236. forduló, 238. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 18. 12h:03'
EZ A 650. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
651. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 12 TU-t.
Reggelizés közben tekinteted a vérvörös rózsára téved. Egy pillanatra megáll a szádban a falat: milyen lehet, ha nem élvezheted az ételt, mert tested éhét csak vérrel csillapíthatnád?
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+373 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1003. hetének nyerőszámai: 13, 19, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy hegyi góliát nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a hegyi góliát testét. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a hegyi góliát testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 449.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Beizzik a turbómágia. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 432.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 430.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 410.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 408.]

ek 189 1 2 t. energia kisütése: 189 1 2
Nekilátsz az Átcsoportosítás ősi szertartásának. A biztonság kedvéért azért letérdepelsz, s egy rövid fohászt intézel Hófarkashoz. Azután belevágsz... Tetoválásod lágy, kék fénnyel izzik fel, majd megszűnik számodra a világ. Percek múltán, kóválygó fejjel térsz magadhoz, és máris tapasztalod a rituálé áldásos hatását. (1. tulajdonságod csökkent 1 ponttal, 2. tulajdonságod megnőtt eggyel.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 398.]

tv 155 50 31 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot az 50. varázslatot a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. 50. varázslat listáról törölve. 31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 92 681 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 681. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ek 7 6 13 t. energia kisütése: 7 6 13
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+13 csapdaészlelés.) [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 398.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 398.]

hu 37 hulladék: 37
Hulladék, ezért nem gyűjtesz drótszőrt. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 50 159 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 159. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 50 158 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 50 154 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 50 553 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot az 553. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 98 7074 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 7074. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. A járatban sötétség van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

kb 475 1 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 16 mozogsz 16
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT]
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT]
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT]
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT]
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT]
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT]
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hamarosan egy törpe kínzómestert pillantasz meg. Fegyvere egy csorba csatabárd. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kínzómester jobb lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a törpe kínzómester testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester jobb karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nem sikerült a törpe kínzómester ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a törpe kínzómester jobb lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 238, gyógyulás: 145, összesen: -93 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[44 pontot használtál fel, van még 349.]

kpcs 3 16 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 33 mozogsz 33
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 15 mozogsz 15
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 99 életpontot vesztettél.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 313.]

lm 10 mozogsz 10
Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Hamarosan egy törpe kínzómestert pillantasz meg. Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester bal lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a törpe kínzómester bal lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 269, gyógyulás: 162, összesen: -107 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-10 varázspont.]
[17 pontot használtál fel, van még 296.]

kpcs 3 10 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 13 mozogsz 13
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy törpe kínzómester lakik itt. Fegyvere egy csorba csatabárd. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a törpe kínzómester testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A törpe kínzómester egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a törpe kínzómester testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 297, gyógyulás: 133, összesen: -164 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-10 varázspont.]
[14 pontot használtál fel, van még 282.]

kpcs 3 13 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 11 mozogsz 11
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Hirtelen egy törpe kínzómestert veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csorba csatabárd. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A törpe kínzómester óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a jobb karodat és oldaladat. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a törpe kínzómester fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 286, gyógyulás: 138, összesen: -148 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-10 varázspont.]
[9 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 24 mozogsz 24
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Hirtelen egy törpe kínzómestert veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csorba csatabárd. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a törpe kínzómester jobb vállát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 243, gyógyulás: 134, összesen: -109 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-10 varázspont.]
[9 pontot használtál fel, van még 264.]

kpcs 3 24 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 34 mozogsz 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 4 mozogsz 4
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

kpcs 3 4 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 15 mozogsz 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 14 mozogsz 14
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

bb 475 1 beraksz a bankba a 475. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 257.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(165,112) a 122. labirintus bejárata, hegyi góliát (#244), törpe kínzómester (#681)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 3 csorba csatabárdot 150 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért.
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

ve 2 50 megveszed a 2. tárgyat 50
Vásároltál 50 kaját. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy királyi emlékművet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).

(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [188,61] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval csak érinted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 208.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

tk 38 2428 többszemélyes kaland 38 2428
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Amint ideér Bea Melindre, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 4, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 99 (104) Menekülés: 17 % Életkor: 6/16 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 495/477 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 987/567 Pénz: 5438 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 197/208 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1402 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3563 TP-t kaptál. Jelenleg 1819259 TP-d van. A következő szinthez még 180741 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5706 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 12/78 (+4%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/61 (+2%) lőfegyverek: 11/35
dobófegyverek: 27/39 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 165,112
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/1 2. nyomkövetés: 50/52 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/77 5. csapdakészítés: 20/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 16/42 (+1324%)
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 22/7 (-1400%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 77/64 (+18%) 12. taumaturgia: 52/40 (+19%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 14/0
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 42/40 (+40%)
19. pszi: 28/45 (+1%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 20/78 24. testépítés: 2/52
25. úszás: 7/2 26. főzés: 14/31 27. csapatmunka: 5/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59)
esszenciavédelem (#165) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180) tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998)
tűzgolyó (#155) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> massza (#217)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> törpe kínzómester (#681) tompítás (#40) >> troll bányász (#679)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 93 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 csorba csatabárd (#1108) 1 gromak bőr (#268) 6 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktusztüske (#114) 5 pirkit (#153)
1 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
79 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 3 fekete gyöngy (#99)
42 kaja (#2) 1 szöges bunkó (#8) 1 vas dobónyíl (#189)
23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
(188,61) nekrofun (#173), erődítmény (#488), részeg kalandozók (#187)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.12.18 12:02 Változások a számládon! 32 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek