227. forduló, 229. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. nov. 5. 9h:09'
EZ A 644. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
645. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


91 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 4 vámpírfogat (100 arany).
A táborozás 1. napján találkozol Shadow-val. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 vámpírkard (eladási ár: 241 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Emella a Bombázó neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 ryuku kalózkendőt.
A 4. napon összeakadsz Llianaval. Sheran főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Quwaxotix trófea és egy varkaudar böllér trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 agori szegecscsizma (eladási ár: 301 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany) ellenértékét. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Napsugár neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit:
1 kőkalapácsot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 mutáns csontot.
A 7. napon összefutsz Eborral. Raia lényének egy apró része. Egy angyalok gyűrűjét, egy bársony övsálat, egy Buqqe karmát, egy drag'kór fülkarikát, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkévaló napkövét, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang nadrágot, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy quwarg harcmágus trófea, egy quwarg gigász trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy mihlanil dobótőr. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!" Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 7. napon összeakadsz Chaotic Sunstroke-kal. Auráját mágikus vihar övezi. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A gyógyítók rendjének Sutor Kragoru jobbkeze rangú tagja. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mentori gyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy ősplazmát, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mutáns hegyitroll trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Így szólsz: " Ha Harc hát legyen Harc!"
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 8. napon összefutsz egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy sötét motyogó trófea, egy árnyékrája trófea és egy részeg kalandozó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Nehwon, a Gyors. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?"
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 láthatatlan köpeny (eladási ár: 820 arany, ebből a kezelési költség: 65 arany) ellenértékét.
A 16. napon találkozol L escargottal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Odaveted: " Ha Harc hát legyen Harc!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 16. napon összeakadsz Aldhyrral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy quwarg falanxharcos trófea, egy quwarg kamikáze trófea és egy quwarg katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Odaveted: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 17. napon megintcsak találkozol Aldhyrral. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 18. napon összefutsz Leni Riefenstahllal . Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Azt mondod: " Szeretnéd tudni, hogy mi van a szoknyám alatt?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Bea Melindre adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 ryuku szablyát. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 3 mópat tokent, 1 hósárkánybőr csizmát. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Analotha adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 12 mutáns csontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 púderkövet (1 arany), 17 mákrózsa virágot (1 arany). Emella a Bombázó átadott neked a 70. napon 12 TU-t.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: Fear'A Wee, Bea Melindre és Agamennon. Agamennon meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Bea Melindre végigmustrálja az egyencsapatot, majd kijelenti, hogy nem ő lesz a vezető, hanem Orkanev testőrkapitány, ám a kapitány majd vele tárgyal és ezért az ő utasításait is követnetek el. Utasítások! Hosszú egy estének néztek elébe, azt már látod, de a fizettségre gondolsz és egyből vidámabbá válsz. Megérkezik a kapitány is, egy széles vállú, nagybajuszú, szúrós tekintetű ember férfi. Az estélyhez illően nem páncélt, hanem díszes köpönyeget visel. Orkanev alaposan szemrevételez benneteket. A testőrkapitány szeretné látni, hogy megfelelőek-e a harci képességeitek. Mindenkihez egyesével odalép hogy ezt felmérje. Bár minden támadást hárít, azért nem tűnik elégedetlennek, láthatóan nem talál kifogást a harci felkészültségben.
- Én most nem mint a testőrség kapitánya, hanem mint vendég, egy meghívott nemes, megyek be abba a palotába - mutat az épület felé. - Ti pedig látszólag az én testőreim lesztek, valójában azonban nem engem, hanem a királyt kell védelmeznetek. Egy ilyen helyre azonban a vendégek nem vihetnek be akárkiket, fontos a megfelelő öltözék.
Egyesével megszemléli mindenki öltözetét.
-Úgy látom, felkészültetek a feladatra. Ezt már szeretem! - dicsér meg Orkanev. - Most pedig induljunk az estélyre, közben felvázolom a helyzetet.
Orkanev elmondja, hogy a Kémhálózat jelentése szerint az uralkodót ismét merénylet fenyegeti, amit a palotában megrendezésre kerülő estélyen akar végrehajtani a tettes. A kapitány úgy döntött, hogy megerősíti az uralkodó védelmét, de úgy, hogy az ne legyen túl feltűnő, és maga király se sejtsen semmit. Mindezért titokban kalandozókat alkalmaz, tapasztalt fegyverforgatókat. El kell vegyülnötök a vendégek között, mintha egy magas rangú nemes személyes testőrei lennétek (ezt a nemest ő maga játsza), de az estély közben fél szemmel mindig a királyt kell vigyázzátok. A feladat lényege: megakadályozni a merényletet.
Bevonultok az inasok és palotaőrök sorfala mentén a kivilágított, csillogó díszterembe, ahol már szól a zene, százával ácsorognak és táncolnak az előkelő vendégek. Egy kalandozónak ritkán van része efféle mókában, így aztán vigyorogtok mindenkire, közben persze igyekeztek a király védelmére is figyelni.
A kapitány figyelmeztetett titeket, hogy itt illik jól viselkedni, és csodák csodája, sikerül is, pedig az egy kalandozónak nem mindig könnyű, de ti született kultúrlényként kíséritek végig Orkanevet a báltermen. Borax király hamarosan bevonul udvaroncai kíséretében, és elfoglalja helyét a főhelyen. Kegyesen int, hogy az elsőbálozók mutassák be tánctudásukat. Ha valaki támadni akarna, most jó alkalma nyílik rá, érdemes gyorsan felderíteni a terepet. A feladatot Fear'A Wee fogja teljesíteni, ő a leginkább szakértő a témában. Az emberek összetorlódnak a széleken, középre pedig besorjáznak az ifjak és kavarogva, forogva táncolni kezdenek, igyekszel mindenkire figyelni. Látod, hogy társad int nektek és mutogat valakire a tömegben. Aha, egy köpenyes figura, tényleg elég gyanús, ahogy iparkodik előre, egyenesen a király felé.
- Állítsátok meg! - kiáltja Orkanev kapitány.
Támadásba lendülsz. Tudjátok, hogy mindenképpen meg kell állítsátok a merénylőt.
Fear'A Weevel, Bea Melindrével és Agamennonnal kiegészítve egymást közösen küzdötök. Egy profi merénylő lesz az ellenfél!

Fear'A Wee védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy speciális védelem varázslatot.
Fear'A Wee támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre izomernyesztés varázslatot lő. Az ellenfél elernyed. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönti Fear'A Weet az ellenfél. A támadásnak semmi eredménye sem volt.
Fear'A Wee, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a troglodita fúvócsővel. Elrepül 9 troglodita tüske. Lövedékeivel perforálja a profi merénylő bal karját. (9 támadással 399 életpontot sebezve.) Bea Melindre teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a profi merénylő testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a profi merénylő bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként kábító nyilacskát használ. Már repül is belőlük Fear'A Wee felé pár. Már nincs idő félreugrani előlük. Társad 87 életpontot vesztett.
Ököllel Fear'A Wee párszor súrolva eltalálja a profi merénylő testét. (2 támadással 267 életpontot sebezve.) Ököllel Bea Melindre súrolja a profi merénylő lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny fegyverével Fear'A Wee felé szúr, de nem talál. A profi merénylő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Bea Melindre kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy merénylő köpenyét, 7 kábító nyilacskát). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 1018, összes sebződés: 87}

Az estélynek így majdnem vége szakadt, de Borax nem ijedt meg, és megkérte a vendégeit hogy folytassák a táncot. Őt persze körülállták a testőrök, ma már biztosan senki sem léphet a közelébe. Orkanev gratulál nektek a jó munkához, és az estély végén ki is fizeti a megállapodott összeget. Komoly vitát követően a kincsből neked 3000 arany jut. (Fear'A Wee 3000 arannyal
, Bea Melindre 3000 arannyal , Agamennon 3000 arannyal lett gazdagabb.)
- Mégegyszer köszönöm a segítségeteket, igazán jól végeztétek a dolgotokat. Ha bármi gondotok, problémátok adódna Alanorban, keressetek fel bizalommal!
Elbúcsúztok tőle és a jutalommal megrakva elhagyjátok a palotát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 15000 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 316.]
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2012. nov. 20., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 24-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
- A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.
- A főzés nem működik az olimpián.
- Olimpiai harcban a támadásban a random DX a korábbi helyet a karakter aktuális támadásának 50 %-a lesz. Tehát pl. 300-as támadásnál D150.
- Olimpián a taumaturgia és teológia erősségének növekedése nem 250-es értéknél csökken le, hanem 500-nál. 500-ig tehát minden taumaturgia vagy teológia szint normálisan adja a varázslat erősséget, 500 felett minden 25. ad egyet. Ezzel párhuzamosan a jellempontokból és papi rangból származó varázslaterősség is duplán számít.
] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Issus Banth. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked 3 lélekesszenciát, 26 drótszőrt, 8 csigakagylót, egy mutáns csontot, 6 kristályfolyadékot, 2 gyógykenőcsöt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku evezőt és 11 mákrózsa virágot. Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-129 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokra bukkansz. Az is nyilvánvaló, hogy női nyomok. A földön találsz egy hosszú vörös hajszálat. Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 18 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+348 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+105 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 7 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 317.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 315.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 309.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 307.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 307.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 305.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 302.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 300.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 280.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 523 1 kézbeveszed/felveszed az 523. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a Mjölborg kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 721 2 kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a díszes rézpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a Zombilapítót. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 1157 519 531 kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat az 519. tárggyal az 531. tárgyat
A fejedre teszed a ryuku kalózkendőt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Lecsatolod az elit csatavértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Leveszed a vas fejpántot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

kf 1088 453 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]
Leveszed a rejtőköpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

hu 171 84 277 hulladék: 171 84 277
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

hu 295 408 451 hulladék: 295 408 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas fejpántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ef 14 507 energia fejlesztése 14
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 180.]

t 35 támadod a 35. szörnyet
FT 35 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 170.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 155.]
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy.


