| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. nov. 5. 9h:09' EZ A 644. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 645. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Fear'A Wee védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy speciális védelem varázslatot.
Fear'A Wee támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre izomernyesztés varázslatot lő. Az ellenfél elernyed. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 92 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönti Fear'A Weet az ellenfél. A támadásnak semmi eredménye sem volt.
Fear'A Wee, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a troglodita fúvócsővel. Elrepül 9 troglodita tüske. Lövedékeivel perforálja a profi merénylő bal karját. (9 támadással 399 életpontot sebezve.) Bea Melindre teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a profi merénylő testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a profi merénylő bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként kábító nyilacskát használ. Már repül is belőlük Fear'A Wee felé pár. Már nincs idő félreugrani előlük. Társad 87 életpontot vesztett.
Ököllel Fear'A Wee párszor súrolva eltalálja a profi merénylő testét. (2 támadással 267 életpontot sebezve.) Ököllel Bea Melindre súrolja a profi merénylő lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny fegyverével Fear'A Wee felé szúr, de nem talál. A profi merénylő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Bea Melindre kutat át a szörnyet. Talál valamit (egy merénylő köpenyét, 7 kábító nyilacskát). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 1018, összes sebződés: 87}
| * 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
| * 3. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
| * 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
| * 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
| kf 523 1 | kézbeveszed/felveszed az 523. tárgyat a jobb kezedbe |
| kf 721 2 | kézbeveszed/felveszed a 721. tárgyat a bal kezedbe |
| kf 1157 519 531 | kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat az 519. tárggyal az 531. tárgyat |
| kf 1088 453 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal |
| hu 171 84 277 | hulladék: 171 84 277 |
| hu 295 408 451 | hulladék: 295 408 451 |
| ef 14 507 | energia fejlesztése 14 |
| t 35 | támadod a 35. szörnyet |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
| m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [184,61] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[180,98] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chaotic Sunstroke vigyorog kajánul. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy troll bányász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász bal lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a troll bányász bal lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a troll bányász bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-20 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 üllő, 1 kaja és 1 szeksztáns. 3878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 204, gyógyulás: 133, összesen: -71 ÉP}
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Mandibulakaszával súrolod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 59, gyógyulás: 44, összesen: -15 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval eltalálod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a renegát törpe bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a renegát törpe testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 20, gyógyulás: 31, összesen: +11 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bányarém testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bányarém árnyéktestét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval súrolod a bányarém bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bányarém karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bányarém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [182,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
(Továbbmész...) [183,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy troll bányász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll bányász jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a troll bányász bal karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a troll bányász bal lábát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod a troll bányász bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kaja és 1 szeksztáns. 3878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 160, gyógyulás: 135, összesen: -25 ÉP}
| ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 38 pontért |
| kt 1261 3 | elkészíted az 1261. tárgyat (3 darabot) |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| a 1125 2428 1 | átadod az 1125. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot) |
| a 1261 2428 2 | átadod az 1261. tárgyat a 2428. kalandozónak (2 darabot) |
| h 449 | használod a 449. tárgyat |
| szk 244 | keresed a 244. szörnyet |
| * 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
| TUDATPAJZS ÁTTÖRÉSE (115. TUDATI KÉPESSÉG) Ezzel a tudati képességgel lerombolhatod egy kalandozó tudatpajzsát. Ehhez az EK 115 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 1 TU-ért és 5 TVP-ért. A célpont kalandozónak hatótávon belül kell lennie. Ha a kalandozón nincs tudatpajzs, a TU akkor is elhasználódik! |
| A PORSZEM MEGSZÓLAL (146. TUDATI KÉPESSÉG) Általános KT-ban ugye a legkülönbözőbb emberek lehetnek együtt, különböző érdekekkel, célokkal. A sok különböző álláspont szóbeli kinyilatkoztatása az első képesség használatával megvalósul. Minden alkalommal, kölcsönös barátságosság esetén az előre megadott 3 üzenet közül egyet automatikusan elmondasz a veled szembejövőnek. Ha az elmondott üzenetek alapján kialakul egyfajta kép rólad mások szemében, már nyert ügyed van. Emlékezni fognak rád, esetleg megemlegetnek. Ha meguntad a szövegeid, 3 havonta lehet újat íratni de ez zsetonlevonással jár a KT-nak, amit Einstein Juniortól vonnak le. |
| AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
| KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
| ÁTOK (164. TUDATI KÉPESSÉG) A legyőzhetetlenség felé vezető út következő lépéseként egy olyan képességet sikerült kifejleszteni, ami önmagunkra semmilyen hatással nincs (Hmmm! Lehet, hogy valamit elnéztünk?). Ezzel a képességgel más karaktereknek tudunk nem kis bosszúságot okozni. Ha megátkozol egy karaktert, az a következő pár napban (értsd: táborozás és forduló) nagyon de nagyon rosszul fogja érezni magát (minden tulajdonsága megfeleződik). Ha egymás után átkoznak meg egy karaktert, amíg az nem lép, akkor az átkok egymás után szép sorrendben végrehajtódnak. Így például ha hárman megátkoznak egy embert, akinek minden tulajdonsága 24-es, akkor a végeredmény 24/2/2/2=3-as lesz minden tulajdonsága a következő fordulója végéig. Ennek megfelelően fog kör elején regenerálódni, de a szintlépésnél kapott bónuszokra nincs hatással. Egy alá nem csökkenhetnek a tulajdonságok. Ha nagyon alacsonyak lesznek valakinek a tulajdonságai, akkor az erő miatt -sebzést, az ügyesség miatt -védekezést, az egészség miatt kevesebb ÉP regenerálódást fog elszenvedni. Mindezt az EK 164 <karakterszám> paranccsal érhetjük el 5 TVP-ért és 1 TU-ért. Ha olyan karakterszámot adsz meg, akit még nem ismersz, kicsit tovább tart a ceremónia (el kell még költened +10 TVP-t és 1 TU-t), hogy biztosan azt átkozd meg, akit akarsz. A karakternek hatótávon belül kell lennie. Tudatpajzs RÉSZBEN véd az átok ellen. Ha 3. paraméternek írsz egy 1-est, akkor, ha van a célponton tudatpajzs, akkor +2 TU elköltésével semlegesíted azt arra az időre, amíg az átkot rámondod. Mivel a KT abszolút kaotikus, bárkire el lehet mondani az átkot, a vezetőt kivéve. Az átok nem működik az olimpián. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY)A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. |
| RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY) Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is. |
| Erő: | 33 (47) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
| IQ: | 32 (49) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
| Ügyesség: | 33 (49) | Védekezés: | 98 (103) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 6/12 év |
| Egészség: | 33 (42) | Életpont: | 465/430 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 35 (51) | Varázspont: | 949/516 | Pénz: | 5875 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 191/19 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 11/87 (+8%) | szúrófegyverek: | 10/27 |
| vágófegyverek: | 11/74 (+11%) | ütőfegyverek: | 30/16 (+3%) | lőfegyverek: | 10/83 (+5%) |
| dobófegyverek: | 27/10 (+5%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| 183,101 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 18/82 (-200%) | 2. nyomkövetés: | 50/11 | 3. lopás: | 1/0 |
| 4. mászás: | 15/49 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 19/89 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/88 |
| 7. gyógyítás: | 6/10 | 8. titkosírás: | 2/5 | 9. felderítés: | 21/71 (+500%) |
| 10. szörnyidomítás: | 8/8 | 11. teológia: | 76/79 (+1013%) | 12. taumaturgia: | 51/52 (+1008%) |
| 13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 7/4 |
| 16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 7/0 | 18. szörnyismeret: | 40/4 (+26%) |
| 19. pszi: | 27/91 (+33%) | 20. zárnyitás: | 6/15 | 21. vadászat: | 1/20 |
| 22. vitalitás: | 1/9 | 23. bányászat: | 18/94 (+22%) | 24. úszás: | 7/2 |
| 25. főzés: | 13/61 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/24 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| ásol max. 80 TVP-ért |
| készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 200 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó lények (#9097) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| őrjáratozó katona (#274) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
| puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
| élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
| ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
| oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| állatvédelem (#192) | halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
| áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
| tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) |
| hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
| villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | troll bányász (#679) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | pszi-acéltorony (#98) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
| fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | massza (#217) | |
| elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1) |
| 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
| 3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
| HŐSTETTEID |
| A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
| A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudatpajzs áttörés (115) gyógyító totem (116) átok (164) kaszt.kiteljesedés (166) gyanús porfelleg (172) fekete bugyor (180) átcsoportosítás (189) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) a butaság ára (273) porolit formálása (329) időmágia (372) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 592 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bőrkantár (#1125) | 2 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | elit csatavért (#295) | |||
| 3 | fémrúd (#104) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
| 2 | lidércesszencia (#1074) | 20 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 2 | rejtőköpeny (#277) | 2 | rövid kard (#171) | 1 | sallank karom (#128) | |||
| 2 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vas fejpánt (#408) | |||
| 9 | víz (#27) | 2 | zangrozi csizma (#451) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 260 | arany (#50) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 5 | mákrózsa virág (#56) | 3 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
| 1 | üllő (#1103) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||