248. forduló, 250. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. ápr. 26. 9h:14'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: máj. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [160,104] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Bea Melindre csomagja, a következőt találod benne: 1 Pusztítás Botját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 15 gyógykenőcsöt, 8 hollókristályt.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! Minden varázserőd visszatért. (+184 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 504.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 500.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 498.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 467.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]

ek 7 20 7 t. energia kisütése: 7 20 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 zárnyitás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 463.]

a 50 2428 900 átadod az 50. tárgyat a 2428. kalandozónak (900 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 900 aranyat Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

bb 1102 456 466 beraksz a bankba az 1102. tárgyat (456 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 hollókristályt. Beraksz a bank széfjébe 1 arany pikkelyvértet. Beraksz a bank széfjébe 3 Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

bb 1723 1249 691 beraksz a bankba az 1723. tárgyat (1249 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Iniac nyakláncát. Beraksz a bank széfjébe 1 Thargodan karkötőt. Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

bb 692 662 738 beraksz a bankba a 692. tárgyat (662 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku csizmát. Beraksz a bank széfjébe 1 alligátorbőr cipőt. Beraksz a bank széfjébe 1 Natharion karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

bb 316 742 1228 beraksz a bankba a 316. tárgyat (742 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Pusztítás Botját. Beraksz a bank széfjébe 1 Natharion amulettet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 426.]

m 1 mozogsz északkeletre
[161,103] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dr. Dragon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [13 pontot használtál fel, van még 413.]

be 88 bemész a 88. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

t 270 támadod a 270. szörnyet
FT 270 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 47 45 45 mozogsz 47 45 45
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel súrolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 varkaudar páncélt. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [51. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [50. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [48. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [47. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 370 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar bajnok az. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 11, gyógyulás: 26, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 varkaudar páncélt. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy obszidián tüske. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Zombilapítóval súrolod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy obszidián függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 28, összesen: +11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 varkaudar páncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar hadúr van előtted! Fegyvere egy varkaudar szablya. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és egy fűszertartó. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 65, gyógyulás: 6, összesen: -59 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát, 1 elit csatavértet és 1 varkaudar csizmát. Haladsz előre. [46. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [44. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy obszidián tüske. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor megpöccinted a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 21, gyógyulás: 29, összesen: +8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét. Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [45. PONT.] Hamarosan egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót jobb lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 5, gyógyulás: 28, összesen: +23 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar behemót testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 12, gyógyulás: 29, összesen: +17 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar hadúr. Fegyvere egy varkaudar szablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr bal vállát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. 3350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 83, gyógyulás: 36, összesen: -47 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar szablyát, 1 elit csatavértet, 1 trófea nyakláncot, 1 denevér szimbólumot, 1 rejtőköpenyt és 1 bíbor erőövet. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Eldaran karkötője, 1 ezüst karkötő, 3 jégszív, 1 Fekete Kehely, 5 sötét ital, 1 galachmit, 1 umbatari karkötő, 3 varázskő, 1 cru formázó minta és 500 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
[70 pontot használtál fel, van még 338.]

t 270 támadod a 270. szörnyet
FT 270 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]

a 284 2428 10 átadod a 284. tárgyat a 2428. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 sötét italt Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 331.]

aa 283 átadod a 283. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Fekete Kehelyt Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[162,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Látsz egy gumifát. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.


(Továbbmész...) [163,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,103] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!

[39 pontot használtál fel, van még 287.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[165,103] A domb lábánál ritka erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [166,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 261.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 14, 18.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 590 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 34 (50) Védekezés: 96 (101) Menekülés: 17 % Életkor: 7/17 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 538/705 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 14
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 1041/865 Pénz: 1182 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 203/31 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1486 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 969 TP-t kaptál. Jelenleg 1 916 865 TP-d van. A következő szinthez még 83 135 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 248. fordulódban 5077 arany került a bankszámládra. 5077 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/96 ökölvívás: 14/42 (+51%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/78 (+4%) lőfegyverek: 11/79 (+8%)
dobófegyverek: 27/61 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
166,102 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/23 (+11%) 2. nyomkövetés: 51/2 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/60 (+18%)
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/36 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/33 (+7%) 12. taumaturgia: 53/12 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 45/68 (+26%)
19. pszi: 29/93 (+27%) 20. zárnyitás: 13/33 (+718%) 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 21/50 (+11%) 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/17 26. főzés: 15/51 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
400 arany (#50) 1 alligátorbőr cipő (#662) 1 arany pikkelyvért (#456)
1 Iniac nyaklánca (#1723) 1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
3 Morgan sipkája (#466) 1 Natharion amulett (#742) 1 Natharion karkötő (#738)
2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 ryuku csizma (#692)
2 ryuku nadrág (#691) 1 sallank karom (#128) 1 Thargodan karkötő (#1249)
8 hollókristály (#1102) 1 Pusztítás Botja (#316)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bíbor erőöv (#291) 1 cru formázó minta (#300) 1 denevér szimbólum (#140)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 elit csatavért (#295) 2 ezüst karkötő (#158)
1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
3 jégszív (#282) 1 obszidián függő (#195) 2 obszidián tüske (#481)
1 rejtőköpeny (#277) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 umbatari karkötő (#278)
3 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317) 4 varkaudar lándzsa (#224)
3 varkaudar páncél (#294) 2 varkaudar szablya (#516) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

159 160 161 162 163 164 165 166 167
101
102
103
104
105
(161,103) a 88. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, noth szellem (#250), vadász varkaudar (#108), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(162,103) gumifa (#38)
(163,103) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 34. jellempróba
(164,103) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, érclelőhely
(166,102) szopógödör (#177), tavacska

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.04.26 09:03 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek