TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 23. 10h:07'
EZ A 385. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
386. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX
|
CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI
10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,42] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 17 sáfrányport (1600 arany kikiáltási áron), 50 kaját (50 arany kikiáltási áron), 50 quwarg tojást (200 arany kikiáltási áron), 51 quwarg tojást (201 arany kikiáltási áron), 52 quwarg tojást (202 arany kikiáltási áron), 53 quwarg tojást (203 arany kikiáltási áron), 54 quwarg tojást (204 arany kikiáltási áron), 55 quwarg tojást (205 arany kikiáltási áron), 3 purifikátor hájat (150 arany kikiáltási áron), 5 dözmöng szivet (300 arany kikiáltási áron), 1 nehéz harci kesztyűt (500 arany kikiáltási áron), 1 törpe bakancsot (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Natharion amulettet (250 arany), 1 tűzúr csizmáját (1100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+304 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 642. hetének nyerőszámai: 10, 12, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 406.]
| * 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 402.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 400.]
| * 2. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 390.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]
| * 4. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
| * 5. KP: |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
| t 213 1 |
támadod a 213. szörnyet |
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
| vv 53 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]
| v 1 999 20 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]
| h 522 |
használod az 522. tárgyat |
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 377.]
| le 811 |
leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 377.]
| kf 742 |
kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat |
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 377.]
| m 4 5 5 |
mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
[154,43] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Látsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [153,44] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy éjkornis. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [152,45] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ryuku csapásvezető volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leon Silver I. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy quwarg boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 356.]
[152,46] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronokukac nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sardullah Sharpa vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy quwarg boly van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [7 pontot használtál fel, van még 342.]
| be 78 |
bemész a 78. titkos labirintusba |
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 337.]
| kf 475 |
kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
| lm 18 11 37 |
mozogsz 18 11 37 |
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [15. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Bekukkantasz a kis terembe. [16. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [17. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [7. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [21. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [24. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [26. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [27. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [29. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [31. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [33. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] [111 pontot használtál fel, van még 226.]
| lm 42 59 47 |
mozogsz 42 59 47 |
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [29. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [30. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [31. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [33. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [36. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [37. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [38. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [39. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [40. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [41. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [41. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [50. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [51. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [52. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [54. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [55. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [56. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [57. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [44. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] [98 pontot használtál fel, van még 128.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [61. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [62. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [67. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [69. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [70. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [71. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [72. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [73. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [74. PONT.]
Összefutsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fűzött kagylósort, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Ovgun trófea és egy térfaló trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thak Grober. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [75. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [77. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [49. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [51. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [54. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [55. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [56. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [57. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [62. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] [75 pontot használtál fel, van még 53.]
| kf 468 469 |
kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal |
Leveszed a Natharion amulettet, majd a nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
| lm 80 80 80 |
mozogsz 80 80 80 |
Egy nagyobb terembe érkezel. [80. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kisebb quwarg isten! Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bogyógránát. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (4 támadással 474 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (56 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöföd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó, 2 arany papi karkötő és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP]. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Magad mögé lököd a pitiáner Notermanthi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 58, gyógyulás: 51, összesen: -7 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tyrex bunkót (ld. enc.), 1 őstroll agyalót (ld. enc.) és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[3 pontot használtál fel, van még 50.]
| vv 109 |
elmormolod a 109. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 48.]
| kf 533 742 458 |
kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 742. tárggyal a 458. tárgyat |
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[153,45] A terep változik: ismét síkságon vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [154,44] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy grok-képződményt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [155,43] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 27.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[154,42] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sir Basil a Bunkó.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 73, gyógyulás: 46, összesen: -27 ÉP}
- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. [17 pontot használtál fel, van még 10.]
| szk 765 230 282 |
keresed a 765. szörnyet a 230. szörnyet a 282. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
| * 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]
| * 2. BP: |
használod a 163. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 5.]