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 díszes rézpajzsot 30 aranyért, 2 elit csatavértet 60 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 2 rejtőköpenyt 28 aranyért, 2 rövid kardot 32 aranyért, 1 vas fejpántot 12 aranyért, 2 zangrozi csizmát 50 aranyért.

(Továbbmész...) [184,61] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.

Van itt egy piroslámpás ház (614. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[180,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chaotic Sunstroke vigyorog kajánul. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy troll bányász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász bal lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a troll bányász bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a troll bányász bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 üllő, 1 kaja és 1 szeksztáns. 3878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 204, gyógyulás: 133, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tükröt. Erőd TF-elődött.
[44 pontot használtál fel, van még 111.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[181,99] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Mandibulakaszával súrolod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 59, gyógyulás: 44, összesen: -15 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Mászni kezdesz lefelé a bányajáratban. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy fémbontó szójer!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval eltalálod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Ez egy renegát törpe!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a renegát törpe bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a renegát törpe testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 20, gyógyulás: 31, összesen: +11 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Ez egy bányarém!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bányarém testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bányarém árnyéktestét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval súrolod a bányarém bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bányarém karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 1 ilkin ércet. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [182,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Tűzhajú orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din templomot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy csillezsálya van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [183,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll bányász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a troll bányász bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a troll bányász bal lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a troll bányász bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kaja és 1 szeksztáns. 3878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 160, gyógyulás: 135, összesen: -25 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély szakadék van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [71 pontot használtál fel, van még 38.]

ep 155 110 építed a 155. tárgyat 38 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 1261 3 elkészíted az 1261. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 Ramirez feszítővasát. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

a 1125 2428 1 átadod az 1125. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 bőrkantárt Bea Melindre részére. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

a 1261 2428 2 átadod az 1261. tárgyat a 2428. kalandozónak (2 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 244 keresed a 244. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy hegyi góliátot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 1, 10.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 367 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TUDATPAJZS ÁTTÖRÉSE (115. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezzel a tudati képességgel lerombolhatod egy kalandozó tudatpajzsát. Ehhez az EK 115 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 1 TU-ért és 5 TVP-ért. A célpont kalandozónak hatótávon belül kell lennie. Ha a kalandozón nincs tudatpajzs, a TU akkor is elhasználódik!

A PORSZEM MEGSZÓLAL (146. TUDATI KÉPESSÉG)
Általános KT-ban ugye a legkülönbözőbb emberek lehetnek együtt, különböző érdekekkel, célokkal. A sok különböző álláspont szóbeli kinyilatkoztatása az első képesség használatával megvalósul. Minden alkalommal, kölcsönös barátságosság esetén az előre megadott 3 üzenet közül egyet automatikusan elmondasz a veled szembejövőnek. Ha az elmondott üzenetek alapján kialakul egyfajta kép rólad mások szemében, már nyert ügyed van. Emlékezni fognak rád, esetleg megemlegetnek. Ha meguntad a szövegeid, 3 havonta lehet újat íratni de ez zsetonlevonással jár a KT-nak, amit Einstein Juniortól vonnak le.

AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG)
Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.)

KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

ÁTOK (164. TUDATI KÉPESSÉG)
A legyőzhetetlenség felé vezető út következő lépéseként egy olyan képességet sikerült kifejleszteni, ami önmagunkra semmilyen hatással nincs (Hmmm! Lehet, hogy valamit elnéztünk?). Ezzel a képességgel más karaktereknek tudunk nem kis bosszúságot okozni. Ha megátkozol egy karaktert, az a következő pár napban (értsd: táborozás és forduló) nagyon de nagyon rosszul fogja érezni magát (minden tulajdonsága megfeleződik). Ha egymás után átkoznak meg egy karaktert, amíg az nem lép, akkor az átkok egymás után szép sorrendben végrehajtódnak. Így például ha hárman megátkoznak egy embert, akinek minden tulajdonsága 24-es, akkor a végeredmény 24/2/2/2=3-as lesz minden tulajdonsága a következő fordulója végéig. Ennek megfelelően fog kör elején regenerálódni, de a szintlépésnél kapott bónuszokra nincs hatással. Egy alá nem csökkenhetnek a tulajdonságok. Ha nagyon alacsonyak lesznek valakinek a tulajdonságai, akkor az erő miatt -sebzést, az ügyesség miatt -védekezést, az egészség miatt kevesebb ÉP regenerálódást fog elszenvedni. Mindezt az EK 164 <karakterszám> paranccsal érhetjük el 5 TVP-ért és 1 TU-ért. Ha olyan karakterszámot adsz meg, akit még nem ismersz, kicsit tovább tart a ceremónia (el kell még költened +10 TVP-t és 1 TU-t), hogy biztosan azt átkozd meg, akit akarsz. A karakternek hatótávon belül kell lennie. Tudatpajzs RÉSZBEN véd az átok ellen. Ha 3. paraméternek írsz egy 1-est, akkor, ha van a célponton tudatpajzs, akkor +2 TU elköltésével semlegesíted azt arra az időre, amíg az átkot rámondod. Mivel a KT abszolút kaotikus, bárkire el lehet mondani az átkot, a vezetőt kivéve. Az átok nem működik az olimpián.

ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY)
A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.]
Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell.

RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY)
Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 33 (47) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 39 (41) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 98 (103) Menekülés: 17 % Életkor: 6/12 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 465/430 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 35 (51) Varázspont: 949/516 Pénz: 5875 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 191/19 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1349 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15004 TP-t kaptál. Jelenleg 1695825 TP-d van. A következő szinthez még 4175 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5480 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 11/87 (+8%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/74 (+11%) ütőfegyverek: 30/16 (+3%) lőfegyverek: 10/83 (+5%)
dobófegyverek: 27/10 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,101 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/82 (-200%) 2. nyomkövetés: 50/11 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/49 (+1%) 5. csapdakészítés: 19/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/88
7. gyógyítás: 6/10 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/71 (+500%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 76/79 (+1013%) 12. taumaturgia: 51/52 (+1008%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 7/4
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 40/4 (+26%)
19. pszi: 27/91 (+33%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 18/94 (+22%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 13/61 (+10%) 26. csapatmunka: 5/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudatpajzs áttörés (115)
gyógyító totem (116)
átok (164)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 592 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrkantár (#1125) 2 díszes rézpajzs (#84) 2 elit csatavért (#295)
3 fémrúd (#104) 1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
2 lidércesszencia (#1074) 20 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
2 rejtőköpeny (#277) 2 rövid kard (#171) 1 sallank karom (#128)
2 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vas fejpánt (#408)
9 víz (#27) 2 zangrozi csizma (#451) 1 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
260 arany (#50) 1 ilkin érc (#232) 1 kék orchidea (#68)
5 mákrózsa virág (#56) 3 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 szeksztáns (#32)
1 üllő (#1103) 2 vasérc (#152) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(180,98) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), troll bányászok (#679)
(181,99) orbitális mackósajt (#229), elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), bányarém (#7083), érclelőhely
(182,100) művészi porolit (#720), érclelőhely
(183,101) troll bányászok (#679), vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Dornodon oltár, 22. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012. nov. 24-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr és Mágia Mesterei találkozó, kvíz és árverés, tombola, Mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ezúttal nem lesz új örökkévalóság ékkő, de fejlesztheted a régebbi ékköveidet, vagy kérhetsz ékkövet más karaktereidnek is. Az korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. A harcrendszeren változtattunk egy kicsit (nagyobb random a támadásban, megerősödött szerepe a támadó varázslatoknak). És persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2012. nov. 20. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel nov. 24-én! A Beholder Kft. munkatársai.
2012.11.05 09:05 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Négy új többszemélyes kaland került be a Kiégett Földekre.
* - Eddig a tudatturbó, tudatpajzs, kí-koncentráció (EK 37) hármasból egyszerre egy lehetett a karakteren. Ha bármelyiket felrakta valaki, az leszedte róla az előzőt. Ezt mostantól megszűntettük, tehát mindhárom lehet egszerre a karakteren. A tudatturbó azonban továbbra is felülírja az előzőleg felrakott tudatturbót, így egyszerre egy képesség lehet turbózva.
* - A keleti quwarg rajzás mélyén ülő kisebb q. isten gyengült a rajzás csökkenésével. Ahogy csökken a rajzás, tovább fog gyengülni.
* - A teriádok is eljutottak a Kiégett Földekre, azonban a gyilkos környezetben hamar elhaláloztak. A többségük a yetik asztalán végezte főfogásként, így mostantól a yeti barlangok legerősebb lényeinél lehet találni teriád férget. Jópár teriád a tér-idő hasadékban végezte, így az ottani főlényeknél is felbukkanhat teriád féreg.
* - Új FNO-s szakértelmek kerültek a játékba.

Üzenet küldése a karakternek