222. forduló, 224. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 15. 15h:03'
EZ A 571. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
572. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 ében tobozt (300 arany kikiáltási áron), 3 trikornis szarvat (99 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 manakristályt (2450 arany). Átveszed a sikeresen eladott 12 borkonyó bibe (eladási ár: 920 arany, ebből a kezelési költség: 92 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 457.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 452.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 427.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 9. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

ba 394 274 nem támadod a 394. szörnyet a 274. szörnyet
BA 394 parancs tárolva. BA 274 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

tno 5 4 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

fkt 43 10 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

ftv 92 274 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 274. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[206,93] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot!

(Továbbmész...) [207,93] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy orbitális mackósajt. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 58, gyógyulás: 53, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [208,94] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Xanathar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 52, gyógyulás: 58, összesen: +6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fokhagymát. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [84 pontot használtál fel, van még 333.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[208,95] Még mindig hegyvidéken vagy. Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy hordóagyú mameluk. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 25, gyógyulás: 88, összesen: +63 ÉP}


(Továbbmész...) [208,96] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt!

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [208,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 18, gyógyulás: 26, összesen: +8 ÉP}

[94 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 3 1 mozogsz keletre, délkeletre, északkeletre
[209,97] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+4 varázspont). 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen!


(Továbbmész...) [210,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel eltalálod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 113, gyógyulás: 62, összesen: -51 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [211,97] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orbitális mackósajt került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszúrod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal súrolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 115, gyógyulás: 61, összesen: -54 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy umbatari bromag nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az umbatari bromag testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az umbatari bromag testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az umbatari bromag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az umbatari bromag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált Krogan, a pusztító trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő umbatari bromag trófeát. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+960 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 184, gyógyulás: 118, összesen: -66 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [66 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[212,97] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 135.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(206,93) érclelőhely
(207,93) mély szakadék (#154), Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(208,94) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Tharr oltár, érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(208,95) mély szakadék (#154), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(208,96) érclelőhely
(208,97) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, mosolygó rettenet (#97), érclelőhely, ekharionok (#232)
(209,97) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(210,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229)
(211,97) Tharr oltár, érclelőhely, orbitális mackósajtok (#229), umbatari bromag (#770)
(212,97) mély szakadék (#154), Sheran oltár, érclelőhely

[186,61] Épületek tűnnek fel. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Találkozol Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

szk 255 244 keresed a 255. szörnyet a 244. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 5 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] A befejezéshez még 1279 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 88 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 451 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 203 8 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 190 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 188 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 138 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 108 2 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 352 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 341 623 3 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 62.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 22, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a becsületjel hatása.
Ebben a körben 62 pontod maradt, ebből a következő körre 62 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 426 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 225. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 34 (33) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 452/460 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 960/829 Pénz: 140 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/12 Pszi pont: 154/113 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 95
Eddig összesen 1558 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20670 TP-t kaptál. Jelenleg 1634048 TP-d van. A következő szinthez még 65952 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, umbatari bromag, Notermanthi. A 223. fordulódban 642 arany került a bankszámládra. 642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: * 30
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 18
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 70 3. lopás: 6
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 21 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 71 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 13 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 33 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 21 (+2)
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), ryuku gólem (#394), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> őrjáratozó katona (#274) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 amniosz (#203) 1 bronzsisak (#88) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mithril (#352) 2 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 2 tűzbimbó (#623)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305) 1 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
140 arany (#50) 3 ezüstdarab (#326) 1 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 1 kerek kő (#19) 1 mocsári penke (#148)
4 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239) 7 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, Zaphod Beeblebrox (2601. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek