243. forduló, 245. forduló, Cshi-Cshi a Cica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 26. 15h:27'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,42] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 50 kaja (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 50 quwarg tojás (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 51 quwarg tojás (eladási ár: 201 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 54 quwarg tojás (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 55 quwarg tojás (eladási ár: 205 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 3 purifikátor háj (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany), 5 dözmöng szív (eladási ár: 314 arany, ebből a kezelési költség: 31 arany), 1 nehéz harci kesztyű (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 törpe bakancs (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 12 polip szívókát (160 arany). Átveszed a sikeresen eladott 53 quwarg tojás (eladási ár: 203 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+102 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+320 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 112 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 381.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

kno 5 2 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdaészlelés.)
[0 pontot használtál fel, van még 359.]

le 287 812 leveszed/lerakod a 287. tárgyat a 812. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét.
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

kf 742 287 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat a 287. tárggyal
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 341 421 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 200 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 341 427 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 250 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 359.]

ftv 41 257 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 257. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

ftv 41 249 felt. tám/véd. varázslat a 41. varázslatot a 249. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

hu 317 161 309 hulladék: 317 161 309
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(154,42) ryuku futárbérenc (#765)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 arany papi karkötőt 160 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 349.]

ve 246 1 megveszed a 246. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy aranykulcsot. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 299.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sir Basil a Bunkó. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [155,41] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [154,40] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

[21 pontot használtál fel, van még 278.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[154,39] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi őselementál lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a légirozmár nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. [bőrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Elhagyod a furcsa képződményt.

(Továbbmész...) [155,38] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy szutykos remák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szutykos remák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [156,38] Az erdőt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Yabbagabb egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a drasmólyom nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 135 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel felnyársalod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy vörös, kontyos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tűzboszorka. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően pszi szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [53 pontot használtál fel, van még 225.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[156,39] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: arató csattanat szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a szintszívó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a szintszívó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 138 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus jön feléd.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával megütöd az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy rézpáncél [rézpáncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP], egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP]. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [157,39] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 213 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a smaragdgólem fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 390, gyógyulás: 56, összesen: -334 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [158,40] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a kétfejű troll testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a kétfejű troll bal fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 kerek követ. [95 pontot használtál fel, van még 130.]

m 1 mozogsz északkeletre
[159,39] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kaqxar irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke hajú, szürke szemű gnóm nővel. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy yeti mokasszint, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy kronotapír trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Összeismerkedtek. Az ő neve Boróka. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te szörnyismeret szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a mászás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[7 pontot használtál fel, van még 123.]

gyk 18 40 gyakorolsz a 18. tárggyal 40 pontért
Hosszú ideig célba lövöldözöl. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 230 159 keresed a 230. szörnyet a 159. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 77.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 28, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába az alanori csatamén. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 77 pontod maradt, ebből a következő körre 77 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 462 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr püspöke vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 26 (40) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 134 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 38 (45) Védekezés: 81 Menekülés: 20 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 26 (31) Életpont: 375/319 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 36 (41) Varázspont: 618/212 Pénz: 3982 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 104/13 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2065 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13588 TP-t kaptál. Jelenleg 1702380 TP-d van. A következő szinthez még 297620 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, vezérfarkas, mouthlan. A 243. fordulódban 799 arany került a bankszámládra. 810 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/52 ökölvívás: 26/81 szúrófegyverek: 23/94 (+5%)
vágófegyverek: 13/94 (+3%) ütőfegyverek: 8/79 (+25%) lőfegyverek: 6/59 (+27%)
dobófegyverek: 28/4 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << mandibulakasza (#127) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); bogyógránát (#430) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/79 (+16%) 2. nyomkövetés: 66/58 (+37%) 3. mászás: 15/72 (+4%)
4. csapdakészítés: 17/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/8 (+200%) 6. gyógyítás: 31/88
7. titkosírás: 3/52 8. felderítés: 22/1 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/77
10. teológia: 46/70 (+13%) 11. taumaturgia: 55/88 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/25
13. versengés: 7/57 (+9%) 14. harcművészetek: 26/11 15. szörnyismeret: 26/96 (+32%)
16. pszi: 13/93 (+14%) 17. zárnyitás: 1/42 18. vadászat: 7/20
19. bányászat: 17/42 (+17%) 20. úszás: 9/42 21. főzés: 2/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
mászol max. 133 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) vámpirizáció (#1)
csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> őrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257) jégcsóva (#41) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) hhaar burka II (#162) >> 21. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +3 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 arany papi karkötő (#309) 4 drótszőr (#37)
3 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 őstroll agyaló (#427)
1 quwarg tojás (#360) 3 tudás gyöngye (#522) 1 tyrex bunkó (#421)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
497 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 3 ezüstdarab (#326)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyógykenőcs (#313) 4 kerek kő (#19)
6 madártoll (#112) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 remák szív (#264)
2 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(154,39) pszi őselementál (26258), grok-képződmény (#149), #. jellempróba, légirozmár (#94)
(154,40) 31. jellempróba
(154,42) ryuku futárbérenc (#765), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), élőholt tigris (#766)
(155,38) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), szutykos remákok (#191)
(155,41) 21. jellempróba
(156,38) grok-képződmény (34149), művészi porolit (2396720), #. jellempróba, drasmólyom (#60), ragyás burástyák (#111), Raia szent lovagja (#239), Tűzboszorka (#. kalandozó)
(156,39) arató csattanatok (#144), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263)
(157,39) quwarg királynők (#153), gumifa (#38), oltár, smaragdgólem (#417), bávatag golombár (#165)
(158,40) kétfejű troll (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely
(159,39) a 93. labirintus bejárata, mínosz-kúp (1058178), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Boróka (#. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek