250. forduló, 252. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 2. 9h:14'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 251. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,102] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 42 borkonyó bibét (100 arany kikiáltási áron), 6 sámán gyógykenőcsöt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Emella a Bombázó átadott neked a 3. napon 14 TU-t. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Emella a Bombázó csomagja, a következőt találod benne: 10 angyalok gyűrűjét.
Varázserőd regenerálódik. (+321 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+114 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tyrannoszaurusz rex nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 427.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 423.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 421.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 419.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
197 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Beizzik a turbómágia. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 412.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 410.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 390.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 277 281 298 hulladék: 277 281 298
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 143 300 301 hulladék: 143 300 301
Hulladékgyűjtés törölve: virág szimbólum. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 361 377 378 hulladék: 361 377 378
Hulladék, ezért nem gyűjtesz káosz szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa smaragdot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 379 380 381 hulladék: 379 380 381
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 382 383 384 hulladék: 382 383 384
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa jádekőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa burátot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 385 386 510 hulladék: 385 386 510
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa katalizátort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 547 554 706 hulladék: 547 554 706
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílpuska lövedéket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tünde nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gnóm csontot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 863 879 1112 hulladék: 863 879 1112
Hulladék, ezért nem gyűjtesz yetifogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kitintüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar che-kardot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 1276 1514 1515 hulladék: 1276 1514 1515
Hulladék, ezért nem gyűjtesz teriád férget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőstojást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz misztikus tojást. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 1561 1577 1735 hulladék: 1561 1577 1735
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Krogan buzogányát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz monstrum vállvédőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 1953 2084 1754 hulladék: 1953 2084 1754
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kronoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kétfejű csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 1161 1139 4 hulladék: 1161 1139 4
Hulladék, ezért nem gyűjtesz azúrharmatot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sámán gyógykenőcsöt. Hulladékgyűjtés törölve: bot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 366.]

ef 14 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 224.]

kb 455 1 kiveszel a bankból a 455. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 204.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy kacagó szépia!

A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 40, gyógyulás: 24, összesen: -16 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 184.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 164.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 144.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

bb 455 1 beraksz a bankba a 455. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

a 529 2428 10 átadod az 529. tárgyat a 2428. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 angyalok gyűrűjét Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 119.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

165 166 167
101
102
103
(166,102) opati polip (#195), kacagó szépia (#206), hínárevő piranha (#194), moszatrája (#198), mélység fattya (#199)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 22 azúrharmatot 44 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 cru formázó mintát 25 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért.
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 109.]

ea 83 50 eladod a 83. tárgyat 50
Eladtál 50 ragasztót. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Vásároltál 1 márványkulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ve 241 1 megveszed a 241. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd kulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ve 186 1 megveszed a 186. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaskulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 4 mozogsz délre
[186,107] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 96.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 36 mozogsz 36
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.]
[21 pontot használtál fel, van még 70.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 38 34 30 mozogsz 38 34 30
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy oglyth. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 71 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth farkát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth zömök testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Zombilapítóval néhányszor megcsapod az oglyth zömök testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az oglyth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 56, gyógyulás: 50, összesen: -6 ÉP}


A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd a bérgyilkos nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval megcsapod a bérgyilkos bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 52, gyógyulás: 28, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [49 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 26 39 39 mozogsz 26 39 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 19.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[166,102] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Jól kivehetőek a távolban.
[13 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 11, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 392 pontot. A következő körben tehát 393 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 251. fordulód.

Erő: 33 (46) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 34 (50) Védekezés: 94 (99) Menekülés: 17 % Életkor: 7/17 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 538/538 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 14
Szerencse: 35 (50) Varázspont: 1041/577 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 203/197 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 23
Eddig összesen 1514 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 410 TP-t kaptál. Jelenleg 1 960 502 TP-d van. A következő szinthez még 39 498 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 248. fordulódban 5077 arany került a bankszámládra. 5102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 (+15%) ökölvívás: 15/32 (+10%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 30/84 (+1%) lőfegyverek: 11/79
dobófegyverek: 27/71 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
166,102 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 2. nyomkövetés: 51/2 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/27 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/60
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/60 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/44 (+3%) 12. taumaturgia: 53/71 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 46/20 (+26%)
19. pszi: *29/100 20. zárnyitás: 6/33 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 21/50 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/77 (+30%) 26. főzés: 15/71 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), oglyth (#374) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 angyalok gyűrűje (#529) 22 azúrharmat (#1161) 1 cru formázó minta (#300)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 50 ragasztó (#83) 1 rejtőköpeny (#277)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 kis aranykulcs (#240) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy vaskulcs (#186) 6 polip szívóka (#391) 1 smaragd kulcs (#241)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167
101
102
103
(166,102) opati polip (#195), kacagó szépia (#206), hínárevő piranha (#194), moszatrája (#198), mélység fattya (#199), tavacska

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.05.02 09:10 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek