238. forduló, 240. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 8. 9h:02'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon lényének egy nagyobb része. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy felleggyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy jégisten amulettet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy moa védőmellényt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját és egy törpe bakancsot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy quwarg harcmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 21 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Napkeleti Nyaff. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Az 1. napon találkozol AnCor Aryon. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon újból összeakadsz Napkeleti Nyaff-fal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Tyron nal . Chara-din főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy Lucius szerencsep.ét, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy rothadó borzalom trófea, egy ködmágus trófea és egy kristálynyálka trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Agyzúzót tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol FlyXannal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Selindekkel. Tharr esszenciájának örököse. Egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy Radelf csizmáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy ködsárkány trófea és egy ryuku sorkatona trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Krossan párnáját, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz P.Gagyimir. Tharr főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy haramakit, egy Iniac nyakláncát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Niagren vállszíját, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy Teremtő koronáját, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt, egy uglaok vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy ent kertész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Napkeleti Nyaff-fal. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, piros szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy káosz szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy mordaith kesztyűt, egy mordaith köpenyt, egy mordaith nadrágot, egy mordaith vállvédőt, egy nemesi ruhadíszt, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy zg'vzung zsarnokúr trófea, egy Obarraan trófea és egy Wadnax trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Övén 22 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fekete Tetü. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
A 2. napon találkozol Tyron nal . Chara-din főpap-jelöltje. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy Lucius szerencsep.ét, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teknős mágiapáncélt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rothadó borzalom trófea, egy ködmágus trófea és egy kristálynyálka trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Agyzúzót tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Syrac Hold átadott neked a 5. napon 12 TU-t.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-98 életerő.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Egyértelműen női nyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy copfos vörös hajszálat. Furcsa álmod volt, furcsa érzésekkel: Este van. Egy újabb este. Talán ez lesz az... Talán ma újra eljön... El kell jönnie!!! A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+179 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+109 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1010. hetének nyerőszámai: 7, 29, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 377.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 365.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 360.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 358.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 338.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 336.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 326.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ef 2 519 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 312.]

fa 70 2428 30 feladod a 70. tárgyat a 2428. kalandozónak (30 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 22 196 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő trófea nyakláncot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 aranylánc, 2 ubuk tüske, 2 sallank karom, 2 sünmedve tüske, 1 fekete gyöngy. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 22 196 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő trófea nyakláncot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 aranylánc, 2 ubuk tüske, 2 sallank karom, 2 sünmedve tüske, 1 fekete gyöngy. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

be 705 3 bemész a 705. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

bb 1102 667 1228 beraksz a bankba az 1102. tárgyat (667 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 21 hollókristályt. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,108] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északnyugatra látsz egy tavacskát. Jól kivehetőek a távolban.

[13 pontot használtál fel, van még 284.]

ve 277 2 megveszed a 277. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 7 8 11 elmormolod a 7. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 7 64 11 elmormolod a 7. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 1 mozogsz északkeletre
[159,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a norpadolótika testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a norpadolótika testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 269.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[158,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rát-fát. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.


(Továbbmész...) [157,106] Továbbra is síkságon vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 20, gyógyulás: 91, összesen: +71 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 228.]

ba 199 nem támadod a 199. szörnyet
BA 199 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 455 1 kiveszel a bankból a 455. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 455 1 beraksz a bankba a 455. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod az ősdentor fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval csak érinted az ősdentor jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 41, gyógyulás: 129, összesen: +88 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[10 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 188.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb karját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű. Felhasználva a ryuku harmatgyűjtőt, szereztél 4 azúrharmatot. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 168.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval súrolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb vállát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 118.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 98.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 93.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 30, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebből a következő körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 473 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 99 (104) Menekülés: 17 % Életkor: 6/16 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 496/721 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 1003/812 Pénz: 5351 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 197/28 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1417 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13043 TP-t kaptál. Jelenleg 1841748 TP-d van. A következő szinthez még 158252 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5757 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 13/16 (+22%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/67 (+4%) lőfegyverek: 11/59
dobófegyverek: 27/44 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
157,106 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/1 2. nyomkövetés: 50/52 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/84 5. csapdakészítés: 20/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/42
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 22/7
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 77/75 (+4%) 12. taumaturgia: 52/54 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 43/6 (+26%)
19. pszi: 28/71 (+16%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 21/6 24. testépítés: 2/89
25. úszás: 7/2 26. főzés: 14/51 (+10%) 27. csapatmunka: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
őrjáratozó katona (#274), mélység fattya (#199)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 72 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 926 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 hollókristály (#1102) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360)
2 trófea nyaklánc (#196) 1 tükör (#43) 1 vassisak (#160)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 2 aranylánc (#191) 4 azúrharmat (#1161)
1 bőrsisak (#57) 1 dentor bőr (#551) 8 drótszőr (#37)
1 ezüst gyűrű (#180) 2 fekete gyöngy (#99) 1 kaja (#2)
5 pirkit (#153) 3 sallank karom (#128) 4 sünmedve tüske (#14)
4 ubuk tüske (#131) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,106) qwarg rohamosztagos (#242), ősdentor (#282), ryuku csapásvezető (#778), ezoterikus mardel (#184), kultúrmasztodon (#227)
(158,107) 39. jellempróba
(158,108) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502)
(159,107) norpadolótika (#226)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.02.08 09:00 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek