TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. jan. 30. 12h:10'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
43 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy szőke, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Összebarátkoztok egymással. Az ő neve FlyXan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Egy Batharak vértjét, egy csillogó fülbevalót, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy kyorg övcsatot, egy örökkéval.gyémántját, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy vámpírkesztyűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Issus Banth. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!" Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
A 2. napon összeakadsz FlyXannal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon találkozol Ninellel . Elenios püspöke. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy merénylő köpenyét, egy napmedált, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy szem szimbólumot, egy teknős mágiapáncélt, egy teriádbőr karkötőt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy gh'raiton ölész trófea, egy mennydörgő titán trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy kitámasztólándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ryuku evezőt (100 arany).
A 13. napon összefutsz Dizsnyóarcú Trücsivel . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy Blounther gyűrűjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy dzsudzsu medált, egy Erdauin gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy medvetalp mokasszint, egy moa lábszárvédőt, egy moa rohamsisakot, egy nemesi ruhadíszt, egy Niagren vállszíját, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy tanítvány övet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy Uterenth csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy Rhomtbior trófea, egy Lyonarissa trófea és egy Deassgum trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy Jégisten kopjáját, bal kezében egy árnypengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 16. napon találkozol Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 17. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A 17. napon találkozol Selindekkel. Tharr esszenciájának örököse. Egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Radelf csizmáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Krossan párnáját tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 17. napon összeakadsz Bea Melindrével. Leah személyes tanácsadója. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Batharak vállemezét, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy merénylő köpenyét, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy ősplazmát, egy q. ölő éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Thargodan karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy csodálatos nyakláncot visel. Fegyverzetét egy nekromanta kóborló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb jégisten trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy teriád kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Motyogni kezd: " Halál és Élet, Élet és Halál: egymástól elválaszthatatlanul jár..." Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Alex Mad Masterboy, William Madden, Bea Melindre, K.I.N.G., Dizsnyóarcú Trücsi és Clark O'Phane. Kezet ráztok K.I.N.G.-gel, korábban még nem találkoztatok. Éjszaka van, hamarosan előkerül a sötétből a sunyi tekintetű árnymanó, pont ott, ahol Bea Melindre, a csapat vezére már találkozott vele.
- Na, a cimbim, Iván, innen 3 mérföldre, nyugatra a börtönbe' dekkol - mondja a megbízó.
Az árnymanó végignézi kétszer is a csapatot, aztán közli:
- Kicsit sokan gyüttetek. Nem ostromóni akarok, hanem csenben besettenkedni, oszt kihozni Ivánt. Értve? Eridjetek innen, inkább gyertek vissza kevesebben, de főkészültebben.
Akármilyen ostoba is a beszéde, azért igazat szólhat az árnymanó, ennyien enyhén szólva is feltűnőek vagytok. Háromnál több fővel már kockázatos megpróbálni egy besurranós akciót. [12 pontot használtál fel, van még 566.] Nikimanó (1703) szinte a semmiből előbukkanva, elemelt tőled 6 vashegyű nyilat.
A 20. napon megintcsak találkozol Selindekkel. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Bea Melindre neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 bajnoki övet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 8 mákrózsa virágot. Emella a Bombázó átadott neked a 42. napon 10 TU-t.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Bölcs Borax királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A IV. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2013. február 4. hétfő. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul mostantól a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyzéseit továbbra sem fogadják el.) A miniolimpián nincsenek díjak (vigszadíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 5 isteni könnycseppet, egy Natharion amulettet (ld. enc.) és 64 mákrózsa virágot.
Emella a Bombázó, amikor találkoztál vele, adott neked egy Iniac nyakláncát (ld. enc.). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-49 életerő.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Arra is rájössz, hogy nő volt az illető. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú barna hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+420 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
[7 pontot használtál fel, van még 569.]
| * 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 559.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Beizzik a turbómágia. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 552.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 552.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 550.]
| * 6. KP: |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 530.]
| * 7. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 528.]
| ef 14 519 |
energia fejlesztése 14 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 444.]
| p 115 4 |
használod a 115. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-konverzió pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 4 Tudatpontot. [-200 pszi pont.] [20 pontot használtál fel, van még 424.]
| ef 4 519 |
energia fejlesztése 4 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 396.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[187,60] Továbbmész a város utcáján.
Látsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
(láthatatlan észlelése:) Utad során felfedezed egy tüsi ősz hajú, szemüveget viselő gnóm férfi táborát. Bőre sárga. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Hatalom Karkötőjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy örökkéval.tűzopálját, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. Rangja: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Fegyverzetét egy entitás manifesztum trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfival. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia püspöke. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy profi merénylő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Morc Kearg. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[13 pontot használtál fel, van még 383.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. [30 pontot használtál fel, van még 353.]
| m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[188,59] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,112] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[34 pontot használtál fel, van még 319.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 317.]
| vv 73 73 73 |
elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]
| m 6 7 |
mozogsz nyugatra, északnyugatra |
[164,112] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd az ongóliant testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb és 2 trófea nyaklánc. 3070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 47, gyógyulás: 97, összesen: +50 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Továbbmész...) [163,111] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy légirozmár!
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz.
[42 pontot használtál fel, van még 265.]
| m 7 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
[162,110] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval súrolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a kronokukac bal oldalát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1757 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [161,109] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét.
(Továbbmész...) [160,108] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét főgnóm!
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm nyakát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 vassisakot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy kazmárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
[67 pontot használtál fel, van még 195.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[159,108] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Továbbmész...) [158,108] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tavacskát. Jól kivehetőek a távolban.
[26 pontot használtál fel, van még 169.]
| v 181 142 61 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(158,108) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502)
(159,108) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár
(160,108) márványtorony (#175), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(161,109) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(162,110) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), varkaudar behemótok (#189), kronokukac (#285)
(163,111) grok-képződmény (#149), kihívás tornya (#502), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(164,112) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 45. jellempróba, érclelőhely
(165,112) a 122. labirintus bejárata, Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely
[142,61] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
A főtéren sétálva, egy monumentális méretű épületet pillantasz meg. A faragott szimbólumok, a vízköpők és a gazdagon díszített rózsaablakok, az általad is jól ismert halhatatlanok dicsőségét hirdetik. A különböző motívumok azonban egy kerek egészet alkotnak. A belőlük áradó hatalom ígérete csalogatóan hat rád is. Egy BE parancs kiadásával kifürkészhetnéd az Istenek titkait. (833. épület.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 24 amnioszt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-55 varázspont.] [136 pontot használtál fel, van még 33.]
| kb 347 1 |
kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 33.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 23.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 13.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 3.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| tf 1 10 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| szk 781 |
keresed a 781. szörnyet |
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 10, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 súlyzó.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
NATHARION AMULETT (742. TÁRGY)
Az Esthar császárság fénykorában hatalmas mennyiségű varázstárgy készült a rakshallion udvarában. A kitüntetett rítusvezető papok teljes natharion öltözékben pompáztak, amely különleges képességekkel ruházta fel őket. Az amulett a kollekció egyik legszerényebb darabja, az erőn kívül minden tulajdonságodra és a védettségedre +3-at ad, a max. ÉP-t viszont 20-szal csökkenti. Vigyázz, nehogy a natharion amulettet úgy vedd fel, hogy 20 vagy kevesebb életpontod van! Viseletéhez minimum 25. szintűnek kell lenned. |
INIAC NYAKLÁNCA (1723. TÁRGY)
A démonnő nyakában más is lógott a kulcs mellett. Egy gyönyörű nyaklánc, melyből szinte sugárzik a mágia. Aki ezt viseli, 3%-kal nagyobb eséllyel találhat kincseket, +20-at kap a szerencséjére és 200-zal növekszik a max. VP-je. Többszemélyes kalandokban pedig minden szakértelemre, amelyet legalább 1-es szinten ismer már, +3 jár. Ezekhez mindössze KF-elni kell, ehhez pedig 50. tapasztalati szint szükséges. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.
