| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. dec. 6. 12h:18' EZ A 233. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 234. játékheted kezdete: dec. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2533 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
| * 2. KP: | használod az 1271. tárgyat |
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| * 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| * 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
| ef 10 517 | energia fejlesztése 10 |
| ek 40 56 | t. energia kisütése: 40 56 |
| h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2713 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 39, gyógyulás: 2, összesen: -37 ÉP}
| h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
| f 43 101 119 | kísérletezel a 43. tárggyal a 101. tárggyal a 119. tárggyal |
| tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
| be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
| m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 113 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 110 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2067 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 6 arany. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 2270 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Kinyered a manakristály energiáját. (+732 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Zarknod szemével többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mallon botjával gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 146, gyógyulás: 22, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy zoloboo sámán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Zarknod szemével megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 rézgolyót. **) 2702 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar vajákos lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar vajákos nyakát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar vajákos nyakát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhány helyen meghorzsolod a varkaudar vajákos bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 92 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 46 életpontot vesztettél. Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar vajákos bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar vajákos testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 51 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 82 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. 38 életpontot vesztettél.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 453, gyógyulás: 5, összesen: -448 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[200,118] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +68 életerő.) Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[0 pontot használtál fel, van még 430.]
| m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mallon botjával meghorzsolod a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Zarknod szemével súrolod a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 134, gyógyulás: 19, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy királyi őrsánc van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [200,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy királyi őrsáncot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié.
| m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 38 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 99, gyógyulás: 13, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [198,113] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy varkaudar vajákos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a varkaudar vajákos jobb karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő vasalt bunkó. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mallon botjával párszor keményen megütöd a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Zarknod szemével néhányszor súrolod a varkaudar vajákos jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő bőrkantár. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 340, gyógyulás: 7, összesen: -333 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy csataremák közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
| h 1602 170 50 | használod az 1602. tárgyat |
| v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Lakott területre érkeztél.
| m 4 | mozogsz délre |
| szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
| be 623 30 | bemész a 623. épületbe |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
| * 1. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| * 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 18 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért |
| KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
| GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
| Erő: | 41 (45) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
| IQ: | 28 (42) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 63 (67) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/37 év |
| Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 341/295 | Jellem: | jó (556) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (36) | Varázspont: | 733/540 | Pénz: | 2234 arany | Kép. pont: | 33 |
| Tudatpont: | 60/0 | Pszi pont: | 131/166 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 6/62 | ökölvívás: | 23/62 | szúrófegyverek: | 1/9 |
| vágófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 31/23 (+8%) | lőfegyverek: | 27/75 (+5%) |
| dobófegyverek: | 17/62 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) (200%) << orgyilkos tőr (#225) (200%) |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 9/86 | 2. nyomkövetés: | 53/27 (+37%) | 3. mászás: | 10/57 |
| 4. csapdakészítés: | 16/35 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/15 | 6. gyógyítás: | 2/10 |
| 7. titkosírás: | 2/71 | 8. felderítés: | 27/53 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 7/32 |
| 10. teológia: | 25/88 (+41%) | 11. taumaturgia: | 31/89 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 3/41 |
| 13. harcművészetek: | 6/30 | 14. zene: | 10/66 | 15. szörnyismeret: | 31/92 (+20%) |
| 16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 1/22 | 18. vadászat: | 1/72 |
| 19. bányászat: | 24/50 (+11%) | 20. úszás: | 3/95 | 21. csapatmunka: | 1/49 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| segítesz max. 30 TVP-ért |
| kutatsz max. 300 TVP-ért |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
| elfogod szőrös bozsót (#149) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
| semlegesek (#989), jók (#990), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
| mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +11 vp 2 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
| fürkésző szemek (#213) | az elme hatalma (#123) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| hhaar burka II (#162) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| tűzeső (#61) | >> | Vérmes Amazon (#7123) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
| energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
| tűzvihar (#175) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
| oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Rodrig (#7126) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
| 2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
| 3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudati retesz (510) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 191 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.) tudati ismétlés (519) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
| 2 | bronzpenge (#126) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | |||
| 3 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
| 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
| 14 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | manakristály (#500) | |||
| 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
| 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
| 2 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 7 | rövid íj (#107) | |||
| 5 | sallank nyíl (#129) | 18 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
| 3 | szöges páncél (#65) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
| 2 | varkaudar páncél (#294) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 564 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
| 1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
| 1 | kötél (#92) | 1 | optiri agysisak (#315) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
| 1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) | |||