karddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 47 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy manifeszt.nyúlvány. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 47, gyógyulás: 36, összesen: -11 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
| DENTOR BŐR (551. TÁRGY) Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek. |
| Erő: | 27 (42) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 29 (36) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 38 (46) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 32/33 év |
| Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 386/342 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 36 (42) | Varázspont: | 660/108 | Pénz: | 3180 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 124/56 | Halhatatlanság: | 1 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 26/97 (+6%) | szúrófegyverek: | 24/22 (+6%) |
| vágófegyverek: | 14/92 (+15%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 7/22 |
| dobófegyverek: | 28/38 (+3%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/59 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 67/80 (+20%) | 3. mászás: | 15/97 (+9%) |
| 4. csapdakészítés: | 18/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/1 | 6. gyógyítás: | 31/99 |
| 7. titkosírás: | 3/52 | 8. felderítés: | 22/86 | 9. szörnyidomítás: | 12/9 (+86%) |
| 10. teológia: | 47/76 (+9%) | 11. taumaturgia: | 56/94 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 7/93 (+9%) | 14. harcművészetek: | 26/11 | 15. szörnyismeret: | 28/34 |
| 16. pszi: | 15/2 (+11%) | 17. zárnyitás: | 1/42 | 18. vadászat: | 7/20 |
| 19. bányászat: | 18/72 | 20. úszás: | 9/42 | 21. főzés: | 3/8 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223) |
| Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
| csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | jégcsóva (#41) | >> | taalru (#249) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
| arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
| 3.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 5 | drótszőr (#37) | |||
| 20 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
| 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 141 | quwarg tojás (#360) | 1 | szigony (#389) | 1 | teknőcpajzs (#417) | |||
| 1 | vámpírtőr (#364) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 165 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 12 | kaja (#2) | |||
| 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | pirkit (#153) | 4 | sallank karom (#128) | |||
| 1 | sünmedve tüske (#14) | 1 | varázskő (#305) | 54 | víz (#27) | |||