247. forduló, 249. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. ápr. 24. 9h:06'
EZ A 668. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
669. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,107] koordinátán.
Emella a Bombázó átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 9. napján.
A táborozásod alatt egyik éjjel furcsa álmod volt. Mintha istened hangja szólalt volna meg a fejedben:
Hűséges hívem! Nagy veszély fenyegeti a világunkat. Olyan nagy, hogy az istenek tanácsa úgy döntött, félreteszik az egymásközti ellenségeskedést, és közösen készítik fel Ghallát a fenyegetés elhárítására. Félelmetes lény, az Ellenség vetett szemet a világodra. Oly nagyhatalmú, hogy még az éjfattyakat és ganüideket legyőző, legnagyobb hatalmú kalandozók is csupán jelentéktelen porszemek a szemében. Ha azonban olyan kalandozók hada állna vele szemben, akik egy pöccintéssel képesek thargodan lordokat, éjfatty seregeket, ganüid masszakaptár-városokat eltörölni, akkor lenne esély talán elűzni - ha elpusztítani nem is - az Ellenséget. Ehhez azonban jóval több és nagyobb hatalmú kalandozóra van szükség, mint amennyi és amilyen most Ghallán kalandozik. Összefogtunk hát, mi nyolcan az istenek, és megalkottuk A versengés tornyait. Ha a kalandozók szorgalmasan látogatják a tornyok valamelyikét, akkor talán felkészülhetnek az Ellenséggel szembeni küzdelemre. A tornyok csak ideiglenesen jelentek meg Ghallán. Pár hónap elteltével eltűnnek majd, de nem nyomtalanul. Azon kalandozókat, akik a legjobb eredményt érik el a tornyokban, mi magunk fogjuk megjutalmazni. Harcra fel hát hűséges hívem, légy te a legjobbak egyike!
Ezzel a hang elhallgat. Kipihenten ébredsz, és másnap már nem vagy benne biztos, hogy nem csak álmodtad-e az egészet. Minden varázserőd visszatért. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+111 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. A lottó 1021. hetének nyerőszámai: 25, 30, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tyrannoszaurusz rex nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 396.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 394.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 390.]
Gyorsvarázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 387.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 365.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 455 1 kiveszel a bankból a 455. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 309.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy kacagó szépia!

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 37, gyógyulás: 19, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 269.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 249.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 229.]

bb 455 1 beraksz a bankba a 455. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

156 157 158
106
107
108
(157,107) trosnyogó szakóca (#192), kacagó szépia (#206), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy merénylő köpenyét, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy törpe bakancsot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Hoxxurton trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Vincent. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Elismerően fejet hajt előtted. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-55 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1758 1 megveszed az 1758. tárgyat 1
Vásároltál 1 mocsárivércszemet. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1648 1 megveszed az 1648. tárgyat 1
Vásároltál 1 wuhgee dárdát. 360 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1577 1 megveszed az 1577. tárgyat 1
Vásároltál 1 monstrum vállvédőt. 360 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ee 1577 1648 1758 eladod az 1577. tárgyat az 1648. tárgyat az 1758. tárgyat
Eladtál 1 monstrum vállvédőt. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 1 wuhgee dárdát. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mocsárivércszemet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1461 1 megveszed az 1461. tárgyat 1
Vásároltál 1 teriád kobakot. 39 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1508 1 megveszed az 1508. tárgyat 1
Vásároltál 1 katonai kötszert. 108 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1502 1 megveszed az 1502. tárgyat 1
Vásároltál 1 robbanó golyóbist. 105 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ee 1508 1502 1461 eladod az 1508. tárgyat az 1502. tárgyat az 1461. tárgyat
Eladtál 1 katonai kötszert. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 1 robbanó golyóbist. 35 aranyat kaptál.
Eladtál 1 teriád kobakot. 13 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1418 1 megveszed az 1418. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku rövidkardot. 42 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ee 1418 eladod az 1418. tárgyat
Eladtál 1 ryuku rövidkardot. 21 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1385 1 megveszed az 1385. tárgyat 1
Vásároltál 1 dinó szarut. 22 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1455 1 megveszed az 1455. tárgyat 1
Vásároltál 1 gourry tojást. 6 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1449 1 megveszed az 1449. tárgyat 1
Vásároltál 1 hoarián drágakövet. 195 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

ve 1447 1 megveszed az 1447. tárgyat 1
Vásároltál 1 galóca kalapot. 14 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 176.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Kiveszel a bankból 9999 aranyat. A számládon van még 5077 arany. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

be 705 9 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5077 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 9 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 24 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1418 leírod a 2428. kalandozónak az 1418. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku rövidkardot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1461 leírod a 2428. kalandozónak az 1461. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) teriád kobakot. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1502 leírod a 2428. kalandozónak az 1502. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) robbanó golyóbist. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1508 leírod a 2428. kalandozónak az 1508. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) katonai kötszert. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1577 leírod a 2428. kalandozónak az 1577. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1758 leírod a 2428. kalandozónak az 1758. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mocsárivércszemet. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

in 2428 0 1953 leírod a 2428. kalandozónak az 1953. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kronoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

fa 1385 2428 1 feladod az 1385. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 1 dinó szarut. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

faa 1455 1449 1447 feladod az 1455. tárgyat az 1449. tárgyat az 1447. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Bea Melindre részére szánod. Átadsz 1 gourry tojást. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 hoarián drágakövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 galóca kalapot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[157,107] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rát-fát. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
[13 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[158,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mákrózsa bokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kputtyintó csalán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 19, gyógyulás: 55, összesen: +36 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [159,105] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, 9 arany és egy fekete gyöngy. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 44, gyógyulás: 98, összesen: +54 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Nyugatra egy kihívás tornya van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [160,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 102.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 22.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 102 pontod maradt, ebből a következő körre 102 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 491 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRIVÉRCSZEM (1758. TÁRGY)
A mocsárivérc nagy, vizenyős szeme nem tudni mire jó, biztosan valamiféle varázslat komponenseként lehet felhasználni.

WUUGHEE DÁRDA (1648. TÁRGY)
Ez a különleges, hófehér fából (netán csontból?) faragott nyelű, kb. 2 méter hosszú dárda egyaránt alkalmas kézből való elhajításra, és nehéz katapultból való kilövésre. Persze te csak dobófegyverként használhatod, hisz nem cipelsz magaddal egy egész hajókatapultot. A fegyver hegyének kiképzésében nincs semmi különleges, bár a sebzése viszonylag magas (4D10+27, nem mágikus), és eléggé nehézkesnek is tűnik (legalább 50-es dobófegyver szakértelem kell az elhajításához).

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

TERIÁD KOBAK (1461. TÁRGY)
Ha megölsz egy teriádot, van rá esély, hogy az övére felfűzve megtalálod majd legádázabb ellenségének zanzásított koponyáját. A teriád hagyományok persze érthetetlenek a számodra, így az sem fér a fejedbe, vajon miért vesződnek az öklömnyi méretűre zsugorítással, hiszen trófea gyanánt egy közönséges skalp ugyanúgy megtenné. Mindegy, tedd el a teriád kobakot, hátha jó lesz még valamire!

RYUKU KATONAI KÖTSZER (1508. TÁRGY)
A katonai kötszer a ryuku hadsereg számára rendszeresített sebgyógyító eszköz. A kisebb-nagyobb csaták után a gárdisták bekötözik egymás sebeit, hogy azok el ne fertőződhessenek és mielőbb a gyógyulás útjára léphessenek. A ryuku katonai kötszer használata csak első pillantásra egyszerű a te gyógyító kenőcsökhöz szokott szemed számára. Használata során igenis tudni kell, hogy hova kell tekerni, hogy a legjobb megszorítani stb. Minél magasabb a gyógyítás szakértelmed, ezzel annál inkább tisztában leszel.
A ryuku katonai kötszert a H 1508 paranccsal, illetve gyógyító totemből használhatod, esetenként 1 TVP-ért. Ekkor a gyógyítás szakértelmed függvényében némi életerőt visszanyerhetsz. A kötszer ezután elveszik (átázik a véredtől, elveszti steril mivoltát). Ezenkívül a H parancsos használatnál megadhatsz egy második paramétert is, ha legalább annyi ÉP-d hiányzik, a kötszert csak akkor használod el.

