| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. dec. 22. 12h:22' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 48 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
| * 7. KP: | elmormolod a 164. varázslatot |
| tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
| ef 10 506 | energia fejlesztése 10 |
| bb 327 1 | beraksz a bankba a 327. tárgyat (1 darabot) |
| hu 64 | hulladék: 64 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
| be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
| im | imádkozol |
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával eltalálod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő és egy obszidián függő. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Zarknod szemével meghorzsolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 78, gyógyulás: 9, összesen: -69 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és egy aranylánc. 3621 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 57, gyógyulás: 6, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 51 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csataremák ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
| m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sonchus Arvensis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [201,115] Ritka erdőbe érkeztél.
| m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [11 pontot használtál fel, van még 0.]
| kt 259 | elkészíted a 259. tárgyat |
| kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
| tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
| v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL)Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL)Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel. |
TŰZFŐNIX (215. SZÖRNY)A tűzfőnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a főnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a főnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsőre is a griffekre hasonlít: párductestű, világos szőrzetű lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tűzfőnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok előtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tűzfőnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsősorban felderítő- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földről), ha hajlandók voltak megtűrni lovasukat a hátukon. Mert a tűzfőnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tűrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tűzfőnixek barátságát. Érthető módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük... |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
MOLGAN (284. SZÖRNY)Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
ENERGIAPAJZS (290. TÁRGY)Az energiapajzs egy ősi relikvia, készítésének titka a múltba vész. Ennek a háromszög alakú pajzs külső felülete vakítóan, arany színnel fénylik, innen kapta a nevét. Hordozója (akinek min. 25. szintűnek kell lennie) +20 védettséget kap, és a különböző lehelettámadások csak fele sebzést okoznak neki. |
| SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
| DRAKO PIKKELYVÉRT (293. TÁRGY) A drako pikkelyvért az egyik legnagyobb mágikus erővel rendelkező páncél, amelyet nem az istenek készítettek. Mágusok és törpe mesterkovácsok együttműködésével, egy északi tűzsárkány pikkelyeiből kovácsolták, ki tudja, milyen egyéb speciális mágikus anyagok felhasználásával. Annyi bizonyos, hogy ez a sötétvörös, ragyogó mágikus vért szinte sebezhetetlenné teszi viselőjét. (Ha egyáltalán képes magára ölteni, mert ennek minimális feltétele, hogy 25. szintű legyen az illető.) A drako pikkelyvért, amellett, hogy 40-nel megnöveli a védettségedet, +3-at ad minden alaptulajdonságodhoz, ezenkívül a tűz 20%-kal kevesebbet sebez rajtad. A drako pikkelyvértet nem lehet másnak átadni. |
| DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
| FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
| ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY)A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni. |
| KÖDKARD (319. TÁRGY) A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható. |
| KREGON ZÚZMÓ (320. TÁRGY) Lemészárolva egy pöfögő kregont, tudati szondáció útján kinyerheted a pöfögő kregon külsején tenyésző kregon zúzmót. A kregon zúzmó halvány, lila fénnyel világító árnynövény, mely a világításhoz szükséges energiát valamilyen módon a valós világból nyeri. A valós világhoz való ilyetén kapcsolata a visszatérés egy módját is sugallhatja. |
| FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (42) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 74 (79) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
| Egészség: | 32 (42) | Életpont: | 400/366 | Jellem: | jó (568) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 800/96 | Pénz: | 4858 arany | Kép. pont: | 40 |
| Tudatpont: | 67/4 | Pszi pont: | 140/85 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | szúrófegyverek: | 1/9 |
| vágófegyverek: | 3/39 | ütőfegyverek: | 32/70 (+7%) | lőfegyverek: | 29/5 (+5%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 15/47 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 57/84 (+33%) | 3. mászás: | 10/79 |
| 4. csapdakészítés: | 17/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 2/10 |
| 7. titkosírás: | 2/71 | 8. felderítés: | 28/26 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 8/56 |
| 10. teológia: | 43/67 (+125%) | 11. taumaturgia: | 34/73 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/56 (+3%) |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 34/54 (+20%) |
| 16. pszi: | *23/100 | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/72 |
| 19. bányászat: | 24/61 (+11%) | 20. úszás: | 3/95 | 21. csapatmunka: | 2/6 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
| Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| égető tekintet (#164) | fürkésző szemek (#213) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| tűzvihar (#175) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
| 2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
| 3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1004 TU szükséges.) kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) OK tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 171 | arany (#50) | 3 | amniosz (#203) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
| 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 6 | sallank nyíl (#129) | 19 | spiritusz (#170) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
| 27 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 5 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
| 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
| 1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 25 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kerek kő (#19) | |||
| 1 | kötél (#92) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
| 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rövid íj (#107) | 19 | smirglilevél (#29) | |||
| 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | zangrozi csizma (#451) | |||||