| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. febr. 13. 12h:18' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: febr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| kt 1595 1 | elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot) |
| ef 14 519 | energia fejlesztése 14 |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[142,61] Lakott területre érkeztél. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Találsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.
| be 833 | bemész a 833. épületbe |
| be 833 165 | bemész a 833. épületbe |
| hu 47 1564 12 | hulladék: 47 1564 12 |
| hu 15 26 33 | hulladék: 15 26 33 |
| hu 44 48 63 | hulladék: 44 48 63 |
| hu 88 95 103 | hulladék: 88 95 103 |
| hu 104 164 251 | hulladék: 104 164 251 |
| hu 292 310 405 | hulladék: 292 310 405 |
| hu 417 436 481 | hulladék: 417 436 481 |
| hu 632 664 704 | hulladék: 632 664 704 |
| hu 705 1079 1081 | hulladék: 705 1079 1081 |
| hu 1386 1514 1515 | hulladék: 1386 1514 1515 |
| hu 3860 1514 1515 | hulladék: 3860 1514 1515 |
| hu 1846 2082 2083 | hulladék: 1846 2082 2083 |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [144,61] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 64 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel csak érinted az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) és egy téfea-agy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 49, gyógyulás: 19, összesen: -30 ÉP}
| vtn 453 | varázslat tanulás: a 453. varázslatot |
| h 341 8 11 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 1276 91 | használod a 341. tárgyat |
| m 8 | mozogsz északra |
| ba 199 | nem támadod a 199. szörnyet |
| kb 455 1 | kiveszel a bankból a 455. tárgyat (1 darabot) |
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
| usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kitines ollójával az étkezési homár bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| bb 347 455 667 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (455 darabot) |
| szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| DHOUGA KALAPÁCSA (1425. TÁRGY) A vallás az átlagos ryuku számára a legfontosabb dolgok egyike, de csaknem ennyire fontosak a mesék és a legendák is. Bár több mint hatezer év telt el azóta, hogy megtörtént, a ryuku nép még ma is szívesen felemlegeti Rhoi-pex szökését, és bujkálásának hosszú éveit. A hős páncélkovács, csaknem három évtizedes raboskodás után szökött meg az Udvarból, és immár felnőtt fiával együtt, a közrendűek között ette a száműzöttek keserű kenyerét. A Császár mindent megtett a kézre kerítése érdekében, de nem járt sikerrel. Az apa eközben a titanit titkát átadta Dhouga-pex nevű fiának, aki e tudást fegyverkészítésre használta fel. Ez a legenda aztán lassan eggyé olvadt a ryuku nép mindezidáig legnagyobb felkelésének történetével, amely végigsöpört a szigetvilágon, és sok helyütt egy kerek évszázadra szabadságot biztosított az elnyomás helyett. Dhouga-pex kalapácsának megformálásához 6 titanitot és 18 pirkitet kell felhasználnod, no meg egy era mintát. Mindezeket egy vaskohónál, kőkalapáccsal, 200 TVP-ért kovácsolhatod eggyé ahhoz, hogy kezedbe vehesd ezt a csodás, 7D12+2 sebzésű ütőfegyvert. Használni csak akkor tudod majd, ha szakértelmed legalább 30. szintű. Természetesen sosem fogod másnak átadni. |
| TRINIGAN RÚNÁJA (453. VARÁZSLAT) Nyilván te is érezted már úgy, hogy képtelen vagy fejben tartani a hátizsákod, málhászsákod, oldalzsákod stb. tartalmát, és fogalmad sincs róla, hogy egy bizonyos tárgyból vagy komponensből hány darabbal rendelkezel. Nos, Trinigan is így volt vele régen, ő sem bírta már követni, hogy mely varázslatkomponensből hány darab van nála. Ezért fejlesztette ki ezt az egyszerű kis rúnát, melyet nemrég találtak meg az alanori mágusok az egyik porosodó, elfelejtett tekercsen. A varázslat lényege, hogy az olyan tárgyadra, amelyből csak véges mennyiséget akarsz tartani, rárajzolod ezt a kis rúnát, a közepébe írva azt a számot, amennyit maximum akarsz belőle. Ez a rúna ezután mindig egy kis mentális pendülést küld neked, ha a tárgyból már elérted a kívánt mennyiséget, és újat szerzel belőle. Így rögtön eszedbe jut, hogy beledobd az aranytermő ládikóba, vagy eladd a boltban, amikor arra jársz. A rúna felrakása a V 453 <tárgy száma> <darabszám> paranccsal történik mindössze 3 TVP-ért és 10 VP-ért, és mindaddig a tárgyon marad, amíg egy másik rúnát nem írsz az adott tárgyadra, vagy darabszámot nem tartalmazó rúnával törlöd. Egyszerre bármennyi tárgyadon lehet rúna, és a karakterlapodon is látható, mire milyen számú rúnát véstél. Figyelem! A rúna nem figyelmeztet, amikor szándékosan szerzel az adott tárgyból pl. boltban vagy aukción veszed, kiveszed a banki széfedből stb., függetlenül a darabszámtól. |
| Erő: | 34 (49) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 33 (50) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 33 (49) | Védekezés: | 99 (104) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 7/17 év |
| Egészség: | 33 (42) | Életpont: | 496/610 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
| Szerencse: | 35 (49) | Varázspont: | 1003/836 | Pénz: | 2582 arany | Kép. pont: | 25 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 197/78 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/80 (+20%) | ökölvívás: | 13/28 (+6%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/81 | ütőfegyverek: | 30/68 (+1%) | lőfegyverek: | 11/59 |
| dobófegyverek: | 27/45 (+1%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 157,107 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 19/1 | 2. nyomkövetés: | 50/52 | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/84 | 5. csapdakészítés: | 20/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/42 |
| 7. gyógyítás: | 6/29 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 22/7 |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 77/84 (+5%) | 12. taumaturgia: | 52/68 (+7%) |
| 13. szerencsejáték: | 1/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 14/0 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 43/58 (+26%) |
| 19. pszi: | *28/100 (+27%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 21/6 | 24. testépítés: | 3/44 (+55%) |
| 25. úszás: | 8/7 (+50%) | 26. főzés: | 14/71 (+10%) | 27. csapatmunka: | 5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tűzgolyó (#155) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| fürgülés (#92) | >> | törpe kínzómester (#681) | tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 860 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 100 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 91 | teriád féreg (#1276) | 1 | tükör (#43) | |||
| 1 | fattylord deréköv (#1564) | 1 | súlyzó (#347) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 230 | arany (#50) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
| 3 | polip szívóka (#391) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||