| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. jan. 4. 9h:29' EZ A 257. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD 258. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 158 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 169, gyógyulás: 3, összesen: -166 ÉP}
| * 1. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. Kritikus ütés! (5 támadással 76 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Zarknod szemével súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 51 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| * 7. KP: | elmormolod a 164. varázslatot |
| bb 182 189 153 | beraksz a bankba a 182. tárgyat (189 darabot) |
| bb 2 20 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot) |
| tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
| ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
| p 112 | használod a 112. pszi képességet |
| kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
| h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
| m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. 1847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
| be 710 213 147 | bemész a 710. épületbe |
| m 2 5 6 | mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar varázsló jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy kristálygömb. 2270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával eltalálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 40, gyógyulás: 4, összesen: -36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy borostyán függő. 2270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Zarknod szemével csak érinted a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [200,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}
| ek 503 200 110 | t. energia kisütése: 503 200 110 |
[200,110] Továbbra is síkságon vagy.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki bal lábát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 801 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel végigvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1247 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Mallon botjával többször eltalálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megpöccinted az orbitális mackósajt bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 127, gyógyulás: 8, összesen: -119 ÉP}
| tpf 30 | TVP elővétele: 30 pontért |
| m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 sallank nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 132, gyógyulás: 21, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított szent tölgyfát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy nőstény varkaudar. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
| v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG)Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
| GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT) Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel. |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (45) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/27 év |
| Egészség: | 32 (45) | Életpont: | 405/109 | Jellem: | jó (575) | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 21 (45) | Varázspont: | 860/83 | Pénz: | 4321 arany | Kép. pont: | 44 |
| Tudatpont: | 71/-1 | Pszi pont: | 152/96 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | szúrófegyverek: | 1/9 |
| vágófegyverek: | 4/69 (+8%) | ütőfegyverek: | 33/86 (+11%) | lőfegyverek: | *29/100 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 17/52 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 61/30 (+29%) | 3. mászás: | 11/23 (+6%) |
| 4. csapdakészítés: | 17/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 2/10 |
| 7. titkosírás: | 2/71 | 8. felderítés: | 28/85 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 8/65 |
| 10. teológia: | 52/36 (+29%) | 11. taumaturgia: | 36/25 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 4/4 (+8%) |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 38/90 (+34%) |
| 16. pszi: | *25/100 (+100%) | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 3/72 |
| 19. bányászat: | 24/83 | 20. úszás: | 3/95 | 21. csapatmunka: | 2/6 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097), massza (#217) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
| tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| esszenciavédelem (#165) | égető tekintet (#164) | fürkésző szemek (#213) | mágikus ütés (#147) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| tűzvihar (#175) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
| 2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
| 3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 109 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 777 TU szükséges.) kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 82 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
| 4 | gyógykenőcs (#313) | 13 | kaja (#2) | 4 | magszim bél (#103) | |||
| 9 | pirkit (#153) | 13 | sallank nyíl (#129) | 27 | spiritusz (#170) | |||
| 3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 5 | álompor (#396) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
| 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 5 | manakristály (#500) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
| 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
| 1 | vasérc (#152) | 135 | víz (#27) | |||||