| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2005. nov. 22. 9h:31' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
| * 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat |
| * 6. KP: | használod a 745. tárgyat |
| ffk 140 140 200 | felt.fv.kozkázata: 140 140 200 |
| d 4 2 | eldobod a 4. tárgyat (2 darabot) |
| h 341 42 1 | használod a 341. tárgyat |
| h 341 166 13 | használod a 341. tárgyat |
| kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
| vv 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [169,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.
| jlk 6163 | jelszó kimondása 6163 |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [167,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 117, gyógyulás: 81, összesen: -36 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb karját. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 82, gyógyulás: 62, összesen: -20 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a magger testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magger testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 62, gyógyulás: 5, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [165,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz jön feléd.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Vámpírtőrrel többször eltalálod az óriás csontváz bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) {KCC:} Mandibulakaszával felnyitod az óriás csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 16, gyógyulás: 6, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával megcsapod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [164,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával kegyetlenül megütöd a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel felnyársalod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Pusztítás Botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 8 2 1 | mozogsz északra, keletre, északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [165,8] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával eltalálod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Pusztítás Botjával megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. {GYD:} Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 74 életpontot sebeztél. {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 41, gyógyulás: 52, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [166,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor császár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 87, gyógyulás: 47, összesen: -40 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 72 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 sáfránypor, főnixtoll, 5 drótszőr, 2 manifeszt.nyúlvány. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra egyik nyakát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a hidra testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hidra két fejét is. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a hidra egyik nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 142, gyógyulás: 62, összesen: -80 ÉP}
| f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
| f 69 | kísérletezel a 69. tárggyal |
| id 240 80 | idomítod a 240. szörnyet 42 pontért |
| szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
| * 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat |
| * 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT)A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sűrítve kisütő papi mágiát Gigaököl nevű varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erőtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erő jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínűséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, és elmondása 16 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt. |
| ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
| BÁTRAK ELEDELE (11. RECEPT) Igazi bátorság kell ahhoz, hogy egy szárnyas hernyót lenyelj! Na de szerencsére mi kalandozók nem vagyunk civilizálatlanok, így lehetőségünk van egy kicsit ízletesebb ételt készíteni a csúszómászóból. Főleg, hogy itt az üst! Nos, lássuk a Bátrak eledelének receptjét: fogj 3 szárnyas hernyót és dobd 5 csepp lobogó vízbe. Főzd egy darabig, míg a lárvák masszív bőre kellően megpuhul, majd rakj még 3 mocsári penkét a készülő ételbe, a hernyók kesernyés ízének ellensúlyozására. Már csak rövid ideig kell főzni (összesen 4 TVP-nyiig), és lassan csak a kóstolás marad. Elég csak elképzelned a főtt hernyó képét magad elé, hogy tudd, miről kapta a Bátrak eledele a nevét. Ha lenyeled a még így is savanykás ételt, a kör végéig a következőt tapasztalhatod: az olyan szörnyeknek is nekitámadsz, amikhez amúgy FT parancs, vagy magasabb VI beállítás kellene. Persze azokat a lényeket, melyekre BA parancsod van, ezután sem támadod meg. A labirintusokat járó felfedezőknek kötelező étel! |
| Erő: | 24 (39) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
| IQ: | 28 (31) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
| Ügyesség: | 35 (40) | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 31/31 év |
| Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 377/357 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
| Szerencse: | 34 (36) | Varázspont: | 576/177 | Pénz: | 433 arany | Kép. pont: | 5 |
| Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 96/-5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/20 | ökölvívás: | 26/74 (+4%) | szúrófegyverek: | 22/30 (+19%) |
| vágófegyverek: | 13/37 | ütőfegyverek: | 5/17 (+34%) | lőfegyverek: | 5/14 |
| dobófegyverek: | 27/29 (+8%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); bogyógránát (#430) (26 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 30/3 | 2. nyomkövetés: | 63/26 (+29%) | 3. mászás: | 14/0 (+10%) |
| 4. csapdakészítés: | 16/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/59 | 6. gyógyítás: | 31/75 |
| 7. titkosírás: | 3/1 | 8. felderítés: | 20/79 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 9/90 (+48%) |
| 10. teológia: | 35/56 (+19%) | 11. taumaturgia: | 35/54 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 1/25 |
| 13. versengés: | 7/3 (+9%) | 14. harcművészetek: | 26/6 | 15. szörnyismeret: | 24/89 |
| 16. pszi: | 12/58 (+11%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 7/20 |
| 19. bányászat: | 16/6 | 20. úszás: | 9/42 | 21. főzés: | 1/81 (+27%) |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
| kutatsz max. 150 TVP-ért |
| ásol max. 24 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 98 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde (1) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
| ryuku ostromteknős (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223) |
| Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
| kardfogú fülemüle (#146), bűbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezető (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
| hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
| csupasz izom (#28) | kí koncentráció (#69) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | lángcsóva (#31) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | lángcsóva (#31) | >> | őrült varázsló (#255) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | Mnebolath (#237) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | hhaar burka II (#162) | >> | 21. szintű lényekre | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +3 támadás;) státusz: OK |
| Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | bot (#4) | 13 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | főnixtoll (#563) | 3 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | |||
| 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 2 | sáfránypor (#211) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | távcső (#42) | |||
| 13 | ugh méreg (#166) | 6 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 129 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | |||
| 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
| 2 | Thargodan esszencia (#328) | 13 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasérc (#152) | |||