| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. ápr. 15. 9h:31' EZ A 667. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 668. játékheted kezdete: ápr. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| be 689 | bemész a 689. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 314.]
| m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 29 életpontot sebeztél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval csak érinted az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 csuklyavirág és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 123, gyógyulás: 29, összesen: -94 ÉP}
| be 764 | bemész a 764. épületbe |
| m 4 | mozogsz délre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók förtelmes fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Zombilapítóval kegyetlenül megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 2 | mozogsz keletre |
| jlk 2912 | jelszó kimondása 2912 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 235.]
| m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [159,105] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a woorgard testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a woorgard testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A woorgard csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 7, gyógyulás: 135, összesen: +128 ÉP}
(Továbbmész...) [158,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb vállát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Zombilapítóval súrolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar felderítő vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 17, gyógyulás: 17, összesen: +0 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| kb 455 1 | kiveszel a bankból a 455. tárgyat (1 darabot) |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb középső lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
| bb 455 1 | beraksz a bankba a 455. tárgyat (1 darabot) |
| v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | |
| 102 | |
|
|
|
|
|
|
| 103 | |
|
|
|
|
|
|
| 104 | |
|
|
|
|
|
|
| 105 | |
|
|
|
|
|
|
| 106 | |
|
|
|
|
|
|
| 107 | |
|
|
|
|
|
|
| 108 | |
|
|
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
| kb 316 1 | kiveszel a bankból a 316. tárgyat (1 darabot) |
| fa 316 2428 1 | feladod a 316. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
| fa 2 2428 150 | feladod a 2. tárgyat a 2428. kalandozónak (150 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| ve 547 1 | megveszed az 547. tárgyat 1 |
| ve 554 1 | megveszed az 554. tárgyat 1 |
| ve 1953 1 | megveszed az 1953. tárgyat 1 |
| ee 1953 547 554 | eladod az 1953. tárgyat az 547. tárgyat az 554. tárgyat |
| ve 617 1 | megveszed a 617. tárgyat 1 |
| ve 643 1 | megveszed a 643. tárgyat 1 |
| ve 706 1 | megveszed a 706. tárgyat 1 |
| ee 617 643 706 | eladod a 617. tárgyat a 643. tárgyat a 706. tárgyat |
| ve 1075 1 | megveszed az 1075. tárgyat 1 |
| ve 1080 1 | megveszed az 1080. tárgyat 1 |
| ve 1129 1 | megveszed az 1129. tárgyat 1 |
| ee 1075 1080 1129 | eladod az 1075. tárgyat az 1080. tárgyat az 1129. tárgyat |
| ve 152 100 | megveszed a 152. tárgyat 100 |
| ve 923 1 | megveszed a 923. tárgyat 1 |
| ve 1475 1 | megveszed az 1475. tárgyat 1 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| NYÍLPUSKA LÖVEDÉK (547. TÁRGY) A számszeríjhoz a szükségesnél nehezebb lövedék szükséges, ezt egy vasércből tudod kőkalapáccsal elkészíteni egy pirkittel felfűtött vaskohónál, 2 TVP árán. A nyílpuska lövedéket csak akkor tudod elkészíteni, ha a bányászat szakértelmed legalább 3-as, és van a birtokodban egy nyílpuska (hogy a lövedéket méretezhesd). A nyílpuska lövedék irtózatos erővel csapódik be a célpontba, 4D6 sebzést okozva. A nyílpuska lövedék megtalálásának esélye 80%, plusz a felderítésből adódó bónuszok. |
| TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
| KRONOPLAZMA (1953. TÁRGY) Azt mondják, az időt nem lehet legyőzni, hiszen fizikailag nem létezik. Ha pedig valami nem megfogható, hogyan harcolhatnál ellene? Az időrabló legyőzése mindezek ellenére nem lehetetlen feladat, sőt még trófeát is nyerhetsz ki belőle! Ez a kocsonyás anyag az időrabló legfontosabb szerve, mondhatni a lényege. Belőle nyeri a kronoérintéshez szükséges negatív energiát. Ezt az alapvetően gyűlöletes matériát minden jóérzésű lény végleg elpusztítani igyekezne, de neked valami belső hang azt súgja, mégis tartsd meg! Megteheted, de a plazma tartósításához 2 csepp spirituszra lesz szükséged. |
| SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
| KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY) A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének. |
