238. forduló, 240. forduló, Sudár Virág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 21. 15h:09'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: dec. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2533
SZÁMLA : XXXX

SUDÁR VIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+176 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 420.]

* 1. KP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 395.]

* 6. KP: használod az 1534. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 354.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 333.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 7. KP: elmormolod a 164. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az égető tekintet varázslatot! [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

ek 273 2 31 t. energia kisütése: 273 2 31
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 308.]

kb 129 50 kiveszel a bankból a 129. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] A befejezéshez még 2140 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 208.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Felfedeztél egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított borkonyó cserjét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar iszákos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal karját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 68, gyógyulás: 6, összesen: -62 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Emzé/Iksszel. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr főpapja. A földmágusok rendjének tapasztalt mágus rangú tagja. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.kristályát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencse gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy ro'galhal kísértet trófea, egy Tiestichlaq trófea és egy márvány sárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.)
[12 pontot használtál fel, van még 196.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), varkaudar iszákos (#688), Emzé/Iksz (2473. kalandozó)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 186.]

be 710 213 19 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 105 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. Ügyességed TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Ügyességed TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 181.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rontasz. Vadászkéssel felnyitod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 965 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra ugrasz. Vadászkéssel felnyitod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok fejét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1357 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal karját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos bal vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Kinyered a manakristály energiáját. (+798 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 73, gyógyulás: 7, összesen: -66 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 96.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar katona került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona kivillanó vállát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor megpöccinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 261, gyógyulás: 41, összesen: -220 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon vigyorog kajánul. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [200,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán nyakát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 66 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 55 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 64, gyógyulás: 3, összesen: -61 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,118] Továbbra is síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Észreveszel egy fekete lótuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar vajákos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) [39 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Látsz egy krómkaktuszt. Találsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rowena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy bíborcserjét. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sérült varkaudar katona. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 61 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A varkaudar katona védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megpöccinted a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Gyilkos csapásokat oszt a varkaudar katona fegyverével. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. Mosolyogva kidobod a nevetséges ongóliant trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar katona trófeát. 6161 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 306, gyógyulás: 50, összesen: -256 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Dizsnyóarcú Trücsi vel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy féregíz nyakpántot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrövet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy Métely páncélját, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy trikornis herceg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sonchus Arvensis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [201,115] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy fekete kaktuszt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) [36 pontot használtál fel, van még 21.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[200,114] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar katona került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a varkaudar katona testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar katona. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona bal karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor épp csak megérinted a varkaudar katona jobb vállát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. A varkaudar katona támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 331, gyógyulás: 53, összesen: -278 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 9.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), varkaudar iszákos (#688), Emzé/Iksz (2473. kalandozó), varkaudar katona (#691)
(200,114) varkaudar katona (#691), grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, zoloboo sámánok (#230)
(201,115) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), trikornis herceg (#261)
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar vajákos (#690)
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720)
(202,117) varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), szopógödör (#177), varkaudar katona (#691), Dizsnyóarcú Trücsi (2872. kalandozó)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bev formázó mintát 25 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 14 gyenge mérget 14 aranyért, 5 gyöngymangót 10 aranyért, 1 harci kalapácsot 20 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 1 nagy vaspajzsot 22 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 4 rövid íjat 32 aranyért, 1 sólyomcsőrt 5 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért, 38 uzbány csőrt 228 aranyért, 3 varkaudar csizmát 60 aranyért, 3 varkaudar csontot 12 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért.
Szörnyen éhezel. (-6 életerő.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 170 360 megveszed a 170. tárgyat 360
Vásároltál 360 spirituszt. 720 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

h 1602 170 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 18 spirituszt dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 9 szárnyas hernyót találsz. [3 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 1. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 255. játékheted és a 239. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 13.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 18, 15.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 393 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sudár Virág, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia főpapja vagy. Papi hited: 271. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 28 (42) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 73 (78) Menekülés: 30 % Életkor: 24/25 év
Egészség: 32 (42) Életpont: 400/357 Jellem: jó (562) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (36) Varázspont: 800/1 Pénz: 5494 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 67/2 Pszi pont: 135/266 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 2955 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24439 TP-t kaptál. Jelenleg 1562270 TP-d van. A következő szinthez még 137730 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, Blounther apó, varkaudar katona. A 232. fordulódban 16924 arany került a bankszámládra. 17093 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 23/62 szúrófegyverek: 1/9
vágófegyverek: 3/23 (+18%) ütőfegyverek: 32/49 (+6%) lőfegyverek: 28/98 (+7%)
dobófegyverek: 17/62

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/15 (+11%) 2. nyomkövetés: 57/10 (+36%) 3. mászás: 10/75
4. csapdakészítés: 17/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/15 6. gyógyítás: 2/10
7. titkosírás: 2/71 8. felderítés: 28/18 9. szörnyidomítás: 8/56
10. teológia: 41/6 (+211%) 11. taumaturgia: 34/44 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/50
13. harcművészetek: 6/30 14. zene: 10/66 15. szörnyismeret: 34/0 (+20%)
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 1/22 18. vadászat: 1/72
19. bányászat: 24/50 20. úszás: 3/95 21. csapatmunka: 2/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
égető tekintet (#164) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Vérmes Amazon (#7123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
energiafolyam (#136) >> taalru (#249) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
tűzvihar (#175) >> varkaudar hírnök (#686)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) védelem tűz ellen (#38) >> Rodrig (#7126)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati ismétlés (519) OK

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 amniosz (#203) 1 bev formázó minta (#299) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzpenge (#126) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete bőrcsizma (#247)
2 fekete gyöngy (#99) 12 gyenge méreg (#26) 11 gyógykenőcs (#313)
4 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kék orchidea (#68) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265)
1 manakristály (#500) 3 mocsári penke (#148) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 nyu-shuriken (#157) 4 rövid íj (#107) 1 sólyomcsőr (#1223)
1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 4 ubuk tüske (#131)
15 ugh méreg (#166) 38 uzbány csőr (#169) 1 varázskő (#305)
3 varkaudar csizma (#317) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 varkaudar páncél (#294) 1 vassisak (#160) 61 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
810 arany (#50) 5 álompor (#396) 4 aranypikkely (#415)
3 borkonyó bibe (#312) 1 rakolits por (#669) 37 sallank nyíl (#129)
342 spiritusz (#170) 9 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)

Üzenet küldése a karakternek