| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2005. dec. 12. 10h:27' EZ A 378. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 379. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
| kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
| kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
| kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
| vv 182 71 72 | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
| vv 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
| ftv 33 248 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 248. szörnyet |
| ftv 98 221 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet |
| ftv 98 258 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet |
| tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
| m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magger testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a magger testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [170,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Továbbmész...) [169,31] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Viza EtDran előtt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 93, gyógyulás: 30, összesen: -63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 51, gyógyulás: 35, összesen: -16 ÉP}
| hu 166 | hulladék: 166 |
| m 7 5 7 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 7 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 27, gyógyulás: 73, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [167,31] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sivatagi doareg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a sivatagi doareg jobb középső lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 73 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. {KCC:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd az orgoró testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgoró belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [166,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 22, gyógyulás: 55, összesen: +33 ÉP}
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel felnyársalod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| im 0 2 | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 31, gyógyulás: 48, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika jobb középső lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 36, gyógyulás: 37, összesen: +1 ÉP}
| m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [164,30] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
| kt 562 4 | elkészíted az 562. tárgyat (4 darabot) |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| gyk 18 40 | gyakorolsz a 18. tárggyal 40 pontért |
| szk 765 361 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| Erő: | 25 (41) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 28 (31) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 36 (40) | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 31/31 év |
| Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 381/425 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 36 (38) | Varázspont: | 592/93 | Pénz: | 167 arany | Kép. pont: | 4 |
| Tudatpont: | 14/13 | Pszi pont: | 104/12 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 26/81 (+4%) | szúrófegyverek: | *22/101 (+19%) |
| vágófegyverek: | 13/58 | ütőfegyverek: | 6/36 (+18%) | lőfegyverek: | 6/13 (+13%) |
| dobófegyverek: | 27/56 (+7%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); bogyógránát (#430) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 30/67 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 65/12 (+4%) | 3. mászás: | 15/65 (+11%) |
| 4. csapdakészítés: | 17/18 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/74 | 6. gyógyítás: | 31/83 |
| 7. titkosírás: | 3/29 | 8. felderítés: | 21/45 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 10/77 |
| 10. teológia: | 46/12 (+8%) | 11. taumaturgia: | 46/96 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 7/21 | 14. harcművészetek: | 26/11 | 15. szörnyismeret: | 25/92 (+18%) |
| 16. pszi: | 13/26 (+15%) | 17. zárnyitás: | 1/42 | 18. vadászat: | 7/20 |
| 19. bányászat: | 16/91 (+17%) | 20. úszás: | 9/42 | 21. főzés: | 2/33 (+25%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 133 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223) |
| Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
| villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| kényszerport (#183, 8 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) |
| kí koncentráció (#69) | mentális pajzs (#72) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +3 támadás;) státusz: OK |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 8 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
| 9 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 55 | arany (#50) | 4 | bűvös shuriken (#562) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | gyíkfű (#201) | 2 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
| 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 14 | ragasztó (#83) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 1 | ubuk tüske (#131) | 2 | ugh méreg (#166) | |||||