ROBBANÓ GOLYÓBIS (1502. TÁRGY)
A hajózás egyidős a ryuku civilizációval, és a hosszú évezredek alatt minden csínját-bínját kitudták már a szigetlakó népek e tudománynak. Persze amióta csak hajó járja az óceánt, létezik a tengeri csata fogalma is, és az ehhez szükséges eszközök mára sokat tökéletesedtek. Ezeket a szilva méretű, kemény héjú golyóbisokat általában szakajtószám katapultálják a harcoló felek egymásra, hogy lehetőség szerint végzetes pusztítást okozzanak a másik hajójában. Sajnos nem tudod, hogyan készül, és azt sem, miféle gyúelegy képes ilyen hatásra, ám ez nem gátol benne, hogy felhasználd a céljaidra. Egy hajókatapultot természetesen nem hurcolhatsz magaddal, de van egy eszköz, mégpedig a bo'adhun nyílpuska, amiből egyesével szintén ki lehet lőni ezeket a golyóbisokat. A becsapódáskor az ellenfél 4D6 sebzést szenved el, ráadásul a robbanás elvakítja, és összezavarja majd (minden sikeres találat 3-mal csökkenti a támadását, és a védekezését a harc végéig). Mivel szétrobban, a kilőtt golyóbisokat lehetetlenség ismét összegyűjteni.

RYUKU RÖVIDKARD (1418. TÁRGY)
Igazából nem is kard, hanem szablya, hiszen pengéje tompa hegyű, széles és ívelt. Csupán a ryuku köztudatban terjedt el ilyen néven, megkülönböztetendő a császári kovácsok által készített remekművektől. E fegyver a ryuku kalózok legjellegzetesebb vágófegyvere, amit akár bal kézben is használhatsz. Borotvaéles, és rendkívül jól kiegyensúlyozott, sebzése 6D4. Forgatásához minimum 25-ös szintű vágófegyver szakértelem szükséges, de arra vigyázz, hogy ha a császári haderő tisztjei meglátják nálad, azonnal kalóznak bélyegeznek, és a helyi törvények szerint ez halálos ítéletnek számít.

DINÓ SZARU (1385. TÁRGY)
Ez a bőrdarab különösen kemény és ellenálló, egészen biztos vagy benne, hogy hamarosan valami hasznos dolgot fogsz tudni belőle készíteni. És mivel nem romlandó, addig is, amíg megszáll az ihlet, nyugodtan tárolhatod.

GOURRY TOJÁS (1455. TÁRGY)
Később rájössz, mi az oka, hogy a gourrykat egyáltalán nem fenyegeti a kihalás. Fészkeiket a legmegközelíthetetlenebb ormokra építik, s így rabló legyen a talpán az, aki onnan kicsórhatja az állat tojásait. Ha mindenképp szükséged van gourry tojásra, megkísérelheted a fészek megközelítését a KT 1455 paranccsal, 2 TVP-ért. A sikerhez minél magasabb mászás szakértelemre lesz szükséged.

HOARIÁN DRÁGAKŐ (1449. TÁRGY)
Öklömnyi ékkő a hoarián drágakő. Hogy ezek a barbárok hogyan tettek szert rá, arról senki sem tud, viszont a vallásos rituáléik, közös imádságok során rendre ezeket használják - mintegy úgy vélve, a kövek jelentik a kulcsot ahhoz, hogy az égiek meghallgathassák őket. Babona vagy van benne némi igazság is? A drágakövet magaddal viszed, hátha később ez kiderül.

