243. forduló, 245. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 1. 9h:19'
EZ A 661. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
662. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,107] koordinátán.
Fehér Holló átadott neked a 1. napon 14 TU-t. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Bea Melindre csomagja, a következőt találod benne: 1 kígyóbőr övet (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 312 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyengén megütögeted a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval súrolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 312, gyógyulás: 24, összesen: -288 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 491.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 481.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
284 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 481.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 481.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 479.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 474.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 452.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]

hu 410 hulladék: 410
Hulladékgyűjtés törölve: kígyóbőr öv. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-10 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

kf 410 kézbeveszed/felveszed a 410. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

ef 14 519 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 340.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 338.]

kb 455 347 1 kiveszel a bankból a 455. tárgyat (347 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kampós acélszigonyt. Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 338.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 318.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 298.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 278.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 258.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [10 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[10 pontot használtál fel, van még 188.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]

bb 347 455 1228 beraksz a bankba a 347. tárgyat (455 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 kampós acélszigonyt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 101 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval megpöccinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 115 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 262, gyógyulás: 133, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-10 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 138.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

szk 160 keresed a 160. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 133.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 8, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 133 pontod maradt, ebből a következő körre 133 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 518 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 35 (50) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 99 (104) Menekülés: 17 % Életkor: 7/17 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 498/454 Jellem: semleges Tul. pont: 13
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 1035/868 Pénz: 2595 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 197/284 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1444 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5891 TP-t kaptál. Jelenleg 1863370 TP-d van. A következő szinthez még 136630 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5882 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/28 (+12%) ökölvívás: 13/43 (+3%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/70 (+1%) lőfegyverek: 11/59
dobófegyverek: 27/47 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
157,107 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/1 2. nyomkövetés: 50/52 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/84 5. csapdakészítés: 20/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/42
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 22/7
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 78/5 (+8%) 12. taumaturgia: 52/72 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 44/50 (+40%)
19. pszi: *28/100 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 21/6 24. testépítés: 5/31 (+66%)
25. úszás: 8/97 (+30%) 26. főzés: 15/1 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 2 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 780 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 azúrharmat (#1161) 1 dentor bőr (#551) 1 kristálygömb (#265)
3 polip szívóka (#391)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

156 157 158
106
107
108
(157,107) ryuku csapásvezető (#778), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195), ősdentor (#282)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.03.01 09:05 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az egy tárgyból ellopható darabszám csökkent. Eddig a célpontnál levő tárgyak felét lopta el a tolvaj. Most kevés tárgynál a tárgyak 20-50 %-át lopja. Több tárgynál a % csökken egészen 10-30 %-ig.
* - A legtöbb csapda ereje nőtt, így több büntetést adnak a tolvajok csapdaészlelésére.
* - Nem jár többé max. ÉP-vesztéssel, ha elhagy egy familiáris (lecseréled, meghal, elküldöd stb.)
* - A kígyóbör öv nem foglal övhelyet ezentúl.

Üzenet küldése a karakternek