223. forduló, 225. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 17. 12h:13'
EZ A 571. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
572. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hófehér, rövid hajú, sárga szemű, harcsabajszos troll férfival. Bőre mélykék színű. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bropxat vállvédőjét, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok lábszárvédőt, egy vámpírvértet, egy Virotac gyűrűjét, egy uglaok láncköpenyt és egy uglaok lánckesztyűt visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Romaf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz Corel con Copredoccal. Fairlight személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy mentát koronát visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy nektoraf cipeli. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-45 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos ezüst hajszálat. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+131 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvagdalod az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és egy xirnox szív. Jól harcoltál! (+26 varázspont.) 2121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 22, gyógyulás: 36, összesen: +14 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 429.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 9. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 384.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 42, gyógyulás: 63, összesen: +21 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Aranyeső, 1 Vérfürdető magszim, 1 Szerencsejáték, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 38 darab aranyérmét.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 675 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [40 pontot használtál fel, van még 344.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 85 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 70 7 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 239 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 186 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 26 5 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 83 20 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

h 341 37 20 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[188,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[212,97] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a téfea magoflux testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 fabontót. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot!


(Továbbmész...) [212,98] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hegyi góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát oszlopos lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 2127 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 28, gyógyulás: 62, összesen: +34 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orbitális mackósajt lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt idétlen testét. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+14 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 57, gyógyulás: 59, összesen: +2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 198.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[211,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy umbatari bromag. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az umbatari bromag jobb vállát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az umbatari bromag testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az umbatari bromag testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 225, gyógyulás: 115, összesen: -110 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tud Ákos. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [210,100] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [209,101] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [46 pontot használtál fel, van még 152.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[208,102] A hegyvidéket síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié.


(Továbbmész...) [207,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [206,103] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 33, gyógyulás: 38, összesen: +5 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 1266 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 226 keresed a 226. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 59.]
Egyre szomjasabb vagy. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 4, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 424 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 226. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 34 (33) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 452/433 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 960/640 Pénz: 49 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/11 Pszi pont: 154/157 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 100
Eddig összesen 1566 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19006 TP-t kaptál. Jelenleg 1653054 TP-d van. A következő szinthez még 46946 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, umbatari bromag, Notermanthi. A 223. fordulódban 642 arany került a bankszámládra. 642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 31 (+1)
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 18
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 70 3. lopás: 6
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 21 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 72 (+1) 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 13 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 34 (+1) 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 21
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (teljesítve)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
91 arany (#50) 20 drótszőr (#37) 5 gyenge méreg (#26)
5 kaja (#2) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 20 ragasztó (#83)
2 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170) 1 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194) 1 aranyló ugarhéj (#100)
3 fabontó (#106) 8 isteni könnycsepp (#260) 1 karbin plazma (#199)
2 sötét tekercs (#535) 1 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172)
1 vérvörös rózsa (#1622) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(206,103) norpadolótika (#226), nekrofun (#173), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)
(207,103) élőholt tigris (#766), Raia oltár
(208,102) 31. jellempróba, Tharr oltár
(209,101) érclelőhely
(210,100) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(211,99) umbatari bromag (#770), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely
(212,97) mély szakadék (#154), Sheran oltár, téfea magoflux (#98), érclelőhely
(212,98) hegyi góliátok (#244), egy ismeretlen isten rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)

Üzenet küldése a karakternek