230. forduló, 232. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. nov. 29. 9h:17'
EZ A 648. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
649. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Enyves Elemérkével. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz Dagby the Kell4essel. Tharr lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy dalebg.kristályvértet, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil övet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy torz fülkarikát, egy tűztagadót és egy varkaudar fétist visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Lord Daramoula trófea és egy káoszdémon trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy moa katalizátort, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr lényének egy apró része. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy Arutac mithrilövét, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Radelf csizmáját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Selindek. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Az 1. napon összeakadsz P.Gagyimir. Tharr kisebb papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy felleggyűrűt, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Iniac nyakláncát, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy Natharion amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy teknősbőr nadrágot, egy tépett lobogót, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy quwarg gigász trófea és egy nekromanta kóborló trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Fear'A Weevel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia esszenciájának örököse. Egy agori szegecscsizmát, egy árnyékpáncélt, egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy cirkuszi kitűzőt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy gólemgyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy zg'umrad facsaró trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teriád varázsló trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Így szólsz: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..."
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Tyron nal . Chara-din eljövendő papja. Egy árnyékköpenyt, egy bozontfonatot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy quwarg moralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz Ramirez Espanzával. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight esszenciájának örököse. A villámfókuszálók rendjének az ősmágusi hatalom várományosa rangú tagja. Egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai titanitot, egy örökkévaló napkövét, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy rubin koszorút, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy teknősbőr nadrágot, egy Teremtő koronáját, egy teriád klipszet, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy ryuku káoszhívő trófea, egy kolonizátor trófea és egy Genyuku trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy arany sárk. kesztyűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy ősi nyakláncot, egy ősi sisakot, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy torz fülkarikát, egy trix harci totemet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy quwarg gigász trófea, egy quwarg ölész trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dort Amessix. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Az 1. napon összeakadsz Tyron nal . Chara-din eljövendő papja. Egy árnyékköpenyt, egy bozontfonatot, egy derit sodronynadrágot, egy díszes fegyvertokot, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy hósárkánybőr csizmát, egy káosz szimbólumot, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvebőr övet, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy quwarg moralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nem tűnik túl barátságosnak. A porfelleg lesújt a másik kalandozóra, és megpróbálja elsodorni egy tárgyát. Kudarcot vallott. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Selindekkel. Így szólsz: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Emella a Bombázó átadott neked a 3. napon 12 TU-t.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy kaját, egy ryuku vadászinget, egy Natharion karkötőt és 2 ryuku evezőt. Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+401 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 999. hetének nyerőszámai: 29, 17, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval súrolod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ork bérgyilász megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 5, gyógyulás: 25, összesen: +20 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
249 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Szupersebesen mormolsz. [-2 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 354.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy univerzum nektárja elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 332.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-14 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 470 2 megveszed a 470. tárgyat 2
Vásároltál 2 kholden kulcsot. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ve 471 4 megveszed a 471. tárgyat 4
Vásároltál 4 norgat kulcsot. 192 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,111] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Zombilapítóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tűzbokrot. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy kristálypalota van. Északra egy ősi csatamező van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

[41 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 509 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[170,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcos torát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy fokhagyma. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 97, gyógyulás: 28, összesen: -69 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varázskövet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.


(Továbbmész...) [169,113] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [168,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). [74 pontot használtál fel, van még 73.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[167,112] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.


(Továbbmész...) [166,112] Dombos terepre érkeztél.

Találsz egy kazmárt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

(Továbbmész...) [165,112] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Nyugatra egy kazmár van. Északra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Ek'Hor. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ek'Hor testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. 66 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az Ek'Hor szőrös kezét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval súrolod az Ek'Hor bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az Ek'Hor egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ekharion dárda (ld. enc.). 2412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 79, gyógyulás: 23, összesen: -56 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [47 pontot használtál fel, van még 26.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egy igazi kalandnak nézel elébe! Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. (Keletre a 2. pont.) [5 pontot használtál fel, van még 21.]

hu 258 hulladék: 258
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kb 475 1 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT] (Nyugatra az 1., keletre a 3. pont.) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe ősharcos. (ld. enc.) Fegyvere egy csorba csatabárd. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a törpe ősharcos bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A törpe ősharcos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a törpe ősharcos jobb karját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a törpe ősharcos nyakát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A törpe ősharcos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges szánalmas pondró trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő törpe ősharcos trófeát. 4284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 989, sebződés: 234, gyógyulás: 158, összesen: -76 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot (ld. enc.).
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT] (Északra a 4., délre a 7. terem, nyugatra a 2., keletre a 10. pont.)
Egy kisebb terembe jutsz, amelyet mintha éles csákányokkal vájtak volna, bár ez jellemző a többi folyosóra is, de a folyosókon valamivel simább falakat láttál. A terem északi sarkában egy szakadt szöges bőrpajzsot látsz, amin egy elszenesedett kéz maradványai nyugodnak, vajon hová tűnt a gazdája? [1. SZINT 4. PONT] (Nyugatra az 5. terem, délre a 3. pont.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 3.]

kpcs 3 6 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kpcs 3 9 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

bb 475 1 beraksz a bankba a 475. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 244 keresed a 244. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi góliátot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 25, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 nehezék.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

EK'HOR (977. SZÖRNY)
Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott.

EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY)
Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges.

SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY)
A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig!
Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére.

CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY)
A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 86 (91) Menekülés: 17 % Életkor: 6/13 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 445/491 Jellem: semleges Tul. pont: 12
Szerencse: 35 (49) Varázspont: 981/804 Pénz: 5758 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 191/249 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 1370 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15277 TP-t kaptál. Jelenleg 1732010 TP-d van. A következő szinthez még 267990 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, törpe ősharcos, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5555 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 12/41 (+23%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/81 ütőfegyverek: 30/26 (+3%) lőfegyverek: 11/27 (+16%)
dobófegyverek: 27/18 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,112 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/90 2. nyomkövetés: 50/25 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/68 (+12%) 5. csapdakészítés: 20/7 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/88
7. gyógyítás: 6/29 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/71
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 77/6 (+9%) 12. taumaturgia: 51/81 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 7/4
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 40/70 (+40%)
19. pszi: *27/100 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 19/78 (+28%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 13/91 (+10%) 26. csapatmunka: 5/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 49 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 425 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
264 arany (#50) 3 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 nehezék (#258) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 csorba csatabárd (#1108) 3 ekharion dárda (#1557)
1 fokhagyma (#403) 1 karbin plazma (#199) 2 kholden kulcs (#470)
4 norgat kulcs (#471) 1 óndarab (#85) 1 ork csodaszer (#1228)
6 ragasztó (#83) 3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(165,112) a 122. labirintus bejárata, Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely, Ek'Hor (#977), törpe ősharcos (#680)
(166,112) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 44. jellempróba, érclelőhely
(167,112) gumifa (#38), 47. jellempróba
(168,112) kputtyintó csalán (#247), Fairlight rúnaköve, 43. jellempróba
(169,113) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(170,112) quwarg boly (#359), 31. jellempróba, Leah oltár, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)
(171,111) márványtorony (#175), 47. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), Raia szent lovagja (#239)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.11.29 09:02 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A helytartói városok vegyesboltjaiban megérkezett az els‹ isteni fétis szállítmány.
* - éjabb hihetetlen mutáció a Kiégett Földeken! A periszkóp csigák kifejlesztették a fémek érzékelése képességet.

Üzenet küldése a karakternek