222. forduló, 224. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 23. 12h:12'
EZ A 629. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
630. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,93] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 52. pontnál.
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+205 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 563.]

* 3. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
275 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 563.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 561.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: használod a 841. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 556.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 556.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 554.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy adamantit sisak elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 534.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 532.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 532.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 1 mozogsz 1
A többnyire egyenes haladó folyosót követed mozgásoddal. [51. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bár a folyosó fala eddig minden járatban tömör homokból volt, ezen a helyen, mintha megperzselődések nyomai látszanának a falakon. Hmm... [50. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahol le kell hajolni a továbbhaladáshoz, megteszed, ahol át kell mászni egy sziklatömbön, ami elzárja a továbbvezető utat, átmászol. Téged néhány csipcsup akadály nem fog tudni megállítani. [49. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazást keresztezel. [48. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Futva teszed meg az utolsó lépéseket, amik a szabadba vezetnek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 467.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom mákrózsafőzet készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Oltári finom volt! És ez a lebegés... 472 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 466.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[183,94] Még mindig hegyvidéken vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [183,95] Továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a hordóagyú mameluk bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 28 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 távcsövet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,96] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy troll bányász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a troll bányász testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a troll bányász testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a troll bányász testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor súrolod a troll bányász bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 416.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[182,97] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [181,98] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hordóagyú mameluk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Zombilapítóval súrolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 25 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy elhagyott bányát. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [181,99] Továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Rögvest rá kell döbbenned, hogy nem vagy egyedül. Ez egy nómenklatúra!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Zombilapítóval néhányszor megcsapod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Ez egy bányarém! (ld. enc.)

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bányarém árnyéktestét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a bányarém jobb oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a bányarém testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bányarém karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe tömzsi testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a renegát törpe bal vállát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a renegát törpe bal lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A renegát törpe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 kvazárt. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [62 pontot használtál fel, van még 354.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(181,98) hordóagyú mameluk (#254), érclelőhely
(181,99) elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), bányarém (#7083), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(182,96) Fairlight oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), érclelőhely, troll bányászok (#679)
(182,97) érclelőhely
(183,94) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(183,95) hordóagyú mameluk (#254), mély szakadék (#154), Raia oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(184,93) a 121. labirintus bejárata

[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 bronzkulcsot 18 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 2 optiri agysisakot 100 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 2 rövid kardot 32 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 3 toxylt 24 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

ef 4 512 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 316.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 316.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

tk 35 2428 többszemélyes kaland 35 2428
Összeszámolod, hányan érkeztek már meg: Syrilx de Tun, Ninell. Ha megérkezik majd Bea Melindre és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 271.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.)

[31 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 28, 2.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY)
Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat.

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY)
Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém.

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 35 (50) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 174 cm
IQ: 32 (49) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 32 (53) Védekezés: 92 (97) Menekülés: 17 % Életkor: 6/15 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 435/102 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 949/0 Pénz: 2037 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 185/275 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1311 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10755 TP-t kaptál. Jelenleg 1608534 TP-d van. A következő szinthez még 91466 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynő, szánalmas pondró, acélkolosszus. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 210. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5354 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/48 ökölvívás: 10/92 (+20%) szúrófegyverek: 10/27
vágófegyverek: 11/59 (+4%) ütőfegyverek: 29/93 (+4%) lőfegyverek: 10/43 (+20%)
dobófegyverek: 26/87 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,60 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 181,99
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/82 2. nyomkövetés: 49/47 (+13%) 3. lopás: 6/0
4. mászás: 15/42 (+3%) 5. csapdakészítés: 19/59 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/88
7. gyógyítás: 6/10 8. titkosírás: 2/5 9. felderítés: 21/71
10. szörnyidomítás: 8/8 11. teológia: 76/21 (+11%) 12. taumaturgia: 51/14 (+6%)
13. szerencsejáték: 5/22 14. versengés: 2/33 15. harcművészetek: 6/12
16. szkanderozás: 1/0 17. zene: 7/0 18. szörnyismeret: 38/60
19. pszi: *26/100 20. zárnyitás: 6/15 21. vadászat: 1/20
22. vitalitás: 1/9 23. bányászat: 15/91 (+66%) 24. úszás: 7/2
25. főzés: 13/11 (+10%) 26. csapatmunka: 4/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 40 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78)
erőpajzs II (#63) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
tűzgolyó (#155) >> massza (#217) villámcsapás (#50) >> pszionikus entitás (#553)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> fertőzött entitás (#7074) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> massza (#217) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
porszem megszólal (146)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyanús porfelleg (172)
fekete bugyor (180)
átcsoportosítás (189)
kp. varázsenergia (191)
nyugodt pihenés (195)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
porolit formálása (329)
időmágia (372)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 59 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 831 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzkulcs (#76) 3 fabontó (#106) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 kristálygömb (#265) 2 mákrózsa virág (#56) 2 optiri agysisak (#315)
1 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 2 rövid kard (#171)
1 sallank karom (#128) 1 téfea-agy (#172) 3 toxyl (#591)
1 tükör (#43) 11 ugh méreg (#166) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
296 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 kvazár (#244)
1 távcső (#42)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.07.23 12:01 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek