220. forduló, 222. forduló, Ezüstkarom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 10. 12h:08'
EZ A 570. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
571. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTKAROM KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 szent jogart (310 arany kikiáltási áron), 12 borkonyó bibét (900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a nagyobb vércápa (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Dantor amulettjét (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+396 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 6. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 7. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 9. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 10. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

ffk 160 felt.fv.kozkázata: 160
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 160 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 661 652 298 hulladék: 661 652 298
Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 551 623 1069 hulladék: 551 623 1069
Hulladékgyűjtés törölve: dentor bőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tűzbimbót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

hu 229 hulladék: 229
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

h 341 88 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

h 341 126 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[210,76] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Jutalmad nem marad el (+36 varázspont). 2100 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 69, gyógyulás: 36, összesen: -33 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,77] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [211,78] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 292.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[211,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kronotapír testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Bronz taiderrel többször eltalálod a kronotapír jobb hátsó lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronotapír testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. Jól harcoltál! (+36 varázspont.) 3035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 64, gyógyulás: 76, összesen: +12 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Az embereknél az istenek ajándéka,
A tárgyaknál az embereké.
Birtokolhatja bárki és bármi,
De nem rokon azzal, hogy okosnak lenni.
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 23 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal súrolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+36 varázspont). 2742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 77, gyógyulás: 74, összesen: -3 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Orbitális mackósajt, 3 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Garokk, 2 Kaszabolósáska, 1 Orbitális mackósajt, 1 Aranyeső. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Aranyeső, 2 Sötét motyogó, 1 Szerencsejáték. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Aranyeső, 3 Sötét motyogó. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 A bajnok manifesztációja, 3 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Szerencsejáték, 2 Sötét halál, 1 Aranyeső. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Szerencsejáték, 2 Sötét halál, 1 Piromenyét. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Ellenvarázslat, 4 Vérfürdető magszim. Ez póker! Vesztettél. 675 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 78 aranyad, ami most már az övé.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 675 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.

(Továbbmész...) [210,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő kputtyintó csalán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. Kiváló munka volt (+36 varázspont). 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 28, gyógyulás: 68, összesen: +40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

(Továbbmész...) [209,81] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 2195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 43, gyógyulás: 38, összesen: -5 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 36, gyógyulás: 66, összesen: +30 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[208,82] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengepajzzsal kicsit megvágod a woorgard bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a woorgard testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 13, gyógyulás: 102, összesen: +89 ÉP}


(Továbbmész...) [207,83] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.


(Továbbmész...) [206,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 116, gyógyulás: 92, összesen: -24 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 167.]

m 4 mozogsz délre
[206,85] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 155.]

v 96 187 107 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(206,84) Raia rúnaköve, 47. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184), tyrannoszaurusz rex (#160)
(206,85) ezoterikus mardelek (#184)
(207,83) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 22. jellempróba, Tharr oltár
(208,82) Tharr rúnaköve, 39. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, woorgardok (#231)
(209,76) a 128. labirintus bejárata
(209,81) 45. jellempróba, norpadolótikák (#226), kputtyintó csalán (#247)
(210,76) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), zoloboo sámánok (#230)
(210,80) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), 36. jellempróba
(211,77) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, 27. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(211,78) 36. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(211,79) kronotapír (#286), phua-kúp (#372), 31. jellempróba, korinthai amőba (#420)

[187,107] Egy kisebb településhez érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight híveié. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért.
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. A bőre kreolszínű. Sheran főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Trollina. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy mithril sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Falgeron . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hihi, átpattan egy sötét tekercs! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

bb 328 172 268 beraksz a bankba a 328. tárgyat (172 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 Thargodan esszenciát. Beraksz a bank széfjébe 2 téfea-agyat. Beraksz a bank széfjébe 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

bb 310 4 beraksz a bankba a 310. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

f 551 kísérletezel az 551. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy dentor szüttyőt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

szk 255 keresed a 255. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 341 249 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

kt 3 5 elkészíted a 3. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 vizestömlőt. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 22.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 48 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 48 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 384 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY)
A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget.

DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY)
A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben.

DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY)
Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

KARAKTERLAP

Ezüstkarom, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 225. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 26 (42) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 33 (32) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 6/18 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 452/620 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 34 (45) Varázspont: 960/37 Pénz: 3617 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 15/9 Pszi pont: 154/40 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 90
Eddig összesen 1539 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23378 TP-t kaptál. Jelenleg 1594935 TP-d van. A következő szinthez még 105065 TP szükséges. Trófeáid: kentaurusz, Krogan, a pusztító, Notermanthi. A 215. fordulódban 1389 arany került a bankszámládra. 1402 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 30
vágófegyverek: 15 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 18 (+1)
dobófegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tünde nyíl (#554) (1 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20 2. nyomkövetés: 70 3. lopás: 6
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 20 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 15 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 71 (+1) 12. taumaturgia: 64
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 13 15. harcművészetek: 3
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 33 18. pszi: 20
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 3 21. bányászat: 19
22. úszás: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 400 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
trikornis herceg (#261)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 17 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) becsületjel (#158) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257) agykorbács (#97) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) tűzeső (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) pszi-acéltorony (#98) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2)
2.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
5 evaporőr háj (#105) 1 ezüst nyaklánc (#117) 4 galachmit (#310)
2 gromak bőr (#268) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
2 sötét tekercs (#535) 2 téfea-agy (#172) 7 Thargodan esszencia (#328)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 drótszőr (#37) 1 kavadu iszák (#25) 14 ragasztó (#83)
2 rézdarab (#70) 3 sáfránypor (#211) 1 tyrex csont (#280)
5 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, Trollina (2455. kalandozó), Falgeron (4558. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészült a Sötét Inkvizíció Apostolainak KT épülete a 74,58-as mezőn.
* - Csökkent a 40 soros UL ára! Mostantól a 20 sorosnál hosszabb UL-ek nem +15 zsetonba kerülnek, hanem +2 parancsonként 1 zsetonba. Tehát egy 22 soros UL csak 32 zseton lesz 46 helyett, és egy 40 soros is csak 41 zseton.
- Az esszenciakristály nem hatott olyan lényekre, amelyek vámpirizációra immúnisak voltak. Javítva.
- Az auraer‹sítés és fno-ból jöv‹ támadás a html fordulók karakterlapján nem jelent meg (de azért működött!) javítottam a kiírást.
- A KUT parancsnak megadhatsz egy második paramétert, ha nincs ennyit TVP-d, a parancsot nem fogod végrehajtani. Pl. KUT 50 50 csak akkor hajtódik végre, ha van is 50 TVP-d.

Üzenet küldése a karakternek