TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. dec. 7. 12h:12'
EZ A 649. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
650. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX
|
VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz William Maddennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Egy behemót amulettet, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy felleghajtót, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai rézmedált, egy olimpiai titanitot, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy villám szimbólumot és egy Virotac gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg harcmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz WADVirággal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Damien felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes tunikát, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hősi övcsatot, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Mesterek érmet, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy sziréngyűrűt, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Egy élőholt sullár a hátasa. Málhásállata egy bámulatos zombi. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerője, ezért a kellő tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással szemben. Á, szóval, ő is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Gordon Marloval. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran félisten hatalmú szolgája. Az idézők rendjének mágus rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy Amélia köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy fűzött kagylósort, egy Huddens alkarvédőjét, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy Sshreakza amulettjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy smaragd sárkány trófea, egy rothadó lián trófea és egy ezerszemű bestia trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz De'Cugellal. Ő Acinonyx Jubatus férje! Elenios testi manifesztációja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kotét, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy kyorg övcsatot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy vámpírkesztyűt, egy yiang csuklópántot, egy yiang köpenyt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Odaveted: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Hooligannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hírvivője az univerzumban. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy gránit szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőmellényt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy Jerome köpenyét, egy karomkesztyűt, egy Khór maszkját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Ralan Bek. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz Selindekkel. Tharr lényének egy apró része. Egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Radelf csizmáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Krossan párnáját, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Hegyi Barbarával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. A nekromanták rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törp sisakot és egy Urgod kesztyűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy lidércóriás trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Sir Basil a Bunkóval. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Strongbow. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Azt mondod: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egy yaurr címer viselő királyi hírnököt látsz feléd lovagolni, majd amikor közel ér hozzád, megszólít:
- Üdvözöllek Vidám Szalmaszál! Az Alanori Statisztikai Hivatal szerint a II. quwarg rajzás keleti gödrénél 597 pontszámot gyűjtöttél az értékelő tudósok szerint. Engedd meg, hogy VI. Borax és a Yaurr Birodalom nevében gratuláljak, és átnyújtsam neked ezt az emlékérmet.
Azzal egy apró csomagot nyújt át, majd egy rövid búcsú után pillanatok alatt eltűnik a gyors hátasával. Izgatottan bontod ki a csomagot: Vajon mi lehet benne? (ld. enc.) Emella a Bombázó átadott neked a 2. napon 12 TU-t.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-47 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Arra is rájössz, hogy nő volt az illető. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú fekete hajszálat. Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+110 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 374.]
| * 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 372.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 370.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 368.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 366.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 364.]
| * 3. KP: |
elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 364.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
| * 5. KP: |
használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 357.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 355.]
| * 6. KP: |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy rakshallion háló elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 335.]
| * 7. KP: |
elmormolod a 165. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 333.]
| ef 14 507 |
energia fejlesztése 14 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 235.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 230.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Sziklaököl (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 225.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 220.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 215.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 210.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 205.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Kos Csapásának (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 195.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 190.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 185.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 180.]
| be 701 |
bemész a 701. épületbe |
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 175.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[175,104] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted az ősdentor testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 16, gyógyulás: 77, összesen: +61 ÉP}
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Nyugatra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
[13 pontot használtál fel, van még 162.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 160.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[176,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [177,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr templomot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy xantusz-kaktusz van. Délre egy xantusz-kaktusz van. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Északra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [178,101] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 41, gyógyulás: 60, összesen: +19 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy borkonyó cserjét. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy kazmár van. Délre egy ősi csatamező van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [39 pontot használtál fel, van még 121.]
| m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[179,102] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
Találsz egy kazmárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy morgud hagymatövet. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [180,103] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy morgud hagymatő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [181,104] Továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy tűzbokrot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy épület van. Északra egy mély szakadék van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk nyakát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 8, gyógyulás: 42, összesen: +34 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy bányászház (700. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [47 pontot használtál fel, van még 74.]
| be 700 |
bemész a 700. épületbe |
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Zendor mosolyogva fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról. Az arcszőrzet jól elrejti, mit is gondol a házigazda. [4000 tapasztalati pontot kaptál.] Most vetsz csak egy pillantást Zendor jobb lábára. Eddig fel sem tűnt, hogy még sohasem találtad az ágyán fekve. Lábát a bokájától a combja közepéig vastag kötés fedi, mely alól csak itt-ott bukkannak elő a gyógynövények leveleinek szélei.