| Erő: |
33 (48) |
Szint: |
26 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
33 (50) |
Támadás: |
42 (44) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
33 (49) |
Védekezés: |
99 (104) |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
6/16 év |
| Egészség: |
33 (42) |
Életpont: |
496/607 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
12 |
| Szerencse: |
35 (49) |
Varázspont: |
1003/824 |
Pénz: |
5349 arany |
Kép. pont: |
23 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
197/1 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1411 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9446 TP-t kaptál. Jelenleg 1828705 TP-d van. A következő szinthez még 171295 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg anyakirálynő,
törpe ősharcos,
acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5731 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
12/94 (+16%) |
szúrófegyverek: |
10/27 |
| vágófegyverek: |
11/81 |
ütőfegyverek: |
30/63 (+2%) |
lőfegyverek: |
11/59 (+24%) |
| dobófegyverek: |
27/40 (+1%) |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 142,61 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 158,108 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re. |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
19/1 |
2. nyomkövetés: |
50/52 |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
15/84 (+7%) |
5. csapdakészítés: |
20/49 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
3/42 (-1300%) |
| 7. gyógyítás: |
6/29 |
8. titkosírás: |
2/5 |
9. felderítés: |
22/7 |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
77/71 (+7%) |
12. taumaturgia: |
52/47 (+7%) |
| 13. szerencsejáték: |
1/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
14/0 |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
7/0 |
18. szörnyismeret: |
42/80 (+40%) |
| 19. pszi: |
28/55 (+10%) |
20. zárnyitás: |
6/15 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. vitalitás: |
1/9 |
23. bányászat: |
21/6 (+28%) |
24. testépítés: |
2/89 (+37%) |
| 25. úszás: |
7/2 |
26. főzés: |
14/41 (+10%) |
27. csapatmunka: |
5/64 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: éhes |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| tudatpajzs áttörés (115) |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| átok (164) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| gyanús porfelleg (172) |
| fekete bugyor (180) |
| átcsoportosítás (189) |
| kp. varázsenergia (191) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| porolit formálása (329) |
| időmágia (372) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 74 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 965 TU szükséges.) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(142,61) Káoszkatedrális (#833), főutca (#399), ház (#400), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szent tölgyfa (#393), városi kút
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2013.01.28 09:03 Változások a számládon! 22 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - Bekerültek az NJK terveő pályázat karakterei.
* - Niagren vállszíja es Dhl'molatzz tegeze mindenre adott +1 támadás számot. A hibát javítottuk.
* - A törpe bányában nagyobb (10 %-os) eséllyel lehet metaköveket bányászni.
* - Alanori mágusok az egyik régóta nem használt irattárban felfedezték a legendás Trinigan egyik sajátfejlesztésű varázslatának tekercsét. A varázslat 453-es sorszámmal megtanulható a varázslótornyokban. Állítólag segíti a kalandozókat felduzzadt zsákjaik rendszerezésében.
* - A makróban mostantól működik a Feltételes Gyógyítás minden olyan parancs után, ahol makró nélkül működne.
* - Három új többszemélyes kaland került be a játékba, melyek a Kiégett Földeken találhatóak meg, és a terület veteránjainak készültek.
* - Találtunk egy hibát a dragnitokkal, amitől pár karakternek voltak illegális plusz tulajdonságai, MxTu-ja, szakértelmei. A hibát javítottuk, a jogosulatlan bónuszokat levontuk.
* - Az arénamesteri medál működik együtt a DVK-val.
* - Magas csapdakészítésnél a szörnyelfogásért járó szakértelemnövekedés erősen csökkent. A lopásnál a csapdaészlelés növekedése nőtt.
* - Egyensúlyoztunk a ganüides fegyvereken egy kicsit:
1. A ganüid gyilok kapott +90 sebzést ganüidek ellen.
2. A kristálybuzogány alapsebzése 85-ről 90-re nőtt, a ganüidek elleni bónusza pedig 70-ről 99-re.
3. A kristálykard alapsebzése 85-ről 90-re nőtt. A fegyverszakértelem minimumja 40-ről 50-re.
4. A lovagi kard kapott +50 sebzést ganüidek ellen.
* - Nem veszik el a körben a trikornis nyeregből származó +1 lépés lehetősége, ha a karakter levetkőzik úszáshoz, víziharchoz, vízi labirintushoz, stb.
* - Többszemélyes kalandokban a TVP-szívó szörnyek nem tudtak TVP-t szívni, így a reverziós prizmákból sem lehetett TVP-t kapni. A hibát javítottuk. Visszamenőlegesen nem tudunk sem kárpótlást, sem büntetést adni.
* - A düh vérvörös köde képesség nem erősíti a már felerősített szörnyeket, viszont összeadódik az arénamesteri medállal és más szörnyerősítőkkel.