| GNÓM CSONT (706. TÁRGY) Ez az apró, girgbegurba alkarcsont csakis egy gnómtól származhat! Szegény fickó, ez sem fog már semmit se feltalálni. |
| CETUSZONY (1075. TÁRGY) A lábascetek néhány példányának van uszonya, még ha eléggé csökevényes is. Talán csak azoknak a fajoknak, akik nem rugaszkodtak el annyira a szárazföldi élettől, talán azoknak, akiknek legalább egyik szülője a tengerek nagytestű ragadozójának született. Ha már ők nem használták ezt az ébenfekete végtagot, miért ne használnád te... Na de mire? |
| SZÉLGÖMB (1080. TÁRGY) Nicsak! Amikor a kristályförgeteg egy utolsó halálüvöltést hallatva jobb létre szenderült, és anyagtalan teste szétmállott a levegőben, ez az apró tárgy maradt csak utána. Ha szemedet rászegezed, az ökölnyi méretű ékkőszerű valami belsejében különös látvány bontakozik ki. Kavargó felhők, kísérteties formák olvadnak egymásba, és csak hömpölyögnek, hömpölyögnek és hömpölyögnek... Mintha egy kis kristályförgeteg lenne a belsejében. Ha nem hangzana nevetségesen a kijelentés, még azt is hihetnéd, hogy ez valami tojás, ami egy félelmetes bestia számára hamarosan az újjászületést, és az életet fogja jelenteni... Remélhetőleg igazad van, és nem az. |
| DERIT LÁNCSZEM (1129. TÁRGY) A Sötét Földön a régmúltban több deritbánya is üzemelt, de ebből az egyszerre matt és egyszerre fényes anyagból annyira kevés volt a föld alatt, hogy nem csak a bányák zártak be rég, de a derit több évszázada már a köztudatból is eltűnt. Az viszont, hogy találtál egy derit láncszemet, visszaadja a reményt, hogy talán megmunkált formában ugyan, de a labirintusok mélyén lehetnek még ilyen deritből készült ereklyék. A derit láncszem körülbelül akkora, mint a hüvelykujjad. Egy oválisan megnyújtott karikára emlékeztet, amit egy mithrilhez hasonlatos anyagból kovácsoltak. Csak sokkal nyersebbnek tűnik annál. Talán megmunkálható lesz valahogy... |
| NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
| HAJÓÁCS SZERSZÁM (1475. TÁRGY) A hajóács szerszám egy szorítóvas, egy speciális végű kalapács, egy vitorlafoltozótű, vagy bármilyen egyéb hasznos holmi lehet. A kalózok tudják a módját hogyan tartsák karban a háborgó tenger által megtépázott hajójukat. A hajóács szerszámmal te is megkísérelheted a javítgatást, nekieshetsz, hogy újjá varázsold hajódat. Mivel azonban a hajóácsolás maga nem éppen a szakmádba vágó feladat, szinte biztos lehetsz benne, hogy olyan esetlenül forgatod e szerszámot, hogy az rövid időn belül tönkremegy. (A hajóács szerszám a H 1475 parancs hatására 5 TVP-ért 8%-ot javít hajód használhatóságán.) |
| Erő: | 33 (48) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 34 (51) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 34 (50) | Védekezés: | 100 (105) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/17 év |
| Egészség: | 34 (49) | Életpont: | 538/661 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 13 |
| Szerencse: | 35 (49) | Varázspont: | 1035/826 | Pénz: | 1580 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 14/13 | Pszi pont: | 203/91 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 12/80 (+16%) | ökölvívás: | 13/91 (+18%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/81 | ütőfegyverek: | 30/72 (+1%) | lőfegyverek: | 11/71 (+12%) |
| dobófegyverek: | 27/53 (+2%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ekharion dárda (#1557) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 157,107 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/12 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 50/79 (+27%) | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/89 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 21/3 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/42 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/28 (+23%) | 9. felderítés: | 22/30 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 78/24 (+8%) | 12. taumaturgia: | 52/95 (+9%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 45/16 |
| 19. pszi: | 29/34 (+30%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 21/28 (+11%) | 24. testépítés: | 7/59 |
| 25. úszás: | 9/87 (+30%) | 26. főzés: | 15/31 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | törpe kínzómester (#681) | tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 489 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
| 155 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 2 | praglonc hártya (#215) | |||
| 1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
| 1 | tükör (#43) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | hajóács szerszám (#1475) | |||
| 1 | nothar bogyó (#923) | 1 | sallank karom (#128) | 100 | vasérc (#152) | |||
| 156 | 157 | 158 | |
| 106 | |
|
|
| 107 | |
|
|
| 108 | |
|
|