- Na, ne bámulj már így - morcoskodik a törpe. - Egy átkozott ongóliant tette! Meglepett a szörnyszülött, legutóbb, és mielőtt előkaphattam volna a fegyverem, lesújtott iszonyatos mancsával. - Zendor hevesen gesztikulálva mutatja az óriás méreteit, ismereteid alapján eléggé el is túlozva azokat. - Ha nincsenek ilyen jó reflexeim, könnyen otthagyhattam volna a fogam. Egy hasadék, melybe az ütés előtt fejjel előre beestem, szerencsére megmentett. Itt törtem el a lábam, ha ez nincs, már a szörny fejével az övemen sétálnék. Igen ám! - Önkéntelenül is bólogatni kezdesz. Valahol úgy hallottad, egy beteggel soha nem szabad ellenkezni, a legjobb, ha mindent ráhagy az ember. - A macskaszemes ajtóra visszatérve, örülök, hogy ki tudtad nyitni. Jó tanítvány vagy. - Zendor elmosolyodik, és az ágya mellett álló asztalkáról kezébe veszi az ősök könyvét. - Azt hiszem a lábam már soha nem lesz a régi, úgyhogy a könyv által rejtett kalandokról akár most rögtön le is mondhatok. Ha felderíted ezt a kincseskamrát, rád hagyom örökül a könyvet, remélhetőleg megtalálod a szerencsédet benne. Ja igen, miután múltkor továbblapozgattam, az egyik oldalon egy térképbe botlottam, ami valószínűleg ugyanennek a helynek az adatait tartalmazza.
Elég egy pillantást vetni a nyitott oldalra, és már azonosítod is a termek és folyosók elrendezését a macskaszemes ajtó körül látottakkal. Mielőtt még Zendor becsukhatná a könyvet, emlékezetedbe vésed a térképet. Megígéred, hogy megteszel mindent, hogy megleld a kincseskamrát, és kifejezed abbéli reményedet, hogy ha ezt megteszed, és elmeséled, milyen is volt, mit is találtál ott, tényleg neked adja azt a könyvet. Ideje útnak indulni.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
6 |
|
|
|
5 |
|
|
|
4 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
10 |
|
|
|
13 |
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
|
9 |
|
|
|
8 |
|
|
|
7 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
31 |
|
|
|
30 |
|
|
|
29 |
|
|
|
28 |
|
|
|
27 |
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 2. térkép 1. pont
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
13 |
|
|
|
10 |
|
|
|
7 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
12 |
|
|
|
9 |
|
|
|
6 |
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
11 |
|
|
|
8 |
|
|
|
5 |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
30 |
|
|
|
31 |
|
|
|
32 |
|
|
|
33 |
|
|
|
34 |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 15. pont
|
Ez a 122. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 48, délre 24 mérföldre található.
Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 69.]
[180,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Délre egy gránátkaktusz van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy umbatari bromag közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod az umbatari bromag testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted az umbatari bromag testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod az umbatari bromag jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Az umbatari bromag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 198, gyógyulás: 75, összesen: -123 ÉP}
[13 pontot használtál fel, van még 56.]
| szk 244 |
keresed a 244. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi góliátot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
| * 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 51.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 51 pontod maradt, ebből a következő körre 51 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 426 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
QUWARGIRTÓ ÉREM (2087. TÁRGY)
A quwarg rajzás irigyelt hőseinek adományozott érdemérem. Azok kaphatták meg, akik az öt quwarg rajzás egyikében rengeteg quwarg kiírtásával tették lehetővé, hogy a kalandozók lejussan a quwarg gödrökbe, és lezárják a rajzást. Maga az érdemérem egy arany érme, melyre egy kiirtott quwarg van vésve. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), a ráolvasott mágiától elönt a bátorság (+2 támadás, +20 max. ÉP), ellenségeiden pedig eluralkodik a félelem (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
RAKSHALLION HÁLÓ (940. SZÖRNYCSAPDA)
Az Esthar Császárság papjai a vadászat nagymesterei voltak. A természet gyanútlan ragadozói, ill. békés növényevői felváltva estek áldozatul beteges rituáléiknak. Amekkora örömet leltek a vadak gyilkolásában, legalább ekkora kihívást jelentett számukra a használható példányok foglyul ejtése. Ha négy dobóhálót KT 940 paranccsal összecsomózol egymással, miután átitattad 2 darab keselyűmirigyből kifacsart váladékkal (ezek elvesznek, a hálókat viszont szét tudod még bontani), az így nyert hálót szinte bármilyen lényre rádobhatod, az mielőtt szétszaggathatná, elájul a bűzkeselyű émelyítő szagától.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a rakshallion hálót nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A kiszemelt szörnyet a FOG <szörny> 940 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
A KOS CSAPÁSA
Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
KARAKTERLAP
Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.
| Erő: |
34 (49) |
Szint: |
26 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
174 cm |
| IQ: |
32 (49) |
Támadás: |
40 (42) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
80 kg |
| Ügyesség: |
33 (49) |
Védekezés: |
99 (104) |
Menekülés: |
17 % |
Életkor: |
6/14 év |
| Egészség: |
33 (42) |
Életpont: |
475/582 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
12 |
| Szerencse: |
35 (49) |
Varázspont: |
987/821 |
Pénz: |
5127 arany |
Kép. pont: |
23 |
| Tudatpont: |
14/0 |
Pszi pont: |
197/109 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 1384 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17057 TP-t kaptál. Jelenleg 1777624 TP-d van. A következő szinthez még 222376 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg anyakirálynő,
törpe ősharcos,
acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5631 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| víziharc: |
11/48 |
ökölvívás: |
12/59 |
szúrófegyverek: |
10/27 |
| vágófegyverek: |
11/81 |
ütőfegyverek: |
30/44 (+6%) |
lőfegyverek: |
11/27 |
| dobófegyverek: |
27/29 (+4%) |
|
|
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
19/1 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
50/33 (+4%) |
3. lopás: |
1/0 |
| 4. mászás: |
15/75 |
5. csapdakészítés: |
20/25 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
2/94 |
| 7. gyógyítás: |
6/29 |
8. titkosírás: |
2/5 |
9. felderítés: |
21/95 |
| 10. szörnyidomítás: |
8/8 |
11. teológia: |
77/23 (+7%) |
12. taumaturgia: |
52/1 (+4%) |
| 13. szerencsejáték: |
1/22 |
14. versengés: |
2/33 |
15. harcművészetek: |
14/0 (+340%) |
| 16. szkanderozás: |
1/0 |
17. zene: |
7/0 |
18. szörnyismeret: |
41/48 (+26%) |
| 19. pszi: |
28/5 (+3%) |
20. zárnyitás: |
6/15 |
21. vadászat: |
1/20 |
| 22. vitalitás: |
1/9 |
23. bányászat: |
20/50 (+50%) |
24. testépítés: |
2/8 |
| 25. úszás: |
7/2 |
26. főzés: |
14/21 (+10%) |
27. csapatmunka: |
5/58 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 20. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) |
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
pszi elementál (#221) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
szintszívó (#96) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
autentikus vámpír (#154) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
Zinthurg (#180) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
férfiak (#998) |
|
tűzgolyó (#155) |
>> |
nők (#999) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
massza (#217) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
pszionikus entitás (#553) |
| tűzgolyó (#155) |
>> |
troll bányász (#679) |
|
|
|
|
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) |
| tompítás (#40) |
>> |
troll bányász (#679) |
|
pszi-acéltorony (#98) |
>> |
fertőzött entitás (#7074) |
| fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
tompítás (#40) |
>> |
massza (#217) |
| elektromos pajzs (#51) |
>> |
nők (#999) |
|
elektromos pajzs (#51) |
>> |
férfiak (#998) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: éhes |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 9 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 247 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(175,104) ősdentor (#282), patak
(176,103) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), noth szellem (#250)
(177,102) 35. jellempróba
(178,101) tyrannoszaurusz rex (#160), oltár, Tharr oltár, 25. jellempróba
(179,102) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 50. jellempróba, érclelőhely
(180,103) Dornodon oltár, érclelőhely
(180,105) oltár, érclelőhely, umbatari bromag (#770)
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2012.12.07 12:01 Változások a számládon! 29 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - Az Átok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az előző két fordulójában kapott már Átkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.