224. forduló, 226. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 20. 12h:26'
EZ A 572. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
573. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

EZÜSTKAROM KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [206,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 szent jogart. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Qusaimódó adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 térhajlító kavicsot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 háború gyűrűjét, 1 moa varázsdobozt, 1 cápafogat.
Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+320 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 812. hetének nyerőszámai: 5, 28, 29. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy norpadolótika nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 427.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 9. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 8 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[206,104] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy kronoelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [206,105] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal vállát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bronz taiderrel jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. Kiváló munka volt (+37 varázspont). 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 67, gyógyulás: 94, összesen: +27 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [205,106] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített roguena. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. Jól harcoltál! (+37 varázspont.) 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. [30 pontot használtál fel, van még 352.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 342.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy élőholt sullár életének!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 406 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Varázserőd töltődik (+37 varázspont). 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Brakvelvanbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 322.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gyémántgyúró Dáin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű feladatot kapsz: egy prüszkölő, tomboló alanori csatamént kell betörnöd és beidomítanod! Rögvest hozzálátsz. Hurkot vetsz a lóra, és minden erődet megfeszítve, engedelmességre kényszeríted, majd egy alkalmas pillanatban a hátára ugrasz. Próbál levetni magáról, de te szilárdan ülsz! Végül a ló megbarátkozik veled, kézből eteted. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy halálosztó kain!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a halálosztó kain jobb vállát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálosztó kain bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. Jól harcoltál! (+37 varázspont.) 1422 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 52, gyógyulás: 32, összesen: -20 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklomgármurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy lovagi tabard. Hogy mi? Csak értetlenül bámulsz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 292.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[205,107] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy magger került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a magger éles mandibuláját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a magger nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. Kiváló munka volt (+37 varázspont). 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 70, gyógyulás: 46, összesen: -24 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [204,108] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 2331 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 62, gyógyulás: 49, összesen: -13 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [203,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy kputtyintó csalán. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 37, gyógyulás: 74, összesen: +37 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 262.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[202,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [201,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a bundás csirmáz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 szent jogart. Elhagyod a furcsa képződményt.

(Továbbmész...) [200,112] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy sebesült csataremák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 mozogsz nyugatra
[199,112] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített csataremák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 30, gyógyulás: 20, összesen: -10 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és 4 arany. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 30, gyógyulás: 21, összesen: -9 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű. 1765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr jobb karját. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 2814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 44, gyógyulás: 39, összesen: -5 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 rézgolyó, egy vashegyű nyíl, egy zangrozi csizma és 4 arany. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar iszákos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöföd a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2785 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 96, gyógyulás: 79, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy barna hajú, barna szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Joe Crusher . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[55 pontot használtál fel, van még 161.]

szk 230 282 227 keresed a 230. szörnyet a 282. szörnyet a 227. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] A befejezéshez még 1246 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 48.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 9, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 48 pontod maradt, ebből a következő körre 48 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CÁPAFOG (833. TÁRGY)
Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod.

MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY)
A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY)
Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze.

ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 226. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 26 (43) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 34 (33) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 452/416 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 960/491 Pénz: 37 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/5 Pszi pont: 154/165 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 110
Eddig összesen 1579 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25309 TP-t kaptál. Jelenleg 1678363 TP-d van. A következő szinthez még 21637 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, umbatari bromag, Notermanthi. A 223. fordulódban 642 arany került a bankszámládra. 651 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 31
vágófegyverek: 16 (+1) ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 19 (+1)
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 71 (+1) 3. lopás: 6
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 21 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 72 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 13 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 34 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 21
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 arany (#50) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
1 sötét tekercs (#535) 1 szöges bunkó (#8)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 dentor bőr (#551) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 22 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 2 mandibulapenge (#125) 8 ragasztó (#83)
6 rézgolyó (#343) 1 szent jogar (#150) 1 vashegyű nyíl (#176)
258 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,112) csataremák (#694), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar iszákos (#688), Joe Crusher (4234. kalandozó)
(200,112) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csataremák (#694)
(201,111) grok-képződmény (#149), 49. jellempróba, Raia oltár, bundás csirmáz (#93)
(202,110) 255. jellempróba
(203,109) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Sheran oltár, 25. jellempróba
(204,108) kultúrmasztodonok (#227), 21. jellempróba
(205,106) roguena (#779), kihívás tornya (#502), 255. jellempróba, élőholt sullár (#216), halálosztó kain (#168)
(205,107) tavacska, 38. jellempróba, Tharr oltár, Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(206,104) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 43. jellempróba, kronoelementál (#287)
(206,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, ősdentor (#282), Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek