| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. dec. 21. 12h:14' EZ A 255. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 256. játékheted kezdete: dec. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| * 5. KP: | használod az 1253. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1133. tárgyat az 522. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1731 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 7. KP: | elmormolod a 164. varázslatot |
| tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
| kb 129 50 | kiveszel a bankból a 129. tárgyat (50 darabot) |
| tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| bb 313 400 | beraksz a bankba a 313. tárgyat (400 darabot) |
| bb 152 327 189 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (327 darabot) |
| kf 1638 | kézbeveszed/felveszed az 1638. tárgyat |
| ef 10 | energia fejlesztése 10 |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Látsz egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik Laria, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett."
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 499 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 50 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 72, gyógyulás: 7, összesen: -65 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával megcsapod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1357 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel életpajzs van rajtad.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 24 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2540 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 54 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 31, gyógyulás: 5, összesen: -26 ÉP}
| m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [200,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy varkaudar hírnök. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 65, gyógyulás: 5, összesen: -60 ÉP}
| m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] Ritka erdőbe érkeztél. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy varkaudar katona nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Zarknod szemével párszor megpöccinted a varkaudar katona jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar katona. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar katona bal oldalát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével gyengén megütögeted a varkaudar katona testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Gyilkos csapásokat oszt a varkaudar katona fegyverével. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 323, gyógyulás: 53, összesen: -270 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 13 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 45 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 30, gyógyulás: 3, összesen: -27 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és 2 vasérc. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával megcsapod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 46 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Kinyered a manakristály energiáját. (+799 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Zarknod szemével eltalálod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő és 2 aranygyűrű. 3621 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nőstény varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar nyakát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 91, gyógyulás: 11, összesen: -80 ÉP}
| m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 68, gyógyulás: 5, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy elpusztított borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nőstény varkaudar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}
| tpf 20 | TVP elővétele: 20 pontért |
| v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
| kb 152 97 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (97 darabot) |
| a 152 1808 97 | átadod a 152. tárgyat az 1808. kalandozónak (97 darabot) |
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
| TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY) Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.) |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (42) | Támadás: | 40 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 73 (78) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/25 év |
| Egészség: | 32 (42) | Életpont: | 400/395 | Jellem: | jó (558) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 800/71 | Pénz: | 4684 arany | Kép. pont: | 39 |
| Tudatpont: | 67/1 | Pszi pont: | 135/208 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | szúrófegyverek: | 1/9 |
| vágófegyverek: | 3/5 | ütőfegyverek: | 32/43 (+16%) | lőfegyverek: | 28/91 (+12%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/4 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 56/74 (+42%) | 3. mászás: | 10/75 (+4%) |
| 4. csapdakészítés: | 16/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 2/10 |
| 7. titkosírás: | 2/71 | 8. felderítés: | 28/18 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 8/56 |
| 10. teológia: | 38/95 (+158%) | 11. taumaturgia: | 34/31 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 3/50 (+4%) |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 33/80 (+20%) |
| 16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/72 |
| 19. bányászat: | 24/50 | 20. úszás: | 3/95 | 21. csapatmunka: | 2/6 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| égető tekintet (#164) | fürkésző szemek (#213) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| életpajzs (#142), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| tűzvihar (#175) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
| 2.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
| 3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.) kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) OK tudati ismétlés (519) OK |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 14 | amniosz (#203) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
| 409 | gyógykenőcs (#313) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 8 | vasérc (#152) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 897 | arany (#50) | 6 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
| 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
| 1 | bronzpenge (#126) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
| 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
| 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | rövid íj (#107) | 34 | sallank nyíl (#129) | |||
| 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
| 15 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
| 21 | víz (#27) | |||||||