232. forduló, 234. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 5. 9h:39'
EZ A 648. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
649. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 39 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 12 TU-t. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Bea Melindre adta fel, és a következőt tartalmazza: 10 kaját. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 lovagi sisakforgót, 48 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+180 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy hegyi góliát nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 518.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 493.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 493.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 491.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Gyorsvarázsolsz! [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 486.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 484.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 464.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

kf 1594 kézbeveszed/felveszed az 1594. tárgyat
A fejedre teszed a lovagi sisakforgót. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

ef 14 507 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 364.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 582 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 362.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,111] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kazmárt. Délkeletre nézve látsz egy gumifát. Délre egy kazmár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [167,110] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy kihívás tornya van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a woorgard testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a woorgard testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 3, gyógyulás: 127, összesen: +124 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [168,109] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy sebesült darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 8 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval csak érinted a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 darázsszárnyat. 1535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 116, gyógyulás: 23, összesen: -93 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 323.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[169,108] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronotapír. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a kronotapír jobb hátsó lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a kronotapír bal első lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Zombilapítóval csak érinted a kronotapír fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 59, gyógyulás: 78, összesen: +19 ÉP}


(Továbbmész...) [170,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy gumifa van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 8, gyógyulás: 86, összesen: +78 ÉP}

Találsz valamit: 1 szöges bunkó. Elrakod.

(Továbbmész...) [171,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval súrolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyengén megütögeted a vadász quwarg fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a vadász quwarg testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

[74 pontot használtál fel, van még 224.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[172,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [173,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Tharr oltárt. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [174,105] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy korongfát. [39 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 mozogsz északkeletre
[175,104] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tűzbokrot. Nyugatra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra egy tűzbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. [13 pontot használtál fel, van még 172.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 53 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [10 pontot használtál fel, van még 82.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(166,111) érclelőhely
(167,110) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 35. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(168,109) darázsfelhő (#763)
(169,108) phua-kúp (#372), 21. jellempróba, kronotapír (#286)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), qwarg rohamosztagos (#242)
(171,107) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), vadász quwarg (#241)
(172,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 43. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(173,106) friss csatamező (#262), 38. jellempróba, Raia oltár
(174,105) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(175,104) patak

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
[-55 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 42.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 37.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 32.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Kabal-Sújtás (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 13, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következő körben tehát 371 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LOVAGI SISAKFORGÓ (1594. TÁRGY)
St. Laurel egykor a yaurr hadsereg magas rangú tábornoka volt, de mára csak egy vén, nyugalmazott katona. Ha azonban a Királyság nagy bajban van, az uralkodó sosem mulasztja el kikérni a lovag tanácsát hadvezetés kérdésében. Nem csoda hát, hogy Lord Kovács József is így felnéz rá. Ez a színes tollakból, és egy különleges patentből készített sisakforgó gyakorlatilag bármilyen fejfedőre felilleszthető (a KF 1594 paranccsal, de persze fejfedődet továbbra is viseled majd mellette). Szép-szép, de vajon miért ajándékoz egy ilyen híres-neves generális egy ilyen mihaszna tárgyat a megmentőjének? Talán azért, mert ha ezzel a dísszel a sisakodon vezetsz egy csapatot TK-ba, csapatmunka szakértelmed a szokásos +20%-ával fejlődik! Ha még nem érted el a 4-es csapatmunka szintet, a sisakforgót, az életkor, a többszemélyes kalandos tapasztalat és megszerzett tudás megtisztelő jelképét sajnos nem KF-elheted.

TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

KABAL-SÚJTÁS
Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd).

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 99 (104) Menekülés: 17 % Életkor: 6/14 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 475/638 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 981/744 Pénz: 5601 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 197/19 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1380 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14481 TP-t kaptál. Jelenleg 1760567 TP-d van. A következő szinthez még 239433 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5606 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 12/59 (+18%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/38 (+7%) lőfegyverek: 11/27
dobófegyverek: 27/25 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,104
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/90 2. nyomkövetés: 50/29 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/75 (+7%) 5. csapdakészítés: 20/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/94
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/95
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 77/16 (+2%) 12. taumaturgia: 51/97 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 10/60 (+356%)
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 41/22 (+26%)
19. pszi: 28/2 (+2%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 20/0 (+22%) 24. testépítés: 2/8 (+99%)
25. úszás: 7/2 26. főzés: 14/11 (+10%) 27. csapatmunka: 5/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 272 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
368 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 5 drótszőr (#37)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 súlyzó (#347) 1 tükör (#43) 4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 3 darázsszárny (#652) 5 gyöngymangó (#135)
6 ragasztó (#83) 3 sáfránypor (#211) 50 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.12.05 09:11 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A szörnyidomítás szakértelem növeli az idomított állatok hatékonyságát.
* - A lopás képlete változott:
1. A 90 feletti lopás is számít.
2. Az áldozat szintje több -lopást ad.
3. A táborőrző varázslatok és láthatatlanság papi varázslói erő függvényében több -/+ lopást ad.
4. A csapda és aranylopásos isteni küldetések teljesítése egyszerűbb lett.
5. A táborőrző állat szörnyidomítás szakértelemtől függően több -lopást ad.
6. Lakott terepen kicsit nehezebb lopni.
7. A drágább tárgyak lopása kicsit könnyebb lett. (Eddig gyakorlatilag lophatatlanok voltak.)
8. Fogadóban, ha valaki külön szobába van, még nehezebb lopni tőle.
9. Kicsit több a random a lopás sikerében.
* - Az alkímiázó üstöt lehet használni BUL-ben.
* - Olimpián és miniolimpián nem működik a csillezsálya.
* - A jelenlét bónusz erősödött, így olcsóbbak lettek a fordulók:
1. Ha valakinek van jelenlét bónusza (tehát az előző hónapban lépett legalább négyet), akkor a zsetonkedvezmény nem az adott hónap 5. fordulójától kezdődik, hanem a másodiktól.
* 2. A jelenlét bónusz zsetoncsökkenése nem 20 zsetonig csökkenti a forduló árát, hanem 10 zsetonig.
* - A képességfa első 3 szintjén a képességek min. fejlesztési ideje két hónapról két hétre csökkent, a 4. és 5. szinten két hónapról egy hónapra.
* - A karakterlapon mostantól kiíródnak az alábbi dolgok:
1. Mikor használta a karakter a felsőbb beavatkozás és kisebb kívánság varázslatot, az idő kódexét és az esszenciamágnest.
2. Összesen mennyi TU-t tud TVP-re átalakítani.
* - Javítottunk több apró hibát, amit az elmúlt hónapban jeleztek.

Üzenet küldése a karakternek