FÉNYFALÓ GALÓCA (1446. TÁRGY)
A közönséges galócákkal semmi dolgod, hisz köztudomásúlag erősen mérgezőek, de ezen kívül semmi hasznuk nincs. Amikor azonban először bukkansz erre a fantasztikusan színekben pulzáló növényre, nem tudod megállni, hogy egy-két pillanatot ne vesztegess rá, a drága kalandozó-idődből. Ha a fák lombkoronáján átszűrődő fény a dézsa méretű galóca-kalapra esik, az mintha végleg eltűnne, elveszne a felszínén. Hm, elég fura. Ez a gomba tényleg képes magába szívni a napfényt, és elraktározni azt!
A fényfaló galóca kalapját egyetlen csavaró mozdulattal lekaphatod a tönkjéről, a KT 1447 paranccsal 2 TVP-ért. Érdekes, hogy amint leszakítottad, az eddigi élete során elnyelt fényt halvány derengés formájában, azonnal árasztani kezdi magából. No és hogy mire is jó ez a csípős szagú, menten rothadásnak induló gombakalap? Hááát, fejfedőnek biztosan nem.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpapja vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 34 (51) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 34 (50) Védekezés: 96 (101) Menekülés: 17 % Életkor: 7/17 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 538/725 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 13
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 1041/857 Pénz: 1582 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 203/62 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1475 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 676 TP-t kaptál. Jelenleg 1 899 896 TP-d van. A következő szinthez még 100 104 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 248. fordulódban 5077 arany került a bankszámládra. 5077 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/96 (+16%) ökölvívás: 13/91 szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/74 (+2%) lőfegyverek: 11/71
dobófegyverek: 27/54 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,104 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/12 2. nyomkövetés: 50/98 (+19%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/89 5. csapdakészítés: 21/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/42
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/28 9. felderítés: 22/30
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/26 (+2%) 12. taumaturgia: 53/5 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 45/42 (+26%)
19. pszi: 29/66 (+32%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 21/39 (+11%) 24. testépítés: 7/59
25. úszás: 10/17 (+30%) 26. főzés: 15/41 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 7 polip szívóka (#391) 7 ragasztó (#83)
1 shinai gömb (#348)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

156 157 158 159 160 161
103
104
105
106
107
108
(157,107) trosnyogó szakóca (#192), kacagó szépia (#206), opati polip (#195), elektromos angolna (#196), tavacska, régészeti lelőhely (#1208), Tharr oltár
(158,106) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), kputtyintó csalán (#247)
(159,105) ongóliant (#159), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(160,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 25. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zita, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2013.04.24 09:03 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Ryuku szigetek és a Kiégett Földek között nem lehet kedvenc táborhellyel közlekedni.
* - A Tudati kontaktus I. és I. (517 és 538)) képességfás KT-képesség hibás volt. Javítottuk.
* - A tárgy eldobó algoritmusban volt egy hiba a fókuszkristályokat illetően, ezt is javítottuk.
* - Az ork sör hibásan védett a dögbűz ellen, de nem védett a bűzköpet ellen. Javítottuk, mostantól a bűzköpet ellen véd, a dögbűz ellen nem.
* - A magas erőből származó sebzésbónuszt csökkentettük. 500-as erő felett 1 erő egyre kevesebb sebzésbónuszt ad.
* - A gömbvillám elvarázslásához elektromos pajzs helyett az kell, hogy villámmágia legyen a karakteren.
* - A testépítés nem ad bónuszt az erő fejlesztésére 700-as erő felett. A Keményebb bicepsz (149. tudati képesség) nem cserélhető le más képességre.
* - Az instabil szingularitás nem növel olyan tulajdonságot, ami legalább 250-es. Ha egy karakternek minden tulajdonsága 249 felett van, akkor gyakorlatilag immúnis lesz az instabil szingularitásra.

Üzenet küldése a karakternek