| * 3. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
Leveszed a Natharion amulettet, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
| * 4. BP: |
elmormolod a 83. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le az alanori csatamén. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 388 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NATHARION AMULETT (742. TÁRGY)
Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned. |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged. |
ŐSTROLL AGYALÓ (427. TÁRGY)
Az őstroll agyaló nagyhatalmú varázstárgy, amelyet annakidején a troll sámánok fejlesztettek ki. Sebzése 5D6+6, de ha kezedbe fogod, kapsz +3 erőt és -4 IQ-t. Az őstroll agyaló forgatásához min. 24-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Hatalmas súlya miatt általában csak trollok használják. Az őstroll agyaló egy hatalmas, ébenfekete bunkó, oldalán furcsa, ezüst rúnákkal. Képes mágikus lényt is megsebezni.
Ha varázsfegyver készítéssel akarod előállítani, szükséged lesz egy era formázó mintára, egy göcsörtös bunkóra, egy jégszívre és 10 csepp tintára, valamint 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re. |
KARAKTERLAP
Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr püspöke vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.
| Erő: |
26 (41) |
Szint: |
25 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
134 cm |
| IQ: |
28 (31) |
Támadás: |
33 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
45 kg |
| Ügyesség: |
36 (40) |
Védekezés: |
76 |
Menekülés: |
20 % |
Életkor: |
32/32 év |
| Egészség: |
26 (28) |
Életpont: |
385/283 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
4 |
| Szerencse: |
36 (39) |
Varázspont: |
598/96 |
Pénz: |
1270 arany |
Kép. pont: |
6 |
| Tudatpont: |
14/7 |
Pszi pont: |
104/12 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 2051 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19829 TP-t kaptál. Jelenleg 1688792 TP-d van. A következő szinthez még 11208 TP szükséges. Trófeáid:
kisebb quwarg isten,
vezérfarkas,
mouthlan. A 243. fordulódban 799 arany került a bankszámládra. 799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
7/52 |
ökölvívás: |
26/81 |
szúrófegyverek: |
23/89 (+7%) |
| vágófegyverek: |
13/91 |
ütőfegyverek: |
8/54 |
lőfegyverek: |
6/32 |
| dobófegyverek: |
*27/100 (+3%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
31/63 (+32%) |
2. nyomkövetés: |
66/21 (+38%) |
3. mászás: |
15/68 |
| 4. csapdakészítés: |
17/42 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
5/8 (-634%) |
6. gyógyítás: |
31/88 |
| 7. titkosírás: |
3/52 |
8. felderítés: |
21/97 |
9. szörnyidomítás: |
10/77 |
| 10. teológia: |
46/57 (+12%) |
11. taumaturgia: |
55/77 (+815%) |
12. szerencsejáték: |
1/25 |
| 13. versengés: |
7/48 (+9%) |
14. harcművészetek: |
26/11 |
15. szörnyismeret: |
26/64 (+18%) |
| 16. pszi: |
13/79 (+10%) |
17. zárnyitás: |
1/42 |
18. vadászat: |
7/20 |
| 19. bányászat: |
17/25 |
20. úszás: |
9/42 |
21. főzés: |
2/58 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
| elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) |
| Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) |
|
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 15. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) |
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
áeratikus hasnyák (#243) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
zoloboo sámán (#230) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
Zinthurg (#180) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
szutykos remák (#191) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
quwarg parafenomén (#248) |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
| pszi-acéltorony (#98) |
>> |
pszi őselementál (#258) |
|
pszi-acéltorony (#98) |
>> |
pszi elementál (#221) |
| tompítás (#40) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
|
hhaar burka II (#162) |
>> |
21. szintű lényekre |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(152,45) ryuku csapásvezető (#778), művészi porolit (#720)
(152,46) kronokukac (1839285), a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Thak Grober (#. kalandozó), kisebb quwarg isten (#213)
(153,44) éjkornis (#228)
(153,45) rát-fa (4077, belőle készíthető: #69), Leah oltár, #. jellempróba
(154,42) élőholt tigris (#766), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)
(154,43) xantusz-kaktusz (24113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, #. jellempróba
(154,44) roguena (24779), #. jellempróba
(155,43) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)