226. forduló, 228. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 6. 9h:42'
EZ A 631. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
632. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 vámpírkardot (100 arany kikiáltási áron), 1 agori szegecscsizmát (100 arany kikiáltási áron), 1 láthatatlan köpenyt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Bea Melindre, amikor összefutottatok, adott neked egy hósárkánybőr csizmát. Varázserőd regenerálódik. (+410 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+101 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 984. hetének nyerőszámai: 5, 18, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy hegyi góliát nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 354.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 352.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy adamantit pajzs elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 332.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]

kf 1088 1157 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1157. tárggyal
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

ba 761 nem támadod a 761. szörnyet
BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 320.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 320.]

p 74 352 1 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 kvazár molekuláit, előállítottál 1 mithrilt. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

ftv 155 679 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 679. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 313.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,106] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

be 632 6 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 253.]

dd 119 eldobod a 119. tárgyat
Elhajítasz 16 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

hu 41 572 551 hulladék: 41 572 551
Hulladék, ezért nem gyűjtesz grákóbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranytollat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

hu 443 1701 463 hulladék: 443 1701 463
Hulladék, ezért nem gyűjtesz roxati üvegszemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ork sört. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Fairlight hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a Blounther apó törékeny testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod a Blounther apó jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 csuklyavirág. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű. 3094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 79, gyógyulás: 41, összesen: -38 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 2 roxati üvegszemet 36 aranyért, 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért.

(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 3 aranytollat 120 aranyért, 1 dentor bőrt 35 aranyért, 2 grákóbőrt 6 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 1 mithril kesztyűt 250 aranyért, 1 ork sört 16 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért.
[26 pontot használtál fel, van még 227.]

ee 1377 1612 1419 eladod az 1377. tárgyat az 1612. tárgyat az 1419. tárgyat
Eladtál 6 draklen kulcsot. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranymosó serpenyőt. 110 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rumot. 17 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 70 50 megveszed a 70. tárgyat 50
Vásároltál 50 rézdarabot. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 104 3 megveszed a 104. tárgyat 3
Vásároltál 3 fémrudat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 153 100 megveszed a 153. tárgyat 100
Mindössze 90 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 90 pirkitet. 360 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[185,106] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Zombilapítóval épp hogy eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy rókafarok. 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 18 kerek kő. Elrakod őket.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,101] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd az orbitális mackósajt bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 52 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 62, gyógyulás: 50, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.
[26 pontot használtál fel, van még 201.]

kt 1261 3 elkészíted az 1261. tárgyat (3 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkalapács, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Ramirez feszítővasát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy troll bányász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tompítás van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll bányász bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a troll bányász testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a troll bányász bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a troll bányász testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a troll bányász jobb karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kaja, 1 szeksztáns és 1 deus ex machina. 4071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 184, gyógyulás: 140, összesen: -44 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. [13 pontot használtál fel, van még 188.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[182,100] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Tűzhajú előtt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Zombilapítóval gyengén megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával oldalba lök. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 23 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 15, gyógyulás: 73, összesen: +58 ÉP}


(Továbbmész...) [181,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy nómenklatúra!

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Zombilapítóval eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Ez egy hegymélyi lidérc!

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a hegymélyi lidérc nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hegymélyi lidérc karma a fejed mellett suhan el! A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy hegymélyi lidérc!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor megpöccinted a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hegymélyi lidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 lidércesszenciát. 1442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 9 vasércet. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [180,98] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chaotic Sunstroke, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült troll bányász. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A troll bányász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kaja és 1 szeksztáns. 2035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tükröt. Erőd TF-elődött. [76 pontot használtál fel, van még 112.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

v 181 186 60 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(180,98) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Elenios oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, troll bányászok (#679)
(181,99) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely
(182,100) művészi porolit (#720), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(183,101) troll bányászok (#679), vaskohó (#155), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tündöklő szobor (#1587), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), Dornodon oltár, 22. jellempróba, érclelőhely
(184,101) orbitális mackósajt (#229), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

[186,60] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi emlékművet. Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
Találkozol Syrilx de Tunnal. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy drakolder gyűrűt, egy elit csatavértet, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy kreiton fókuszt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy moa csiptetőt, egy moa munkáskesztyűt, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy rejtőköpenyt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Tissian sámánúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy rövid kardot, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Azt mondod: " Legyél a fény avagy a sötétség hírnöke, csak ne Chara-din útjád kövesd, mert jaj neked..." Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 112.]

a 1261 2428 1 átadod az 1261. tárgyat a 2428. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad Ramirez feszítővasa. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 107.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 102.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 97.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 92.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 87.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 7 507 energia fejlesztése 7
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 33.]

in 2428 7084 1423 leírod a 2428. kalandozónak a 7084. szörnyet az 1423. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegymélyi lidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) titanit vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 171 1 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mjölborg kalapácsát, majd a jobb kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a Zombilapítót, majd a bal kezedbe veszed a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 295 408 451 kézbeveszed/felveszed a 295. tárgyat a 408. tárggyal a 451. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd az elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

tk 35 2428 többszemélyes kaland 35 2428
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: még senki. Amint ideér Bea Melindre, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4911 236 402 leírod a 4911. kalandozónak a 236. szörnyet a 402. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Chara-din fattya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) morgud hagymatövet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4911 237 577 leírod a 4911. kalandozónak a 237. szörnyet az 577. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4911 238 581 leírod a 4911. kalandozónak a 238. szörnyet az 581. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4911 239 928 leírod a 4911. kalandozónak a 239. szörnyet a 928. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia szent lovagja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csillagbozótost. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 15, 5.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 396 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY)
Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli.
FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver).
Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 40 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 33 (49) Védekezés: 66 (71) Menekülés: 17 % Életkor: 6/12 év
Egészség: 33 (37) Életpont: 435/594 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 35 (42) Varázspont: 949/478 Pénz: 1463 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 191/35 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1343 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20984 TP-t kaptál. Jelenleg 1665034 TP-d van. A következő szinthez még 34966 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5455 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 11/79 (+11%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/63 ütőfegyverek: 30/13 (+7%) lőfegyverek: 10/78 (+5%)
dobófegyverek: 27/5 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,60 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 180,98
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/82 (+200%) 2. nyomkövetés: 50/11 (+9%) 3. lopás: 1/0 (-500%)
4. mászás: 15/48 (+1%) 5. csapdakészítés: 19/83 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/88
7. gyógyítás: 6/10 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 16/71 (-500%)
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 66/66 (-988%) 12. taumaturgia: 41/42 (-984%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 7/4
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 39/78 (+26%)
19. pszi: 27/58 (+37%) 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 18/72 (+55%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 13/51 (+10%) 26. csapatmunka: 4/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> troll bányász (#679) pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> massza (#217)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 1)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 161 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranymosó serpenyő (#1612) 3 aranytoll (#572) 1 dentor bőr (#551)
6 draklen kulcs (#1377) 1 fiatalság itala (#473) 2 grákóbőr (#41)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 kvazár (#244)
1 mithril kesztyű (#463) 1 ork sör (#1701) 16 púderkő (#119)
1 quwarg tojás (#360) 2 roxati üvegszem (#443) 1 rum (#1419)
1 sallank karom (#128) 2 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
469 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 3 fémrúd (#104)
1 főnixtoll (#563) 1 karbin plazma (#199) 18 kerek kő (#19)
1 lidércesszencia (#1074) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352)
1 mocsári penke (#148) 88 pirkit (#153) 50 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 2 szeksztáns (#32) 9 vasérc (#152)
59 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland, Syrilx de Tun (1349. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.08.06 09:34 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek