| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. márc. 4. 9h:20' EZ A 661. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 662. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Zombilapítóval csak érinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 63, gyógyulás: 78, összesen: +15 ÉP}
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
| kf 410 | kézbeveszed/felveszed a 410. tárgyat |
| ef 2 519 | energia fejlesztése 2 |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| kb 455 347 1 | kiveszel a bankból a 455. tárgyat (347 darabot) |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 17, összesen: +1 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 444 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 36, gyógyulás: 26, összesen: -10 ÉP}
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| bb 347 455 1228 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (455 darabot) |
| im 0 2 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Zombilapítóval néhányszor épp csak megérinted a Raia szent lovagja testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 27, gyógyulás: 39, összesen: +12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 34, gyógyulás: 95, összesen: +61 ÉP}
| szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
| DHOUGA-FÉLE SZABLYA (1426. TÁRGY) Ahhoz, hogy megértsd a titanitban rejlő lehetőségeket, igencsak csavaros eszűnek kell lenned, akárki fia nem képes belőle tárgyakat kovácsolni. Dhouga-pex persze nem volt akárki fia, hiszen tudását apjától, Rhoi-pex-től, korának legnevesebb titanitkovácsától szerezte. A tehetséges fiú legismertebb, és a katonák közt talán legkedveltebb fegyvere ez az ívelt pengéjű, kéthegyű szablya volt. Feltalálója, állítólag, képes volt mindkét kezében egyszerre forgatni egy-egy szablyát, de ezt valószínűleg csak a szájhagyomány ragasztotta a történethez, mint ahogyan maga, Dhouga is csak a mesében állt a százéves felkelés élére. Nem tudni, ám azt igen, hogy ha ezt a meglehetősen nehéz, 7D12+2 sebzésű vágófegyvert te is szeretnéd elkészíteni, 6 titanitot kell megolvasztanod egy vaskohóban, amit 18 pirkittel tudsz kellően forróvá felfűteni. A szablya alakját egy din formázó minta biztosítja, és a kőkalapáccsal elvégzett munka 200 TVP ideig tart majd. Ha a vágófegyver szakértelmed nem éri el a 30-at, kár is bajlódnod vele, nem tudod használni. A dhouga-szablyát nem adhatod át másnak. |
| Erő: | 36 (51) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 33 (50) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 33 (49) | Védekezés: | 99 (104) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/17 év |
| Egészség: | 33 (42) | Életpont: | 498/536 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 13 |
| Szerencse: | 35 (49) | Varázspont: | 1035/875 | Pénz: | 2595 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 203/26 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 12/48 (+20%) | ökölvívás: | 13/55 (+12%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/81 | ütőfegyverek: | 30/71 (+1%) | lőfegyverek: | 11/59 |
| dobófegyverek: | 27/48 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 157,107 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/1 | 2. nyomkövetés: | 50/52 | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/84 | 5. csapdakészítés: | 20/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/42 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 22/7 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 78/12 (+7%) | 12. taumaturgia: | 52/76 (+4%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 44/90 (+40%) |
| 19. pszi: | 29/2 (+2%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 21/6 | 24. testépítés: | 7/59 (+228%) |
| 25. úszás: | 9/27 (+30%) | 26. főzés: | 15/11 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | törpe kínzómester (#681) | tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 778 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 8 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
| 14 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | halcsont (#390) | |||
| 6 | polip szívóka (#391) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||||
| 156 | 157 | 158 | |
| 106 | |
|
|
| 107 | |
|
|
| 108 | |
|
|