| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2005. nov. 24. 9h:31' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
| kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
| kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
| h 341 811 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 813 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 309 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 465 1 | használod a 341. tárgyat |
| v 181 184 32 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,32] Lakott területre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
| pki 200 | kiveszel a bankból 200 aranyat |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel többször eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 22 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod az őrült varázsló testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 85, gyógyulás: 14, összesen: -71 ÉP}
| ve 405 1 | megveszed a 405. tárgyat 1 |
| ve 390 1 | megveszed a 390. tárgyat 1 |
| m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [185,30] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívői építették.
| vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
| m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a purifikátor császár bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 1725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 105, gyógyulás: 43, összesen: -62 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Nincs időd félrehajolni. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: sallank karom, bájital, uzbány csőr, 3 aurach fog, 37 quwarg tojás, 3 sünmedve tüske. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hidra két fejét is. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Vámpírtőrrel megérinted a hidra két fejét is. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 107, gyógyulás: 49, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [165,8] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél.
(Továbbmész...) [164,9] Még mindig füves síkságon vagy.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. {KCC:} Vámpírtőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 248534 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 10, gyógyulás: 5, összesen: -5 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. {KCC:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz bal karját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. {KCC:} Vámpírtőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [166,8] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [167,8] Dombos terepre érkeztél.
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hidra nyálkás testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a hidra bal első lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hidra nyálkás testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a hidra két fejét is. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 3 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 82, gyógyulás: 62, összesen: -20 ÉP}
| id 240 80 | idomítod a 240. szörnyet 73 pontért |
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
| LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY) Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva... |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
| Erő: | 24 (39) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 28 (31) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 31/31 év |
| Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 372/286 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 34 (36) | Varázspont: | 562/242 | Pénz: | 231 arany | Kép. pont: | 1 |
| Tudatpont: | 14/10 | Pszi pont: | 96/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | 26/76 (+2%) | szúrófegyverek: | 22/38 (+8%) |
| vágófegyverek: | 13/43 (+6%) | ütőfegyverek: | 5/17 | lőfegyverek: | 5/14 |
| dobófegyverek: | 27/33 (+4%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); bogyógránát (#430) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 30/3 | 2. nyomkövetés: | 63/59 (+33%) | 3. mászás: | 15/0 (+100%) |
| 4. csapdakészítés: | 16/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/59 | 6. gyógyítás: | 31/80 (+5%) |
| 7. titkosírás: | 3/1 | 8. felderítés: | 21/11 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 10/74 (+84%) |
| 10. teológia: | 35/60 (+4%) | 11. taumaturgia: | 35/69 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 7/3 | 14. harcművészetek: | 26/6 | 15. szörnyismeret: | 25/7 (+18%) |
| 16. pszi: | 12/65 (+7%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 7/20 |
| 19. bányászat: | 16/23 (+17%) | 20. úszás: | 9/42 | 21. főzés: | 1/81 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 98 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223) |
| Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| Tharr haragja (#145, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
| csupasz izom (#28) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +3 támadás;) státusz: éhes |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aurach fog (#657) | |||
| 1 | bájital (#261) | 1 | bumeráng (#249) | 3 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
| 3 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mithril sisak (#465) | |||
| 37 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | szögletes kő (#17) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 231 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 4 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
| 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vasérc (#152) | 22 | víz (#27) | |||